Тема: Азовське море. Рослинний і тваринний світ Азовського моря.
Мета: розповісти учням про Азовське море, про рослинний і тваринний світ Азовського моря; розвивати мислення, комунікативні навички; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища.
Обладнання: презентація,карта.
Хід уроку
I. Організаційний момент
- Доброго ранку,діти! Мене звати Аліна Володимирівна і сьогоднішній урок природознавства буду проводити я.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Перевірка д/з. Фронтальне опитування
- Про що вивчали на попередньому уроці?
- Де розташоване Чорне море?
- Які країни розташовані на березі Чорного моря?
- Яку назву мають острови Чорного моря?
- Назвіть мешканців Чорного моря та його узбережжя.
2. Відгадування загадок
(слайд)
3. Бесіда
- Як одним словом назвати ці відгадки? (водойми)
- Які ще водойми ви знаєте? (моря та океани)
- Які з цих водойм прісні?( річки,озера,джерела,ставки,болота)
- А які солоні?
-Чому їх так називають? (бо у річках вода прісна, несолона, а в морях та океанах-навпаки)
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про Азовське море та його рослинний і тваринний світ.
IV. Вивчення нового матеріалу (слайд)
1. Розповідь учителя
Азовське море — це мілководна водойма з плоским дном. Середня глибина його становить 8-10 м, а максимальна — 14 м. Рівень моря під впливом сильних вітрів і припливу річкової води зазнає значних коливань. Вітри іноді відганяють воду від берега, оголюючи дно моря.
Азовське море є унікальним. Це своєрідний рибний розплідник, одна з най- багатших, найпродуктивніших водойм світу. У морі мешкають безліч видів риб.
2. Робота за підручником (г. 124-127)
- Прочитаємо інформацію у підручнику. Хто бажає прочитати?
3. Вправа «Мікрофон» (слайд)
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
4. Розповідь про Охорону Азовського моря.
(слайд)
V. Узагальнення та систематизація знань
1. Робота в зошиті ст.66
VI. Підбиття підсумків. Рефлексія
VII. Домашнє завдання
-Підручник (с. 124-127),закінчити роботу в зошиті на ст.66 № 4.