№1 |
Зміст уроку .................................................. |
|
Час ....... |
|
Методичні вказівки................ |
1 |
Підготовача частина уроку |
ог |
пг |
Сг |
|
|
1.Шикування, привітання, рапорт, Повідомлення завдань уроку. 2.Бесіда «Український баскетбол»
3.Вимір ЧСС за 15с 4.Організуючі вправи:розподіл на 1й, 2й, 3й;першикування у три шеренги та навпаки.Перешикування з однієї колони в чотири у русі та навпаки. 5.Повільний розігріваючий біг з елементами переміщення баскетбо- ліста: -приставним кроком правим боком; -приставним кроком лівим боком; -біг спиною; 6.Ходьба,відновлення дихання. Різновиди ходьби по залі з баскет- больними м*ячами (для формування постави та профілактики плоскосто- пості): -на носках, м*яч у прямих руках над головою; - на п*ятах, м*яч у прямих руках пе- ред грудьми; - на внутрішній стороні ступні, м*яч у прямих руках над головою; - на зовнішній стороні ступні, м*яч у прямих руках перед грудьми. 7.Перешикування у дві колони для Загальнорозвиваючих вправ у парах з м*ячем: 1)В.п.:о.с.стоячи обличчям один до одного, руки внизу,тримаючись кистями, м*яч утримується між грудьми партнерів. 1-2.Руки через сторони – вгору 3-4.В.п. 2)В.п.:о.с.стоячи обличям один до одного, м*яч у зігнутих руках перед грудьми:
ки випрямити.
ну на носок.
3)В.п.:о.с.стоячи обличчям один до одного м*яч у прямих руках над головою.
рону на носок.
4)В.п.:о.с.стоячи спиною один до одного,м*яч у прямих ру- ках над головою. 1-2. Нахил у перед(назад) 3-4. В.п. 5)В.п.:о.с.стоячи спиною один до одного, м*яч у прямих ру- ках над головою.
ред, нахил назад.
нахил назад.
6)В.п.:о.с.,стоячи спиною один до одного,м*яч притиснутий між партнерами на рівні по- ясі,ноги нарізно,руки прямі в сторони,триматися кистя- ми 1-2.Присісти 3-4.В.п. 7) В.п.:о.с.,сидячи на підлозі, ноги нарізно,впертися ступ- нями,м*яч у прямих руках перед грудьми. 1-4 Повороти тулуба ліворуч 5-8 праворуч 8) В.П.:о.с.сидячи на підлозі впертися ступнями,м*яч у прямих руках перед грудю 1-2 нахил уперед(назад) 3-4 В.п. 9) В.п.:о.с.стоячи обличчям один до одного,м*яч в одно- го з партнерів 1-2 стрибок угору назад 3-4 В.п. 10) В.п.:о.с. стоячи обличчям один до одного, м*яч в од- ного з партнерів 1-2 стрибок угору,підкинути ь*яч, партнер ловить його в стрибку 3-4 В.п. 8. Вимірювання ЧСС за 15с
|
18 хв
3 Хв
3 Хв
10 хв
6-7
6-8
6-8
6-7
6-7
6-7
6-7
6-7
6-7
|
18 хв |
18 хв |
Виступ з повідомленням на цю тему.(інформаційна компетенція,спроможність шукати,опрацьовувати та передавати інформацію)Комунікативна компетенція(володіння рідною мовою, ораторським мистецтвом)
Звернути увагу на дотримання правильних іртервалів і дистанцій та на правильність поворотів
вправа сприяє розвитку координаціїї рухів
Спину тримати прямо
Спину тримати прямо голову не нахиляти Дивитися прямо
Вправи виконувати на місці. Уважно слідкуваим за утримуванням м*яча
М*яч у руках тримати із силою
Нахилятися якомогп нижче
М*яч у руках тримати із силою,партнера підняти на Спину
М*яч тримати із силою.Під Час нахилу максимально прогнутися
Уважно слідкувати за утримуванням м*яча
М*яч тримати із силою, амплітуду рухів збільшувати
М*яч тримати із силою нахили виконувати якомога нижче
Кожен парьнар тягне м*яч із силою до себе
Стрибок назустріч м*ячеві виконувати якомога вище
Готовність до осн.частини |
11 |
Основна частина |
24 хв |
24 хв |
24 хв |
|
|
1. Ознайомити зі спеціальними впра- вами з м*ячем у парах: а) В.П.:о.с. спинами один до одного на відстані стопи 1-нахил тулуба назад,передача м*яча з рук в руки прямими руками угорі 2- Нахил тулуба вперед прийом м*яча 3-Передача між ногами б) В.П.:о.с. стійка спинами один до одного на відстані кроку
м*яча з рук у руки
м*яча з рук у руки в) В.П.:о.с. стійка спинами один до одного на відстані кроку
Луб праворуч,другий ліворуч -передача м*яча з рук уруки 2- перший учнь повертає тулуб ліворуч,другий праворуч-пе- редача з рук у руки г) В.п.:о.с. стйка спинами один до одного на відстані кроку.
м*яча з рук у руки
м*яча з рук у руки д) В.п.:о.с. учні в парах розміщені один навпроти одного на відстані двох кроків
угору над собою, 2- учень котрий стоїть навпроти Виконує прискорення і ловить м*яч, 3-учень,який підкинув м*яч, займає місце товариша є) Предача м*яча в парах: - двома руками від грудей - двома рукми зверху - однією від плеча 2. Ведення м*яча на місці та у русі зі зміною напрямку:
м*яча
нувши ноги в колінах,нахи- ливши тулуб вперед
денням партнера,з прискоренням до свого місця. 3. Дві колони стоять навпроти баскет больних щитів :
4. Навчальна гра
|
10 хв
6-8
6-8
6-8
6-8
6-8
6-8
7 хв
4р 4р 4р
4р
4р
1 Хв 10 хв |
|
|
Енергійно і швидко предавати м*яч з рук у руки Виконуючи вправу ступнями не ворушити
Повороти тулуба максимальні
Слідкувати за рухами учнів повороти мають бути одночасними
М*яч підкинути як найвище вертикально вгору
Під час виконання передачі Одночасноплече подавати вперед і робити крок одной- менною ногою.
Перший крок довший ,дру- гий коротший зі стрибком
розвиток соціальної та комуникативної компетенції |
111 |
Заключна частина
1.Шикування 2.Вправи на відновлення дихання - зробити повільний повний вдох, затримати повітря - коротким і сильним поштовхом видихнути через щільно стулений рот,не надуваючи щік 3. Вимірювання ЧСС за 15 сек 4.Підсумки уроку,оцінювання 5.Домашнє завдання,перевірка,нове завдання |
3 |
3 |
3
|
Спеціальні дихальні вправи. Вправа корисна при потребі «провітрювання» легенів
Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом Відпрацьовувати стрибок у довжину з місця |
|
|
|
|
|
|
План-конспект
Уроку фізичної культури з теми «Баскетбол»
для 10 класу
Мета уроку: формування життєвої компетенціїї, а саме компетенції навчатися ,соціаль-
ної компетенції,комунікативної компетенції,інформаційної компетенції,
трудової компетенціїї,компетенції здорового способу життя.
Завдання: 1) Ознайомити зі спеціальними вправами в парах з м*ячем, повторити техніку
ведення м*яча зі зміною швидкості,висоти.Закріпити техніку ведення,кидка
після подвійного кроку.
2) Сприяти зміцненню здоров*я дітей, профілактиці плоскостопості,формуван-
рю правильної постави.
3) Розвивати швидкість, спритність,координацію рухів.
4) Виховувати дисциплінованість, цілеспрямованість, волю до перемоги,
вміння долати труднощі; вироблення свідомого ставлення до занять фізич-
ною культурою
Інвентар:м*ячі баскетбольні
Місце проведення: великий спортивний зал