10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Конспект уроку з образотворчого мистецтва для учнів 2 класу з теми Елементарні поняття про будову фігури людини, її складові. Практична робота «Улюблений казковий герой»

Про матеріал
навчальна: надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури; закріплювати знання про основи композиції; розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; виховна: виховувати в учнів акуратність, увагу.
Перегляд файлу

Тема. Елементарні поняття про будову фігури людини, її складові. Практична робота «Улюблений казковий герой».

Мета:

навчальна:  надавати початкові відомості про правила малювання людської фігури; закріплювати знання про основи композиції;
розвивальна: розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості;
виховна: виховувати в учнів акуратність, увагу.

Обладнання:  проектор, ноутбук, екран, відеоролики; художні матеріали та інструменти: кольорові та прості олівці; зошити-альбоми. 

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організаційний момент. Слайд №1

Звучить спокійна музика.

   - Діти, сьогодні я Вас  запрошую в світ Образотворчого мистецтва, де ми працюватимемо  разом, і звичайно розраховую на вашу підтримку та допомогу.

   -   Уявіть, що у ваших долоньках - дрібка гарного настрою. Поділіться ним, щоб    зробити день приємнішим для всіх, хто зараз поряд з вами.

  • Діти, який у вас став настрій?(відповіді дітей.)

      Пропоную з таким настроєм провести цей урок і отримати задоволення від власних успіхів.

Почнемо наш урок з девізу (хором): Слайд №2

Вигадуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь

   І про кмітливість не забудь!

 ІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь.

1. Інтерактивна вправа "Інтерв'ю".

Вчитель. Пригадайте, діти, які найперші книжки читали вам ваші батьки, коли ви ще самі не вміли читати? (Казки). Які саме казки вам читали? (Відповіді дітей) Які ваші улюблені казки? (Відповіді дітей)

- Чим вони вам подобаються?

- Хто твій улюблений герой?

 

2. Вправа «Асоціативний кущ».

Які асоціації у вас викликає слова казка? (Відповіді дітей)

А зараз я Вам пропоную переглянути мультфільм.

3. Перегляд фрагмент мультфільму «Пригоди Буратіно»

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

    -  Діти, як ви гадаєте. Що ми сьогодні будемо малювати? (Відповіді дітей)

 Сьогодні ми з вами поринемо у  чарівний світ казки «Пригоди Буратіно» і  створимо композицію із образом казкового персонажу. Слайд №3

  • А із чого був зроблений Буратіно?
  • А що шукав Буратіно?
  • Яких героїв цієї казки ви ще знаєте? (Відповіді дітей)

ІV. Вивчення нового матеріалу

     Перед кожним художником, який береться оформлювати книгу, постають цікаві та складні завдання. Мабуть, найважливішим є створення образів героїв. Їх потрібно зобразити не тільки саме такими, якими їх описав автор, але й вдихнути в них життя, зробити виразними, інакше кажучи — майже живими. Тільки тоді читач повірить художникові та полюбить його роботи.

  1. Гра “Домалюй фігуру”

     З гірки карток, які лежать на столі, учні беруть по одній і домальовують почате на ній зображення. Потім вони групуються по схожості зображених пред­метів за їх призначенням (картки: золотий ключик, золота копійка)

  1. Робота в групах (правила роботи в групах) Слайд №4

Завдання  «Прояви фантазію»

  -  Діти, зараз я покажу вам свій малюнок. Це коло. Ваша задача: перетворити її в якийсь предмет (домалювати); потім  вже ви  загадуєте  свою «фігуру» іншій команді. Малюєте її не повністю, щоб друга команда її домалювала. Так аркуш передається кожній  команді по-черзі. Щоб у вас вийшла композиція. (можна малювати різними кольорами)

Кожна команда презентує малюнок.

- А зараз відпочинемо.

V. Фізкультхвилинка.

VІ. Практична діяльність учнів.

  1. Робота із зошитами-альбомами.

          Пояснення до творчого завдання
 

  •                   Давайте розглянемо послідовність виконання малюнка у ваших зошитах з  образотворчого мистецтва.
  •                   Із чого складається людська фігура? (відповіді дітей)

    Спочатку придумайте й намалюйте пейзаж. Фігуру казкового героя розташуйте у центрі аркуша та зробіть її достатньо великою, щоб глядачі мали змогу добре її роздивитися. Допоміжні фігури зробіть меньшими. За бажанням намалюйте друзів Буратіно – Мальвіну, П’єро.

  • Хто  бажає розмалювати  готові шаблони казкових героїв?

Діти працюють під музичний супровід.

  1. Звучить мелодія «У гостях у казки»

 

VІІ. Підсумок уроку.

        Рефлексія.

     Я бачу радісні обличчя, а це значить, що ми разом з вами отримали масу позитивних емоцій.

  •               Які казкові герої зустрілися на нашому шляху?
  •               Якого казкового героя ви малювали?
  •               Із якої він казки?
  •               Покажіть своє задоволення від уроку (рухами рук під музику)

Презентація дитячих малюнків. Слайд №5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Девіз уроку: Вигадуй, пробуй, твори!Розум, фантазію прояви!Активним і уважним будь І про кмітливість не забудь!

Номер слайду 3

Елементарні поняття про будову фігури людини, її складові. Практична робота «Улюблений казковий герой»

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Дякую за урок!

zip
До підручника
Образотворче мистецтво 2 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
19 лютого
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку