Сценарій виступу агітбригади ''Щоб в безпеці проживати, треба все про воду знати''

Про матеріал
Про безпечний відпочинок на воді: вибір місця для купання, з ким можна купатися, як довго купатися, правила купання.
Перегляд файлу

Струк О.В., вчитель  основ здоров’я

Щоб в безпеці проживати, треба все про воду знати

 

(Сценарій виступу агітбригади Луцької гімназії № 21 імені Михайла Кравчука)

 

Ведуча: Сонечко промінчиками грається.

               До дорослих і дітей

               В залі цьому посміхається.

    

              Щиро всіх хочу вітати

          “Добрий день” побажати.

 

          Ми мандруємо сьогодні у країну,

               У велику, чудову, єдину,

               Де дізнаєтесь корисного багато –

           Щоб завжди у домі було свято.

 

          Хто у гості завітав –

           Прошу відгадати.

               Не шуміти, не гукати,

               Руку піднімати.

 

Загадка

     Дуже чиста, аж прозора

 І гуляє в річці, в морі.

 На листочку може бути,

 В танку кружляє у дощі,

 Ще зовуть її росинка,

    Так, звичайно, це … (краплинка)

 

 У річці купалась,

 У хмарці ховалась,

 Від блискавки-грому

    Полинула додому.

    На землю спустилась – на сто

    Крапель розбилась (краплинка)

 

Краплинка: Я прийшла не сама подорожувати.

          З ким – цікаво знати?

          Приготувала вам загадки.

          Слухайте уважно,

           Їх вам треба відгадати.

 

Загадки

     В темнім лісі проживає

 Довгий хвіст пухнастий має.

 Їй намісці не сидиться. Як зовуть її?…(лисиця)

 

Краплинка: Знайомтесь друзі, це лисичка Галя.

 

 Хоч у нього й шуба є.

 Та як холод настає,

 Він не їсть тоді, не п’є

 І не ходить, не гуляє,

 А у лісі спать лягає. …(ведмідь)

 

Краплинка: Так, це наш ведмедик Романко.

 

 Я вухатий ваш дружок,

 В мене сірий кожушок,

     Куций хвостик, довгі вуса,

     Я усіх-усіх боюся. … (заєць)

 

Краплинка: Це наш зайчик Костик.

           Гріє лапки на печі,

          Світить вічками вночі….(кіт)

 

Краплинка: Знайомтесь, це усім відомий Рибалка Котик.

 

 Які ноги заввишки,

 Такий ніс завдовжки,.

 Хату на хаті має,

 Жабам рахунок має… (лелека)

 

Краплинка: Так, друзі, це Лелека-рятівник.

 

Краплинка: А ось ще одна загадка:

 Стоїть корито

 Повне води налито… (Ставок)

 

(Всі звірі разом: “Ставок”. Варвара Гринько)

 

Краплинка: Слухати прошу уважно дуже,

 Бо питання будуть, друзі.

 А щоб знати, що сказати –

 Дружно сісти й не зівати.

(інсценізація вірша В.Гринько “Ставок”)

 

Автор:   Літо, літо… Місяць серпень.

Спека кожен день нестерпна.

Пожалівся нам Романко,

Що йому сьогодні жарко.

 

Ведмедик Романко: “Бачив я один ставочок,

 Покупатись хоч разочок!”

 

Автор:   Галя зразу застрибала,

                  Так купатися бажала.

 

Лисичка Галя: “Потерпи, Романку, трішки.

 Скільки тут іти нам пішки?

  Кілька вулиць, й по травиці

 Так і дійдем до водиці”.

 

Автор:   Лиш промовив зайчик стиха:

 

Зайчик: “Може нас спіткати лихо.

          Став глибокий. Це не просто.

          Хай би вів нас хтось з дорослих! 

          Наглядав, а ми б купались,  

                І нічого не боялись”.

 

Автор:    Наш ведмедик не спинявся,

          Він за них усіх ручався:

 

Ведмедик: “Та не трапиться нічого,

          Знайдем швидко ми дорогу”.

 

Автор:   І погодився наш зайчик,

         Куцохвостик, наш вуханчик.

    

Зайчик: “Там же квіти берегами.

          Я також піду із вами!”

 

Автор:     Ось ставок. Зелена балка.

 Не один сидить рибалка.

 Та ніхто тут не купався,

 І не кожний роздягався.

 

Лисичка і ведмедик (разом): “Ой ставочок! Ой водиця!”

  Навіть любо подивиться!

  Тож не гаймо ні хвилинки,

  Покупаємось з годинку”

 

Автор:     Передбачливий наш  Костик –

           Він боявсь змочити й хвостик.

 

Зайчик: “Ми ж не знаєм, друзі, броду…

          Як же зайдем ми у воду?”

 

Автор:    Та й Рибалка Кіт не був байдужий, Бо звірят любив він дуже.

 

Котик:    “Я не раджу тут купатись –

 Лиха можете набратись.

 Тут корчі, пеньки та банки.

 Все тут бачили рибалки.

 Не пірнай – на дні череп’я,

 Рвем гачки об те халеп’я”.

 

Автор:   Та з ведмедиком не жарти.

 

Ведмедик: “Йду купатись! Дуже жарко…

 Хоч по пояс. Ну хоч трішки,

 Не пораню склом я ніжки.

 Я близенько. Недалеко…”

 

Автор:   Десь узявся тут лелека.

     Наш лелека. До нас звик

     Птах-лелека… Рятівник:

 

Лелека: “Треба знати без вагання -

 Чи є місце для купання?

 І скажу я вам доречно –

 Тут купатись небезпечно!

 Будьте завжди обережні.

 Гляньте – знак он застережний!

 Він стоїть біля водички,

 Прочитайте, що в табличці?”

 

Ведмедик: “Скажу вам сміло,

 Що читати я не вмію…

 Хоч книжок багато маю,

 Та мені татусь читає…”

 

Лелека: “Чом самі прийшли купатись?

 У батьків вам слід питатись!

 Ой Романку, мій козаче,.

 Може матінки десь плачуть…

 Плачуть, діточок шукають,

 Де ви ходите, не знають!

 Часу тут ви не марнуйте,

 Та батьків своїх шануйте!”

 

Краплинка: Дякую вам, друзі!

       Попрацюймо в крузі!

       На ці питання вікторини

       Дасть відповідь будь-яка дитина.

 

(Звірята задають питання, діти відповідають. Тих, хто дає правильну відповідь, звірята кличуть до себе і утворюють кола біля пеньочків)

 

Лисичка: Чи можна йти купатися на водойму самостійно?

(на водойму можна йти тільки з дорослими

і купатися можна тільки з їх дозволу)

Зайчик: Чи можна купатися без нагляду дорослих?

 

(купатися можна тільки під наглядом дорослих)

 

Котик: Чому небезпечно купатися у цьому ставку?

 

(бо в ньому багато різного халеп’я, тут корчі, пеньки,

банки, на дні череп’я)

 

Лелека: Що нам підказує про місця, де можна купатися і де не можна купатися?

 

(Таблички: Місце для купання. Купатися заборонено)

 

Ведмедик: Скільки часу можна купатися, не виходячи з води?

 

(Не більше 10 хвилин)

 

(таким чином утвориться 5 груп)

 

Ведуча: Правила безпечної поведінки на воді, малята,

 Не лише потрібно добре знати,

 А й виконувати їх та інших навчати.

 Допоможуть вам їх добре  вивчити

 Ваші гості -  учні гімназіїї № 21 імені Михайла Кравчука.

 

Краплинка: Прошу до роботи.

 Грались без турботи.

 А завдання просте, діти:

 Вам малюнки слід зробити.

 По порядку поскладати

 Й правила усі назвати.


(кожна група дітей під керівництвом школярів  викладає з  6 карток малюнок і називає правило  до малюнка)

 

  •  Не купайся там, де катаються на човнах, водних велосипедах
  •  Не пустуй на воді
  •  Не пірнай у незнайомих місцях
  •  Не запливай за буйки
  •  Не купайся при великих хвилях

 

Ведуча: Дякую за працю!

    Бачу, що уже втомились.

    А щоб сили відновились -

    Прошу встати,

                 Будемо відпочивати.

 

(Фізкультхвилинка “Каченята” – учні показують рухи, а діти повторюють, Краплинка допомагає)

(Діти стають у коло. Старанно вимовляючи слова, пластично імпровізують під час співу)

Раз-ва – всі пірнають,

Три-чотири  - виринають,.

П’ять-шість  - на воді

Кріпнуть крильця молоді.

Сім-вісім – що є сили

Всі до берега приплили.

Дев’ять-десять – розгорнулись,

Обсушились, потягнулись

І пішли попід горою

Снідать смачною травою.

 

Краплинка: Любі діти, послухайте уважно мою розповідь і дайте відповідь на запитання.

Двоє дівчаток гралися на березі моря. Море  було спокійне. Дівчатка  вирішили поплавати на надувному матраці. Раптом піднялися хвилі і дітей почало зносити хвилею все далі і далі від берега. Щоб ви робили, побачивши це з берега?

 

(звучить легка музика, кожна група дітей обговорює

ситуацію  1-2 хвилини)

 

  Відповідь: гукати голосно про допомогу, позвати дорослих, але самим у воду    не заходити.

 

Ведуча: Дякую за гарні відповіді.

 До роботи вправні ви.

 А чи можете вгадати,

 Хто нас хоче ще вітати?

 

(Виходить Івасик-Телесик)

 

Телесик: Я – хлопчик Івасик у казочці жив,

   Рибку на озері спритно ловив

   Зміючку-Оленку вмить обхитрив

   Була ця пригода, мов диво із див.

 

Діти:   Івасик-Телесик.

 

Телесик: У гру-підказку хочу грати

 І слова, що забувся – всіх дітей  прошу називати.

 Купатись та плавати хлопець мастак.

 Ми ж на воді  робить будемо так:

 Купатись потрібно в відомих….(місцях),

 Обстеживши дно, чи нема залізяк,

 Каміння, кілків, особливих мілин.

 Й ніколи не плавай, коли ти … (один).

 Як в річечці плине швидко вода,

 То трапитись може із вами  …(біда).

 Лежали, засмагли, нагрілись на …(сонці),

 Не входьте у воду, схолоньте в сторонці.

 Не запливайте за буї далеко -

 Чекає в воді на вас …(небезпека).

 Не можна пірнати у воду з човна,

 Він може гойднутись і вас вже …(нема)

 Кидати у воду не треба нічого.

 Ці правила, звісно, для вас вже …(відомі)

 Щоб довго й щасливо змогли ви жити,

 З правилами безпеки треба всім …(дружити).

 

Ведуча: Телесику! Який ти забудько!

              А діти наші все пам’ятають.!

           Вони приготували про водичку

           Загадки, вірші, прислів’я.

           Послухай, будь ласка.

 

(розповіді дітей)

 

Краплинка: А для мене що приготували?

 

Ведуча: Для тебе, Краплинко, діти приготували пісеньку. Послухай.

 

(Діти виконують пісню “Хлюпає водичка”)

 

Пісня

Хлюп, хлюп, хлюп, хлюпає водичка,

Хлюп, хлюп, хлюп, весело на річці,

Хлюп, хлюп, хлюп, човники пливуть,

А маленькі дітки співають.

Приспів:

Плесь, плесь, рученята,

Ми малі каченята

Плавають качата

Біля мами й тата.

Хлюп, хлюп, хлюп, хлюпає водичка,

Хлюп, хлюп, хлюп на засмаглі личка,

Хлюп, хлюп, хлюп човники пливуть

А маленькі дітки співають.

 

Краплинка: Дякую! Наші гімназисти також підготували вам, малята, подарунки – виставку власних книг і ось ці медальки за такі чудові відповіді.

 

(гімназисти дарують малятам медальки у формі краплинки)

 

Всі разом: Ми не прощаємося з вами, а говоримо: “До нових зустрічей!”

 

docx
Додано
18 жовтня 2020
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку