Конспект уроку з предмету "Мистецтво" на тему "Країна загадкових ритмів"

Про матеріал
Тема: Країна загадкових ритмів. Мета: розкрити поняття «танцювальна», «пісенна», «маршова музика»; надати учням уявлення про музику як мистецтво, що розповідає про життя людей і навколишній світ мовою звуків; розвивати в учнів уміння сприймати музику та визначати засоби її виразності; розвивати вокально-хорові навички, творчі здібності учнів; виховувати музичну культуру та моральні якості учнів.
Перегляд файлу

Тема: Країна загадкових ритмів.

Мета: розкрити поняття «танцювальна», «пісенна», «маршова музика»; надати учням уявлення про музику як мистецтво, що розповідає про життя людей і навколишній світ мовою звуків; розвивати в учнів уміння сприймати музику та визначати засоби її виразності; розвивати вокально-хорові навички, творчі здібності учнів; виховувати музичну культуру та моральні якості учнів.

Перебіг уроку

  1. Організація класу
    1.        Привітання

Урок мистецтва розпочався,

Кожен з нас приготувався,

Ми готові вже співати, грати й навіть танцювати.

У ясний зимовий день кличе дзвоник «Дзень-дзелень»

І вітає сонце вас, ви прийшли у другий клас.

  1.        Перевірка готовності до уроку
  • На уроці нам знадобиться ваша увагу, зосередженість, активність та творчість.

 

  1. Актуалізація опорних знань
    1.        Фронтальна бесіда

На минулому уроці ми вирушали у космічну подорож. Робили творчий проєкт «Мій улюблений музичний інструмент».  І сьогодні ми з вами продовжуємо подорожувати по Країні Загадкових Ритмів. Але в реальному часі такої країни немає,тому – це казкова країна і до неї вирушимо чарівним птахом. Ознайомимося з новими поняттями, прослухаємо музичні композиції та виконаємо різні завдання. Але наша пташка, перед тим як добратися до нас, подолала багато перепон і втратила трохи пір’я. Пташка має отримати нове пір’ячко, воно у неї різнокольорове,кожна відповідь має свій колір. Знайдіть у своїх листочках відповідь на запитання, що почуєте і підніміть  цеглинку відповідного кольору. Отож почали.

  • Що таке ритм?  (Чергування звуків в певній послідовності)
  • Скільки нот містить нотний стан (Сім нот)
  • Рояль, піаніно, ксилофон – це .. (Клавішні інструменти)
  • Що означає  форте? (Голосно)
  • Що означає піано?  (Тихо)

 

 

 

 

  1.        Виконання твору
  • Отож наша пташка отримала нові гарні пір’я і ми можемо вирушати у нову подорож. Але поки ми виконували завдання наша пташка приспала. Давайте обережно її сполохаємо. Чим ми можемо її сполохати? Правильно, шумом. Для цього візьміть дві цеглинки лего та повторюйте рухи за мною

 

  1. Вивчення нового матеріалу.

3.1. Долина «Марш»

- Зараз перед нами розкинулася долина  під назвою «Марш». А допоможе її перейти наша матуся Решетняк Дар’я Миколаївна.

- Прослухайте мелодію та подумайте, яка з цих ілюстрації більше підходить під мелодію?

- Хто вважає, що перша підніміть руку. Встаньте та спробуйте порухатися під неї. Хто вважає, що друга? Хто вважає, що третя?

- А як ви гадаєте, у кого рухи більше підходили під мелодію.

- Ви були праві, а така мелодія має назву марш.

Марш  це  мелодія, що має енергійний, чіткий ритм і такт, призначена для пересування людей в чіткому темпі.

А тепер всі разом виконаємо рухи під цю мелодію.

3.2. Гора «Танок»

- Ми дібралися до гори «Танок». Пригадати, що таке танок нам допоможуть у цьому наші дівчата.

- Так, діти, ви молодці, а ви знали, що Танець –  це вид мистецтва, де зміст твору передається за допомогою рухів та пластики людини.

3.3. Море «Співу»

Перед нами наступне місце нашої подорожі, це море «Співу». А щоб його перелетіти пропоную вам виконати пісню, яку ми вивчали на минулих уроках «Планета дитинства».

А чим на вашу думку пісня відрізняється від танцю?

Пісня — словесно-музичний твір, призначений для співу. Особливості пісні—віршована будова, повторюваність рядків, розмежування заспіву та приспіву, виразність, музичність, порівняння.

 

  1.        Вгадай мелодію

Ось і закінчилась наша подорож. Діти, а ви хочете отримати ключі від країни загадкових ритмів?  Доведіть це пташці розпізнаванням мелодії, які прозвучать перед нами. А покажете ви їх за допомогою рухів, але робіть це так, щоб пташка не сполохалася і не полетіла від нас назавжди.

  • Молодці, пташка вам дарує музичні ключі і можете в будь-який момент повернутися до цієї країни.
docx
Пов’язані теми
Мистецтво, Розробки уроків
Додано
4 червня 2020
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку