17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Конспект уроку з природознавства

Про матеріал

Уроки природознавства формують в учнів уявлення про природу як єдине ціле,формують вміння встановлювати взаємозвязки у природі розширюють знання про живу і неживу природу,активізують пізнавальну діяльність учнів,а саме новітні технології та різні методи навчання сприяють досягненню цієї мети.

Перегляд файлу

Природознавство

Тема:Які в осені прикмети?

          Осінні явища у природі.

Мета:розширити уявлення про характерні ознаки осені;

          Ознайомити з прикметами вересня,жовтня,листопада з походженням назв осінніх місяців. З’ясувати ,на які періоди розділена осінь,проаналізувавши прикмети, прислів’я про осінні місяці.

Розвивати спостережливість увагу учнів.

Виховувати любов до природи.

I. Організаційна частина.

II.Актуалізація опорних знань.

   1.Хвилинка синоптика.

- Які зміни ви помітили у природі сьогодні?

- Яка погода привітала вас зранку?

- Який стан неба сьогодні?

- Чи були опади?Інші явища?

- Чи є вітерець?

- Що цікавого у природі ви помітили зранку?

III. Мотивація теми і мети уроку.

- До нас на урок завітала Матінка Природа, шоб познайомити нас зі своїми синами.

А  як звуть її ви здогадаєтесь , коли відгадаєте загадку:

  Є у літечка сестричка -

У косі червона стрічка.

Коси,наче злото чисте

І калинове намисто.

А спідничка в неї з листя,

Рідзноколірна,барвиста.

                                                    (Осінь)

  • Як же звуть синів осені?

Слухайте уважно і відповідайте:

  • Перший отримав своє ім’я від назви рослини верес-це кущ, який квітує від серпня до жовтня.

Дуже вередливий цей син-сім погод у нього:гріє, віє, туманіє, холодіє…

  • Так це-Вересень.
  • Про другого кажуть так «Сам ходить по краю, дерева у золото одягає та з гаю пташок виганяє».
  • Так це - Жовтень.
  • Третій листя розквітчав,потім сам їх обірвав і від цього засумував.
  • Так це-Листопад.

IV.Cприйняття і усвідомлення нового матеріалу.

  • Отже,запрошуємо до себе в гості Владну господиню цього краю і її синів.
  • Заходить Осінь, Вересень, Жовтень, Листопад.

Осінь

Добрий день,мої шановні

Нині знов із вами я.

Осінь-ось моє ім’я.

Восени земля прекрасна,Як завжди прийшла я вчасно.

І у села,і в міста

Всюди осінь золота.

Лист торкнув і диво стане.

Помаранчевим ,багряним

Ясно- жовтим стане ліс

Як невіриш-подивись.

 

  • А тепер послухаєм синочків Осені:
  • Вересень

Я- добрий місяць Вересень

Тепло вам дарував.

Відкрив я школу школярам,

Гостинці припасав.

Кавуни і помідори

Стиглих яблук,груш і слив

Цілі гори натрубив.

А зовуть мене всі Вереснем.

Бо квітую вересом.

Жовтень

Жовтень,так мене назвали,

Бо навкруг все жовтим стало .

Маю пензель чарівний

Маю пензель золотий

Розфарбую все навкруг

Поле, гори , ліс і луг.

Листопад

Листопадом мене називають

Бо листочки з дерев я знімаю.

Всі дерева стоять уже голі-

Нашумілися в літку доволі.

Черв’ячки і комашки поснули

Жабенята сховалися в мулі.

Темні хмарами по небу пливуть

І холодні дощі нам везуть.

  • Сідайте,любі гості,помандруємо разом  вашими шляхами.
  • Тема нашої мандрівки «Які в осені прикмети».

2.Аналіз характерних прикмет Вересня.

- Як називаються перший місяць осені?

 - Чому він так називається? Від чого походить його назва?

 - Які зміни у природі відбуваються у вересні?

3.Аналіз характерних прикмет Жовтня.

- Як називається другий місяць осені?

- Чому він так називається?

- Які зміни у природі відбуваються у жовтні?

4.Аналіз характерних прикмет листопада.

- Як називається третій місяць осені?

- Чому він так називається?

Які зміни у природі відбуваються у листопаді?

   Отже, Осінь за її прикметами ми  можемо розділити на три періоди: рання осінь, золота осінь, підзимок.

5.Увага на екран.

Спостерігаємо ще раз за змінами у природі восени.

6.Робота з підручником

С.38-41.

- Робота у групах.

Пояснити назви місяців

1 гр.-Вересень

2гр.-Жовтень

3гр.-Листопад.

  • На які три періоди поділяють Осінь.

7.Робота у зошитах с.18.

V.Підсумок  уроку.

 - Про що говорили на уроці?

- Про що почули вперше?

На завершення уроку синоптики звітують:

1Синоптик

Ходить осінь по дворах,

Ходить посміхається.

Наче в казці,швидко так

Кольори міняються.

Ясне сонечко не гріє,

Холодок вже повіва

Засихає та жовтіє

На узліссі вже трава.

Накрапає дощик,

Землю  поливає

Осені доріжки часто вимиває.

2Синоптик

Всюди осінь походила

Все навкруг позолотила.

Підрум’янила калину

І гіллясту горобину.

Прийшла так тихо і неспішно

І ніби неба аромат

Розкинула над лісом шати

Перетворивши в жовтий сад.

VI.Домашнє завдання.

   Опрацювати с.38-41.

 

docx
Додано
25 жовтня 2018
Переглядів
161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку