10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок. тема "Узагальнюючий урок. Перевірка і закріплення отриманих знань з теми ”Мистецтво в нашому житті”..

Про матеріал
Узагальнюючий урок за рік з образотворчого мистецтва у 2 класі на тему:. Перевірка і закріплення отриманих знань з теми ”Мистецтво в нашому житті”..
Перегляд файлу

Урок образотворчого мистецтва в 2 класі.

Тема: Узагальнюючий урок. Перевірка і закріплення отриманих знань з теми ”Мистецтво в нашому житті”..

Мета: * узагальнити знання учнів про основні види та жанри образотворчого мистецтва,

перевірити вміння розрізняти їх;

* розвивати зорову і емоційну чутливість, формувати естетичні почуття, смак, активізувати ініціативу учнів;

* виховувати в учнівському колективі дружні взаємини та взаємодопомогу.

Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь і навичок.

Методи і прийоми роботи:розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота,

інструктаж.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

    Привітання:

  • Дзвінко дзвоник продзвенів,

Розпочати урок велів.

Станьте, діти, посміхніться,

Схаменіться, не крутіться!

Любі, я вас всіх вітаю,

Творчості від вас чекаю.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Вчитель: Діти, сьогодні у нас з вами урок не звичайний, до нас завітали гості. Вони хочуть побачити, які працьовиті і старанні учні у другому класі. Привітаймо їх.

Діти: Добрий день всім!!!

ІІІ. Постановка навчальної задачі.

Вчитель: Сьогодні ми помандруємо вулицями чарівного міста, яке кожен з вас добре знає. Це місто, де живе Образотворче мистецтво. Тому і назви його вулиць говорять про майстрів, які тут живуть і працюють. Завітаємо на кожну вулицю й допоможемо митцям знайти загублені відповіді на дуже цікаві запитання.

Девіз уроку:

  • Щоб робота в нас кипіла

Працювати будем:

Швидко! Дружно! Вміло!

А ось хто нам в цьому допоможе ви дізнаєтесь відгадавши загадку:

  • C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок математики\IMG_20141202_0007.jpgЗірка ніжна, сніжно-біла

          На рукав мені злетіла.

          Поки несла її сюди

          Стала краплею води. (Сніжинка)

ІV. Основна частина уроку.

ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ МІЖ КОМАНДАМИ

Клас об’єднується у кілька команд (залежно від кількості учнів у класі).

Кожна команда обирає капітана команди та назву.

За правильну відповідь команда отримує чарівну сніжинку.

1. Пригадайте, містами якої країни ми подорожуємо з початку навчального

року. (Країни Образотворчого мистецтва.)

Зараз ми з вами пригадаємо, які міста цієї країни ми вже відвідали.

Завдання 1  Гра ”Встанови відповідність”

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0021.jpg(Вам необхідно поєднати малюнки зі словам-назвами певного виду мистецтва).

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0022.jpg                                                      

 

СКУЛЬПТУРА

                                     

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0018.jpg                                                                АРХІТЕКТУРА

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0019.jpg                                                                 ЖИВОПИС

 

                                                                 ГРАФІКА

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0020.jpg                                               ДЕКОРАТИВНО-УЖИТКОВЕ

                                                           МИСТЕЦТВО

                                                                     

 

2. Сніжинка полетіла і опинилась на  Вулиці ” Графіків”.

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0013.jpgC:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0014.jpgC:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0024.jpgC:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0023.jpg

Завдання 2. «Домалюй графічний малюнок  ”На морському дні”»

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок математики\IMG_20141202_0008.jpg(Команди отримують картки з недомальованою картиною. Перемагає та команда, яка домалює швидше дану картину).

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141203_0001.jpg

3. Подивіться, наступна  Вулиця ”Будівельна”. Наша сніжинка полетіла туди.

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\sofia1.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\image076.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\_tour-1-05.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\b6eff0f3ef.jpg

Завдання 3. Станьте справжніми архітекторами та «Побудуємо власне селище»

(Кожна команда отримує картки, на яких зображені небо й земля. Картка

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок математики\IMG_20141202_0008.jpgмає невеликі прорізи, в які діти мають вставити заздалегідь підготовлені зображення будинків та дерев. Завдання учнів — правильно розмістити зображення (великі — внизу аркуша, маленькі — зверху). Переможницею вважається та команда, яка правильно й швидше за решту виконає завдання).

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0015.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0016.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0017.jpgC:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0027.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0027.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0027.jpg

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\IMG_20141203_0002.jpg

  1. Сніжинка пурхнула і опинилася на вулиці ”Народних Майстрів”.

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0005.jpgC:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0007.jpgC:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0008.jpgC:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0009.jpg

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0011.jpgC:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0010.jpg

На цій вулиці мешкають майстри-гончарі, які дарують нам чудовий посуд – глечики, чашки, тарелі.

Завдання 4. Створіть орнамент та «Прикрасьте  таріль

(Кожна команда отримує фотографію або ілюстрацію з зображенням квітки

у кожної команди вона своя) та листочка (форми квітів і листочків мають бути

простими), а також шаблон тарілки. Команда повинна створити орнамент із наданих зображень (діти самі стилізують рослини) й прикрасити ним шаблон посуду. Наприкінці змагання переможницею вважають команду, яка першою завершить роботу й правильно

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок математики\IMG_20141202_0008.jpgскладе орнамент із наданих зображень.

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\IMG_20141203_0001.jpgC:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0006.jpg

Вчитель: Вправно робимо з паперу

Пелюстки, листки, стеблини.

Саморобний цвіт пелюсток

Не остудить зима люта,

Не засушить жарке літо

Тих пелюсток, того цвіту.

Ніби цвіт у лузі, полі,

Веселить паперу колір.

Фізкультхвилинка:

Дятел дзьобом дуб лікує

І дупло собі майструє.

Раз, два, три, чотири, п’ять —

Час прийшов відпочивать.

  1. Тепер сніжинка летить до вулиці  ”Казкова” (Учитель переносить сніжинку.)

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\3.png C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\9789664593608.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\cover.jpg

Завдання 5. «Впізнай казку»

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок математики\IMG_20141202_0008.jpg(Команди отримують картки з зображеннями героїв певних казок. Необхідно їх знайти та

розмістити до своєї казки.

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\skazki_ygolki_41.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\skazki_ygolki_45_2.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\6021145.jpg

6. Ось наша сніжинка опинилась на вулиці ” Живописців”.

В почтовій скриньці лист.

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок математики\IMG_20141202_0008.jpgЗавдання 6. Домашнє завдання від сніжинки «Обчисли вирази та створи свою картину»

Носики в нас кольорові: Пензлик, аркуш та вода...

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок математики\IMG_20141202_0008.jpgБілі, чорні та бузкові, Де ж малюнок? От біда!

Жовті й сині на кінці. Що іще забув я взяти,

Це, звичайно... (олівці). Щоб пейзаж намалювати?

(Фарби).

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок математики\IMG_20141117_0016.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Наступна - це вулиця ”Іграшкова”.                                                                      Мабуть, найцікавіша для нас вулиця цього великого міста.                                                   Невдовзі ми відзначатимемо новорічні  та Різдвяні свята. Саме у дні цих свят ми чекаємо на щось цікаве та таємниче.
  • Чи любите ви отримувати подарунки під час цих свят?
  •  А дарувати подарунки?
  • Які подарунки ви зазвичай отримуєте? А які даруєте?

Метод ”Асоціація”

  • Діти, коли я говорю Янгол, з чим це у вас асоціюється?

 (Відповіді учнів: добро, кохання, охоронець, біла істота з крильми, оберіг, захист, добрий, чистий, співчуття, допомога.)

У кожного з нас є свій Янгол-охоронець, пам’ятайте – тільки від вас залежить, чи буде ваш янгол у вас на плечі. Бо насправді він живе в серці доброї дитини, яка любить світ і людей та вміє прощати.

Завдання 7. ” Створити Різдвяного Янгола”.

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок математики\IMG_20141202_0008.jpgВірш : (читає учениця)

Ангеле, маленький друже,

Довіряю тобі дуже.

Хоч не бачу, відчуваю –

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок\IMG_20141201_0003.jpgПоруч ти перебуваєш,

Від лихого захищаєш

І мене охороняєш.

        Леся Вознюк.

- Даруємо створених Янголів гостям.                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V.  Рефлексія.

  • Діти, яким дивовижним місто ми з вами сьогодні мандрували?
  • Як називалися вулиці цього дивовижного міста?
  • Хто мешкав на цих вулицях?
  • На яких вам більше сподобалося? Чому?
  • Чи задоволені ви сьогоднішнім уроком? Чи задоволені ви своєю працею?

VІ. Підбиття підсумків уроку.

1. Підбиття підсумків (загальна оцінка уроку, перегляд дитячих робіт, демонстрування

кращих).

  • Діти, наша чарівна сніжинка і я також підготували вам невеличкі подарунки. На згадку про наш урок я вам дарую ці чарівні сніжинки, а також цих Янголів-охоронців. (Відкриваю чарівну скриньку і дістаю Янголів.) Нехай вони вас охороняють від всього лихого.

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\урок математики\IMG_20141202_0007.jpgПроголошення уроку завершеним.

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 2 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
22 лютого
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку