Конспект уроку з "Технологій" 10 клас на тему: "Дизайн інтер’єру. Створення кімнати у програмі PRO100"

Про матеріал

Інтегрований урок у 10 класі із засвоєння знань про дизайн як важливу складову проектування, його значення, завдання та вимоги дизайну до формоутворення предметного середовища, а також про засоби, властивості та якості композиції як основу дизайну, Оволодіння навичками працювати у програмі PRO100.

Перегляд файлу

Дизайн інтер’єру. Створення кімнати  у програмі PRO100.

Мета:   засвоєння знань про дизайн як важливу складову проектування, його значення, завдання та вимоги дизайну до формоутворення предметного середовища, а також про засоби, властивості та якості композиції як основу дизайну, навчитися працювати у програмі PRO100; формування вмінь виконувати завдання зі складання різних видів композиції.  Розвивати логічне, образне та критичне мислення, творчу уяву.  Виховувати основи естетичної культури, інтерес до професії дизайнера.

Обладнання: компютер,  власний електронний носій, підручник «Технології».

Методичне забезпечення: презентація, програма PRO100

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

І.   Організаційний  момент

Ø перевірка наявності учнів;

Ø перевірка готовності учнів до уроку;

ІІ.  Актуалізація  знань

Вправа «Незакінчені речення»

Дизайн –це….

Стиль – це…

Моя  кімната має бути ….

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1. Що називаємо дизайном?

2. У чому полягає професійна діяльність дизайнера?

Висновок учителя: дизайн — це сучасне поняття, яке широко вживається у всіх сферах життя. Досить модною професією є й дизайнер. Щоб вироби були естетично досконалі, приваблювали нас своєю формою і вишуканістю, дизайнер має докласти чимало зусиль для того, щоб вони були красивими.

Кожному з нас необхідно володіти загальними поняттями про художнє конструювання, уміннями будувати своє життя за законами краси. Тому важливо не тільки знати основні принципи дизайну, а й уміти виготовляти об'єкти праці за законами дизайну.

 IV. Повідомлення теми і мети уроку

Отже, сьогодні ми з вами розглянемо: Дизайн інтер’єру. Створення кімнати  у програмі PRO100.

Очікуванні навчальні результати:

1.     Вміти виконувати завдання зі складання різних видів композиції.

2.     Вміти застосовувати набуті вміння та навички на практиці.

3.     Дотримуватись організації робочого місця, правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог під час роботи за комп’ютером.

V. Вивчення нового матеріалу

План вивчення:

1.        Дизайн як символ сучасної цивілізації.

2.        Особливості дизайнерського проектуванняу програмі PRO100 .

3.        Розробка інтер’єру власної кімнати.

Дизайн— це творча діяльність, метою якої є визначення певних якостей промислового виробу.

Дизайн — це творчий метод, процес та результат художньо-технічного проектування промислових виробів, їх комплексів і систем, орієнтований на досягнення найбільш повної відповідності створюваних виробів та середовища в цілому можливостям та потребам людини, як утилітарним, так і естетичним.

Художнє конструювання, як практика дизайну, є своєрідним методом проектування предметного середовища. Виникло воно на певному етапі культурно-економічного розвитку суспільства, є продовженням культури та перебуває на зламі двох своєрідних галузей людської діяльності - технічної й естетичної. Взаємодія двох видів діяльності визначає специфіку дизайну як особливого виду творчої естетичної діяльності, що поєднує естетичну і неестетичну діяльність у галузі матеріального виробництва.

Дизайн є невід'ємною складовою процесу проектування, методом компонування предметних елементів та зв'язків у системах «людина — середовище» для отримання позитивних техніко-естетичних (споживацьких) властивостей об'єкта, що проектується, у співвідношенні з сучасним цілісним ідеалом матеріальної й естетичної культури.

Дизайнер — це фахівець, що відповідає за функціональний і естетичний рівень предметів та компонентів, створюючи певне середовище. Тобто, метою дизайнерської діяльності є естетична організація предметного середовища.

Дизайн сьогодні — це провідна технологія у створенні будь- яких речей, починаючи від літаків та суден і завершуючи модельним одягом та побутовими приладами. Тому, дизайнер повинен працювати у творчій співдружності з інженерами, конструкторами, вченими, технологами, економістами, лікарями, знаходити цілісне уявлення про майбутній виріб, прогнозувати можливі негативні наслідки від користування таким виробом людиною.

Дизайнер повинен мати широкий кругозір і гарний естетичний смак, уміти творчо мислити, володіти аналітичними й об'ємними методами пошуків форми, добре знати конструктивні й оздоблювальні матеріали. Таким чином, дизайнер займає чільне місце в галузі художнього конструювання, у проектуванні складних виробів, де технічна й естетична сторони однаково важливі.

Завдання дизайну — формування гармонійного предметного середовища, що найбільш повно задовольняє матеріальні і духовні потреби людини. Тому дизайн створює матеріальні цінності, які безпосередньо в процесі художнього конструювання набувають естетичної цінності.

Картинки по запросу про100Програма PRO100 призначена для швидкого та ефективного проектування меблів та оформлення інтер'єрів. При її участі можна за короткий термін реалізувати дизайн-проект приміщення будь-якої складності, отримати його якісну візуалізацію, розрахувати вартість. Програма PRO100 містить оптимальний набір інструментів для тривимірного комп'ютерного моделювання, інтуїтивно зрозуміла, проста в роботі.  Завдяки даній програмі можна самому обирати розмір кімнати, колір стін, покриття для підлоги, вікна , двері та меблі.

Переглядати кімнату у трьох вимірах (зверху, знизу, збоку), у 3D проекції.

У розділі «Бібліотека» міститься велика кількість  різноманітних конфігурацій меблів, дверей, вікон, предметів інтер’єру.Похожее изображение
Дизайнеру і новачку програма PRO100 дає можливість експериментувати з кольором, предметами, новими формами в меблях та інтер'єрі. PRO100 допоможе швидко впоратися з навиками комп'ютерного проектування та за короткий термін досягти серйозних результатів у дизайнерському оформлення приміщень.

 

VІ  Практична  робота 

Створення власної кімнати за  допомогою програми.

VІІ . Закріплення нового матеріалу

Вправа «Мікрофон»

1.Що нового ви дізналися на уроці?

2.  Дизайнер — це

1)фахівець, що відповідає за функціональний і естетичний рівень предметів та компонентів, створюючи певне середовище

2)робітник, який обробляє метали ручним або механічним інструментом, а також складає, регулює, ремонтує машини та механізми

3)людина, яка навчає інших людей (своїх учнів), передає їм певні знання про життя

4)фахівець із повною вищою медичною освітою, який професійно займається підтримкою або відновленням людського здоров'я, через запобігання (профілактика), розпізнавання (діагностика) та лікування захворювань і травм

5)особа, що займається ювелірною справою, фахівець із виготовлення ювелірних прикрас

3. Чи можна скористатись отриманими знаннями у повсякденному житті? Де, за яких умов це може бути?

VІІІ. Підведення підсумків уроку. Визначення більш доцільних та практичних варіантів оформлення кімнат.

ІХ. Повідомлення домашнього завдання.

Розробити  дизайн вітальні.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шевченко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шафорост Віталій
    гарний урок..............
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
24 січня 2018
Переглядів
3347
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку