Матеріали до теми "Різноманітність рослин" 3 клас природознавство Гільберг

Про матеріал
Матеріали містять презентацію, картки для роботи (парної і групової) учнів при відсутності зошита з друкованою основою до підручника Природознавство 3 клас (Гільберг)
Перегляд файлу

Трав’янисті рослини, які мають стебло й листки, не мають кореня і квіток, розмножуються спорами, – це ________ Дерева, кущі або трав’янисті рослини, які мають корінь, стебло, листки, квітку, плід і насіння, –  Рослини, що живуть у воді, не мають справжніх орга-нів. Їх тіло має форму кульок, стрічок чи ниток – це  Багаторічні трав’янисті рослини, які мають корінь, стебло й великі листки та розмножуються спорами – це 

 


Дерева, рідше кущі, які мають корінь, стебло, листки і розмножуються насінням, що утворюється в шишках, – це _________________.

Дерева, кущі або трав’янисті рослини, які мають корінь, стебло, листки, квітку, плід і насіння, – 

______________________________________________.

 

 

Трав’янисті рослини, які мають стебло й листки, не мають кореня і квіток, розмножуються спорами, – це

____________________________________________.

 

 

Рослини, що живуть у воді, не мають справжніх орга-нів. Їх тіло має форму кульок, стрічок чи ниток – це 

______________________________________________.

 

 

Дерева, рідше кущі, які мають корінь, стебло, листки і розмножуються насінням, що утворюється в шишках, – це __________________________________________.

 

 

Багаторічні трав’янисті рослини, які мають корінь, стебло й великі листки та розмножуються спорами – це

____________________________________________.

 

 

 

 

 

 

Дерева, кущі або трав’янисті рослини, які мають корінь, стебло, листки, квітку, плід і насіння, – 

______________________________________________.

 

 

Трав’янисті рослини, які мають стебло й листки, не мають кореня і квіток, розмножуються спорами, – це

____________________________________________.

 

 

Рослини, що живуть у воді, не мають справжніх орга-нів. Їх тіло має форму кульок, стрічок чи ниток – це 

______________________________________________.

 

 

Дерева, рідше кущі, які мають корінь, стебло, листки і розмножуються насінням, що утворюється в шишках, – це __________________________________________.

 

 

Багаторічні трав’янисті рослини, які мають корінь, стебло й великі листки та розмножуються спорами – це

____________________________________________.

 

 

 

 

 

 

Дерева, кущі або трав’янисті рослини, які мають корінь, стебло, листки, квітку, плід і насіння, – 

______________________________________________.

 

 

Трав’янисті рослини, які мають стебло й листки, не мають кореня і квіток, розмножуються спорами, – це

____________________________________________.

 

 

Рослини, що живуть у воді, не мають справжніх орга-нів. Їх тіло має форму кульок, стрічок чи ниток – це 

______________________________________________.

 

 

Дерева, рідше кущі, які мають корінь, стебло, листки і розмножуються насінням, що утворюється в шишках, – це __________________________________________.

 

 

Багаторічні трав’янисті рослини, які мають корінь, стебло й великі листки та розмножуються спорами – це

____________________________________________.

 

 

 

 

 

 

Дерева, кущі або трав’янисті рослини, які мають корінь, стебло, листки, квітку, плід і насіння, – 

______________________________________________.

 

 

Трав’янисті рослини, які мають стебло й листки, не мають кореня і квіток, розмножуються спорами, – це

____________________________________________.

 

 

Рослини, що живуть у воді, не мають справжніх орга-нів. Їх тіло має форму кульок, стрічок чи ниток – це 

______________________________________________.

 

 

Дерева, рідше кущі, які мають корінь, стебло, листки і розмножуються насінням, що утворюється в шишках, – це __________________________________________.

 

 

Багаторічні трав’янисті рослини, які мають корінь, стебло й великі листки та розмножуються спорами – це

____________________________________________.

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Перегляд файлу

 

водорості

мохи

папороті

хвойні рослини

квіткові рослини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

водорості

мохи

папороті

хвойні

рослини

квіткові рослини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

водорості

мохи

папороті

хвойні

рослини

квіткові рослини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

водорості

мохи

папороті

хвойні рослини

квіткові рослини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

водорості

мохи

папороті

хвойні рослини

квіткові рослини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

водорості

мохи

папороті

хвойні

рослини

квіткові рослини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

водорості

мохи

папороті

хвойні

рослини

квіткові рослини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

водорості

мохи

папороті

хвойні

рослини

квіткові рослини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

водорості

мохи

папороті

хвойні рослини

квіткові рослини

 

 

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фенологічні спостереження Дата ( число і місяць) Пора року Стан неба Температура повітря Сила вітру Опади Інші явища

Номер слайду 2

Тема 5. Рослини, тварини і їх середовище життя Про рослини, тварин, гриби, бактерії, віруси. Які бувають рослини і чому неможливе життя на Землі без рослин? Чим квіткові рослини відрізняються від хвойних? За якими ознаками можна впізнати комах, риб, птахів, звірів? Для чого природі потрібні гриби і бактерії? Як пов’язані між собою організми і нежива природа?

Номер слайду 3

Різноманітність рослин водорості мохи папороті хвойні рослини квіткові рослини

Номер слайду 4

Робота з підручником с. 77-80

Номер слайду 5

Царство Рослини 1.____________ 2._________ 4._______________ _________________ 3.____________ 5.______________ ________________

Номер слайду 6

Царство Рослини 1. водорості 2. мохи 4. хвойні рослини 3. папороті 5. квіткові рослини

Номер слайду 7

Робота в групах Знайдіть представників своєї групи рослин. Поясніть

Номер слайду 8

Робота в парах водорості мохи папороті хвойні рослини квіткові рослини До якої групи рослин належить?

Номер слайду 9

До якої групи належить? 1.

Номер слайду 10

До якої групи належить? 2.

Номер слайду 11

До якої групи належить? 3.

Номер слайду 12

До якої групи належить? 4.

Номер слайду 13

До якої групи належить? 5.

Номер слайду 14

До якої групи належить? 6.

Номер слайду 15

До якої групи належить? 7.

Номер слайду 16

До якої групи належить? 8.

Номер слайду 17

Самоперевірка водорості мохи папороті хвойні рослини квіткові рослини 3, 6, 8, 2, 1,7,5,4

Номер слайду 18

Підсумок уроку На які групи поділяється царство рослин? Яку групу рослин впізнати вам найлегше? Чому? Продовжіть речення. Наука про рослини – . У кожній групі рослин багато . Рослини одного виду дуже . ботаніка видів схожі

Номер слайду 19

Про рослини, тварин, гриби, бактерії, віруси. Які бувають рослини і чому неможливе життя на Землі без рослин? Чим квіткові рослини відрізняються від хвойних? За якими ознаками можна впізнати комах, риб, птахів, звірів? Для чого природі потрібні гриби і бактерії? Як пов’язані між собою організми і нежива природа? На яке з цих запитань ви вже знаєте відповідь?

Номер слайду 20

Домашнє завдання С. 77 – 81 (заповнити картку, вклеїти її в зошит)

Перегляд файлу

 

 

     

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

zip
Додано
18 лютого 2020
Переглядів
1924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку