"Урок на тему: Правила загартовування"

Про матеріал
Розробка містить завдання для уроків основ здоров'я для учнів 2 класу. на уроці учні працюють більше самостійно в групах, вчаться аргументувати свої думки, змінювати їх, якщо вони неправильні, прагнуть пошуку оптимальних рішень, обирають свою позицію стосовно тих чи інших питань.
Перегляд файлу

Розробка уроку «Основи здоровя» 2 клас

Автор: вчителька початкових класів ОЗНЗ «Радомишльська гімназія» Рипік Ольга Миколаївна

Тема: Правила загартовування

Мета: пояснити дітям необхідність загартовування; ознайомити з   процедурами загартовування, правилами загартовування; виховувати прагнення систематично займатись загартовуванням, аби зміцнити власне здоровя.

Хід уроку

  • Емоційне налаштування на урок

В школі справу хоч яку

Починаю по дзвінку

То ж хвилини не втрачаймо,

Все нове запамятаймо.

  • Давайте познайомимось з планом уроку:
  • Стартові завдання
  • Групова робота
  • Відпочинок
  • Асоціація
  • Інформаційне повідомлення
  • Пантоміма
  • Корисні поради
  • Підсумкове завдання
  • Стартові завдання
  • Давайте пригадаємо тему нашого попереднього уроку (Фізичні вправи і здоровя)
  • Які питання ми розглядали, вивчаючи дану тему? (ранкова гімнастика, види спорту, рухливі ігри)
  • Що ви можете розповісти про ранкову гімнастику?
  • Які ви знаєте види спорту? (відповіді учнів, на дошці фото відомих спортсменів)
  • В чому цінність рухливих ігор?
  • В яку гру любиш грати?

Підсумок: ранкова гімнастика, різні види спорту – сприяють зміцненню … (здоровя)

  • Оголошення теми і мети уроку
  • Про загартування будемо сьогодні говорити, адже здоровим бути завжди модно. Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся більше про загартування, познайомитесь з процедурами загартовування, повчимось правильно підбирати одяг, відповідно до сезону, поповнимо свій словниковий запас новими словами.
  • Робота над новим матеріалом
  • Чи всі вдома заглянули наперед в віконечко і ознайомились з матеріалом сьогоднішнього уроку?
  • Зараз ви у групах ще раз переглянете і пригадаєте матеріал на ст.. 50-53, а потім перевіримо, як ви запамятали, але перед цим послухайте загадки:
  1. Що таке: пливе і ллється,

Часом на камінь дереться,

Як немає – все всихає,

Звір і птах помирає. (Вода)

  1. Як рушає мандрувати, -

Треба з ліжечка вставати.

Як іде за обрій спати, -

Час малятам спочивати. (Сонце)

  1. Куди ступиш – всюди маєш,

Хоч бачиш – споживаєш. (Повітря)

Вода, сонце, повітря – наші найкращі друзі, які допомагають нам загартовуватись.

Робота з підручником (діти читають; повторюють)

  • Які вам запамятались процедури загартовування? (усна відповідь учня, або знайти і зачитати в тексті)
  • Що означає вислів «контрасний душ», імунітет?

Пояснення на дошці

Контрасний душ – чергування холодної та гарячої води.

Імунітет – сукупність захисних механізмів, які допомагають організму боротися з бактеріями, вірусами, мікробами.

 

Фізкультхвилинка (відео для очей)

  • Що запамяталось про повітряні ванни?
  • Як загартовуємося влітку? Взимку? Незалежно від пори року? (відповіді учнів), з підкріпленням малюнків на дошці.
  • Хто найкраще запамятав правила загартовування?

Висновок: загартовуватись можна незалежно від пори року.

Перегляд слайдів «Загартування»

  • Групова робота

(спікери груп отримують картки із завданнями, утворють прислівя, пояснюють їх)

Складіть прислівя

Ходи більше … -                                                   … бігай.

Якщо хочеш бути сильним …                             … проживеш більше.

Якщо хочеш бути красивим …                              … дивись на здоровя.

Не дивись на вік …                                                   … бігай.

 

  • Про що ці всі прислівя?

Фізкультхвилинка

  • Гра «Асоціація»

Асоціація – поняття, що спадає на думку при згадуванні іншого поняття.

 

  • Я показую картки зі словами, а ви називаєте дію, яку можна виконувати для загартування. (показ карток)

РУШНИК

 

КВАТИРКА

 

ТРАВА

 

ВАННА

 

РІЧКА

 

КОВЗАНИ

 

  • Інформаційне повідомлення (учениця розповідає вірш «Вартовий здоров’я», за сторінкою підручника, після прослуховування вірша учні дають відповідь на запитання «Чому хлопчик часто хворів?».

Давайте йому допоможемо:

  • Як правильно одягатись взимку?
  • Коли вдягають дощовик?
  • Що одягти влітку?

Висновок: дуже важливо правильно одягати одяг,відповідно до … (погоди)

  • Гра «Пантоміма»

Пантоміма – вид сценічного мистецтва, в якому художній образ створюється за допомогою міміки, жестів, пластики тіла.

 

  • Зараз хтось буде показувати процедури загартовування, а всі будете відгадувати (підготовлена учениця показує наступні дії: обтирання рушником; ходіння босоніж по траві; купання в річці; обливання водою)
  • Якщо ви ще не починали процедур загартовування, то переконайте батьків у їх необхідності та почніть разом з ними.
  • Зараз ви подивитесь мультфільм «Охоронці здоров’я», будьте уважними і запам’ятайте імена всіх охоронців здоров’я (Веселун, Фізкультурник, Воркотун, Професор, Вітамінчик, Отдихайчик, Чистюля)
  • Підсумок уроку. Рефлексія.

Наш урок добігає кінця. Чого він вас навчив?

Починайте свою відповідь словами:

«Цей урок навчив мене … »

(бути завжди з гарним настроєм; наполегливим, старанним; загартовуватись водою, повітрям, сонцем; дотримуватись правил загартовування)

Памятаймо: здоровя – найдорожчий скарб людини. Ростіть здоровими, сильними, на радість батькам, вчителям.

  • Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника на ст. 50-53, те, що найкраще запамяталось – намалювати.
docx
Додав(-ла)
Рипік Ольга
Додано
15 лютого
Переглядів
186
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку