Конспект уроку з природознавства для 3 класу з теми "Хвойні та квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин. Практична робота. Розпізнання квіткових рослин за наочністю"

Про матеріал
Сформувати уявлення про особливості рослин, їх значення для природи; формувати уявлення про різноманітність рослинного світу, їхні характерні особливості; розвивати вміння розрізняти окремі рослини; розвивати критичне мислення, вміння висловлювати свої думки, оцінювати результати своєї діяльності; виховувати дбайливе ставлення до природи, любов до навколишнього світу; формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння презентувати свої дослідження, оцінювати власну діяльність та діяльність однокласників;соціальної: розвивати навички співпраці під час роботи в парах та групах
Перегляд файлу

Урок № 35

21.01.2020

3 клас

 

Тема: Хвойні та квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин. Практична робота. Розпізнання квіткових рослин за наочністю.
Мета: формування предметних компетентностей: сформувати уявлення про особливості рослин, їх значення для природи; формувати уявлення про різноманітність рослинного світу, їхні характерні особливості; розвивати вміння розрізняти окремі рослини; розвивати критичне мислення, вміння висловлювати свої думки, оцінювати результати своєї діяльності; виховувати дбайливе ставлення до природи, любов до навколишнього світу; формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння презентувати свої дослідження, оцінювати власну діяльність та діяльність однокласників;соціальної: розвивати навички співпраці під час роботи в парах та групах; розвивати пізнавальний інтерес; комунікативної: розвивати вміння висловлювати та доводити свою думку; удосконалювати вміння визначати важливі деталі, робити висновки; розвивати вміння аналізувати та передавати інформацію, отриману через малюнок, схему, таблицю.
Тип уроку: формування вмінь та навичок

Форма проведення: урок-дослідження

Обладнання: проектор, презентація до уроку, картки для практичної роботи, паперові квіти, пластикові склянки, грунт, вода, паростки рослин, квасоля.

Хід уроку

І. Організаційний момент Слайд №1

Продзвенів уже дзвінок -

Починаємо урок.

На уроці – чуйте, бачте і міркуйте,

Спостерігайте й експериментуйте.

Дружно й плідно попрацюйте

Й нові знання про рослини здобудьте.

            1. Хвилинка спостережень

            У класі працює гідрометцентр. Слово нашому синоптику. Робота в зошиті. (Саша).
Учень – синоптик . Сьогодні  21 січня 2020 рік, вівторок.
Температура повітря - …
Стан неба - ..

 Вітер - …

 Опади -…
 

2. Інформаційна хвилинка. Слайд №2

  •                   Діти, сьогодні 21 січня у світі відзначається Міжнародний день обіймів (обнімашки). За традицією, цього дня можна дружньо обіймати навіть незнайомих людей. Свято виникло 21 січня 1986 року у США.  Доведено, що обійми корисні для здоров'я. Доброзичливі дотики підвищують імунітет, стимулюють центральну нервову систему, підвищують у крові рівень гемоглобіну, що викликає доброзичливе ставлення до інших людей.
    Сьогодні  згадайте про рідних вам людей, міцно обійміть і скажіть щось хороше, приємне! Встаньте, підійдіть один до одного зробить обнімашки і скажіть побажання один одному. А зараз підійдіть всі до мене я вас  обніму і  від усієї душі побажаю вам здоров’я,  щастя. І знайте я вас всіх дуже-дуже люблю!
    ІІ. Перевірка домашнього завдання.
  1. Вправа «Ниточка» (діти намотують на пальчик нитку і розказують все що вони знають про рослини).
    Доведіть , що рослини належать до живої природи .

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Створення проблемної ситуації

    Діти, розгляньте уважно кімнатні рослини , які ростуть у нас в класі, а тепер подивіться до вікна і розглянемо рослини, які ростуть біля школи. А тепер подивіться на екран. Слайд №3 Чи можна

об’єднати такі різні рослини в одну групу ? Чи можна до цієї групи додати шипшину, смородину? 
- Як ви думаєте, над якою темою ми будемо працювати на цьому уроці природознавства? Слайд №4,5 

             ( Учні самостійно визначають тему уроку, а завдання у співпраці з учителем )

IV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Перегляд презентації «Хвойні та квіткові рослини» Слайд № 6 – 20

 

  • З яких органів складаються рослини?

(корінь, стебло, листя, квітка, плід з насінням)

 

  1. Робота в парах «Підпиши органи рослин» Слайд № 21

http://medialiteracy.org.ua/wp-content/uploads/2019/09/2019.09.23-15-41-49.jpg

 

 

           V. Фізкультхвилинка

1. Діти за кольором карток розприділяються на 3 групи.(повторення правил роботи в групі)

2. Практичне завдання

— За допомогою досліду переконайся у тому, що рослини ростуть і розвиваються.

І група. Візьміть кілька насінин квасолі, замочених їх раніше у невеликій кількості води. Набрякле насіння, висадіть  у розпушений грунт, на глибину 2-3 сантиметри у 2 окремі склянки, одну закрити від світла чорним папером, зволожити його. Періодично зволожуйте ґрунт.

ІІ група. Візьміть склянку зволожте грунт і висадіть паросток квітки уже пророщеної на глибину 5-8 сантиметрів. Періодично зволожуйте ґрунт.

ІІІ група. Візьміть склянку зволожте грунт і висадіть паросток квітки не пророщеної на глибину 5-8 сантиметрів. Періодично зволожуйте ґрунт.

Доглядайте за своїми рослинами та спостерігайте за ними, тому що вони знадобляться на наступних дослідах.

 

  1. Практична робота «Розпізнання квіткових рослин за наочністю» Слайд № 22-24

Робота в групах (розприділити картинки рослин за кюар кодами, підписати та розповісти про них)

 1 група – дерева

 2 група – кущі

 3 група – трав’янисті рослини

Презентація груп.

 

                VI. Підсумок уроку.

                       Кубик «Блума»

VIІ. Оцінювання

         А зараз оцініть свою роботу на уроці за допомогою жестів (великий палець догори – високий рівень, в сторону – достатній, вниз – середній).

 

           VIІІ. Рефлексія

-   Діти, а як вигадаєте, а паперова квітка буде плавати по воді. Давайте проведемо дослідження та зробимо висновки. Паперова квітка плавала і розпустилася уводі. (Коли ви зрошуєте квіти, то спостерігаєте що відбувається, коли волокна дерева (з якого складається папір) вступають в контакт з водою: вони набрякають і розширюються. Тому й розкриваються квіти.
     Я хочу вам побажати: щоб цей день був для вас щасливий, цікавий і ви завжди розцвітали як ці квіти.

     ІХ. Домашнє завдання (за вибором учня) Слайд №25

  1. Складіть розповідь про будову своєї улюбленої квіткової рослини.
  2. Чи є у вас улюблена кімнатна рослина. Дослідіть, як її можна розмно­жити.
  3. Скласти казку або вірш про квіткові рослини.

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дерева

 

 

 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\дуб.gif 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\береза.gif 

 

 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\липа.gif 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\Сосна.gif 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\клен.gif 

 

Кущі

 

 

 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\калина.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\шипшина.gif 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\смородина.gif 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\троянда.gif 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\крижовник.gif 

 

 

 

                                      Трав’янисті рослини  

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\волошка.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\пролісок.gif 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\кульбаба.gif 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\нарцис.gif 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Вита\Desktop\21.01\ромашка.gif 

 

 

1

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
1565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку