Конспект уроку з основ здоров'я "Предмети та засоби особистої гігієни"

Про матеріал
Мета: поглибити та розширити знання учнів з теми «Особиста гігієна», охарактеризувати основні вимоги до предметів та засобів гігієни
Перегляд файлу

Тема. Предмети та засоби особистої гігієни

Мета: поглибити та розширити знання учнів з теми «Особиста гігієна», охарактеризувати основні вимоги до предметів та засобів гігієни; вчити вибирати необхідні засоби та предмети гігієни  відповідно до життєвої ситуації, індивідуальних особливостей, віку. Розвивати  здоров’язберігаючу  компетентність учнів, сприяти розвитку зв’язного мовлення,  збагаченню словникового запасу учнів. Виховувати бережливе, дбайливе та усвідомлене  ставлення до власного здоров’я.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: мультимедійний екран, комп’ютер, тлумачний словник, ілюстрації, геометричні фігури для об’єднання в групи, картки для роботи в парах та групах, предмети і засоби гігієни тіла.

Хід уроку

І. Підготовча частина. Вправа «Очікування»

- Що ви очікуєте від заняття?

- Щоб дізнатися, про що ми сьогодні будемо говорити, відгадайте ребус – завдання від вченого хробачка.

  •    Що таке гігієна, хто знає?  В яких джерелах ми можемо дізнатися значення цього слова?

Робота з тлумачним словником.

  •    Відшукайте в словнику слово гігієна. Словник дає такі тлумачення цього слова:

  •    Хто з вас може, виходячи з отриманої інформації, озвучити тему заняття?
  •    Ми поговоримо про правила, предмети та правила особистої гігієни. Оцініть свої знання з цієї теми на лінійці.
  •    Як ви гадаєте, чи потрібно вам вивчати детально цю тему? Де і коли вам стануть у пригоді знання з даної теми?

ІІ Основна частина.

  1. Розповідь з елементами бесіди.
  •    Говорячи про гігієну, ви говорили, що знання в цій галузі потрібні вам для збереження здоров’я. Отже, cьогодні ми з вами знову будемо говорити про здоров’я.
  •    Пригадайте, які прислів’я про здоров’я ви знаєте?
  •    І дійсно, здоров’я не купиш за гроші. Коли ти здоровий, легко впораєшся з будь-якою справою. Тому необхідно навчитися зберігати та зміцнювати власне здоров’я.
  1. Робота в парах на картках.
  •    Подумайте і запишіть, яку характеристику можна дати здоровій і хворій людині.

  1. Робота в групах.
  •    А зараз об’єднайтеся в групи за однаковими геометричними фігурами.

-   Вчений хробачок просить допомоги у складанні правил для збереження здоров’я. Подумайте, що потрібно робити, щоб бути здоровими? 

  1. Робота над темою заняття. Вправа «Мікрофон»

- Назвіть правила гігієни, які вам відомі.

Для того, щоб наше тіло, волосся, зуби були завжди чистими, потрібно мати предмети, які називаються предметамиособистої гігієни. Окрім предметів гігієни є і засоби гігієни. Ви також добре їх знаєте і ними користуєтесь.

Давайте розгадаємо кросворд, вставляючи слова – предмети та засоби гігієни.

  •    Що ще відносять до предметів особистої гігієни? (шкарпетки, нижню білизну). А до засобів? (туалетний папір).
  1. Робота над темою уроку. Розповідь з елементами бесіди.
  •    Зубну щітку придумали дуже давно. Довгий час нею могли користуватися лише багаті люди. Замість зубної пасти використовували попіл із горілих оленячих рогів. Прості люди протирали зуби крейдою, або настоєм м’яти. У різних народів - різні щітки. Наприклад, французи придумали зубну щітку з музикою, щоб дітям було приємно чистити зуби. Цими предметами можете користуватись тільки ви особисто. Якщо вашим предметом скористається хвора людина, то ви можете навіть захворіти. А якщо хворі самі, то може заразити іншу людину.  Наприклад,  спільна зубна щітка   може  стати    переносником     ангіни, а спільний рушник -  переносник грибкових захворювань. Предмети особистої гігієни мають бути завжди чистими.

У магазинах є багато різних нових засобів гігієни, якими можна користуватись. Є засоби для тіла: не тільки мило, а й є рідке мило, гель для душу, дезодорант. Для вух: ватні палочки. Для носа:  носові хустинки. Для рук : вологі серветки.

  •    Діти , я вам роздаю вологі серветки, витріть свої руки. Подивіться на чисту серветку і на ту що у вас. Що ви бачите?

 На сьогоднішній момент існує безліч різновидів вологих серветок: дитячі,для зняття макіяжу, інтимні,  антисептичні, чоловічі, дезодоруючі, для підлітків.  Можна підібрати засоби гігієни і до віку , і для дітей, і для дорослих, і до смаку, і різної вартості. Кожна людина повинна вміти користуватися засобами і предметами гігієни. Без цього не можна вважати себе культурною людиною.

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Гра « У магазині».  На столах розложені різні предмети: продукти. предмети та  засоби гігієни, шкільне приладдя, іграшки. Завдання для груп:
  •    У вас маленький братик. Виберіть в магазині предмети гігієни і поясніть малому для чого вони потрібні.
  •    До тебе приїхала сестричка. Вона  гостюватиме у тебе 2 тижні. Допоможи їй підібрати індивідуальні засоби гігієни. Поясни свій вибір.
  •    Мама дала завдання купити предмети гігієни для тебе і тата. Що ти купиш. Поясни свій вибір.

 

 

 

Гра «Бліц опитування». Завдання від книжного хробачка.

  1. Робота на картках. Відгадай загадки, намалюй відгадки.

Мию чисто, не лінюся, вам я завжди знадоблюся.

Маю я зубців багато, розчешу вас, як на свято.

Як голову будеш мити, не забудь мене налити.

Я маленький і завзятий, люблю діток витирати.                                                                                                            

ІІІ. Підсумок-рефлесія

  1. Чи збулись ваші очікування?
  2. Яка тема сьогоднішнього уроку?
  3. Які нові слова ми вивчили? Що таке гігієна?
  4. Для чого ми вивчали дану тему?
  5. Які відомості були корисні для вас?
  6. Які засоби та предмети гігієни ви знаєте?
  7. Про що хотіли б дізнатись на наступній виховній годині?
  8. Оцініть свої знання з тема уроку на лінійці?.
  9. У кого оцінка стала вища?
  •    Дякую вам за активність і творчість.

 

docx
Додано
16 жовтня 2020
Переглядів
4867
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку