9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Конспект уроку з основ здоров'я для 5 класу на тему: "Контрольна робота № 1 з теми: «Здоров’я людини, Психічна й духовна складові здоров’я»"

Про матеріал
Конспект уроку з основ здоров'я для 5 класу на тему: "Контрольна робота № 1 з теми: «Здоров’я людини, Психічна й духовна складові здоров’я»"
Перегляд файлу

10

Дата: ______________

Тема: Контрольна робота № 1 з теми: «Здоров’я людини, Психічна й  духовна складові здоров’я»

Очікувані результати: учень усвідомлює чому треба працювати над розвитком   здібностей, необхідність самодисципліни, важливість поваги до почуттів інших  і надання допомоги тим, хто цього потребує.

Тип уроку: контроль і коригування знань, умінь і навичок.

Методи навчання: словесні, наочні, практичні.

Клас: 5 клас.

Обладнання: картки з завданнями.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Письмова контрольна робота.

 Учитель пояснює учням зміст завдання, час виконання і ключові моменти оформлення відповідей:

 - завдання 1-6 – тестові, кожне завдання оцінюється в 1 бал, у сумі перші шість завдань – 6 балів;

 - завдання 7-9 оцінюються по 2 бали, усього за дев’ять правильно виконаних завдань – 12 балів;

 Максимальна оцінка за правильно виконану роботу – 12 балів.

 Час на виконання контрольної роботи – 40 хвилин.

 

ІІІ. Домашнє завдання.

 Повторити  §

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І-варіант

1. Яка температура тіла людини свідчить про те, що вона захворіла…

 а) нища 35 º С

 б) 36 º С

 в) 36,6 º С

 г) вища за 37 º С

2. Якщо виникла пожежа потрібно зателефонувати за номером …

 а) 101

 б) 102

 в) 103

 г) 104

3. Дороги які мають більше ніж дві смуги називаються…

 а) аварійними

 б) міськими

 в) багатосмуговими

 г) автомагістралями

4. Яка частина автобуса є найбезпечніша?

 а) кабіна водія і передні сидіння

 б) задні сидіння, майданчик для виходу

 в) проходи і виходи

 г) середня частина

5. До крадіїв часу належить…

 а) допомога батькам

 б) прибирання

 в) виконання домашніх завдань

 г) тривалі розмови по телефону

6. Які з наведених речей можуть бути небезпечні в переповненому транспорті?

 а) кросівки

 б) черевики на високих підборах, шарф

 в) куртка, рукавиці

 г) светр, піджак

 

А

Б

В

Г

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 7. Встановіть відповідність:

А На тротуарах і пішохідних   1слід на переході

 доріжках       2 слід після зупинки

Б Переходити дорогу    3 слід рухатись по доріжках

В Виходити з транспорту           4 слід після дозволу старших

Г Велосипедистам      5 слід рухатися правою стороною

 

8. Опишіть: Як подружитися з предметом?

9. Опишіть: Активне слухання та його етапи.

ІІ-варіант

1. Миттєва реакція на якусь подію, людину чи тварину називається:

 а) почуттями

 б) емоціями

 в) співчуттями

 г) переживаннями

2. За яким номером потрібно викликати медичну допомогу?

 а) 101

 б) 102

 в) 103

 г) 104

3. На який сигнал світлофора потрібно переходити дорогу?

 а) червоний

 б) жовтий

 в) зелений

 г) коли заманеться

4. Здатність поважати погляди й уподобання інших людей незалежно від того, чи збігаються вони з твоїми називають:

 а) ввічливістю

 б) толерантністю

 в) байдужістю

 г) тактовністю

5. Найзручніше вчити уроки на…

 а) ліжку обклавшись книгами

 б) кухні, де можна спитати про щось маму

 в) подвір’ї де свіже повітря

 г) в окремій кімнаті за робочим столом

6. Вкажіть складові процесу активного слухання:

 а) опрацювання, розподіл, закріплення

 б) розгляд, вивчення, повторення

 в) зосередження, розуміння, запам’ятовування

 г) слухач, глядач, діяч

 

А

Б

В

Г

Д

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

7. Встановіть відповідність:

 а) Пішохідний перехід   

 б) Залізничний переїзд із шлагбаумом          1           2

http://pdd.ua/r/r/53465DA4-7ED6-436A-A1E2-7ACB3FDFB830/5.1.png в) Підземний перехід   

 г) Надземний перехід   

 д) Автомагістраль

                                                                                          3                   4

8. Опишіть: Як знешкодити крадіїв часу?

9. Опишіть:  Як потрібно готуватися до контрольної роботи?

 

docx
Додано
13 лютого
Переглядів
883
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку