Тема. ПОВТОРЕННЯ. ДІЇ ПЕРШОГО СТУПЕНЯ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ
Мета:
– навчальна: повторити поняття суми та різниці чисел, закони додавання; відтворити вміння виконувати додавання та віднімання багатоцифрових чисел, розв’язувати задачі, які передбачають додавання та віднімання чисел; повторити означення многокутника та його периметра, класифікацію трикутників;
– розливальна: формувати вміння аналізувати й узагальнювати інформацію;
– виховна: виховувати відповідальність, свідоме ставлення до навчання;
Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
____________________________________________
____________________________________________
Люблю я свій розум, увагу та пам’ять.
Працює мій мозок і вчусь я старанно.
Сприймаю все нове і мислю логічно.
Вчителя слово здійсню практично.
II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
____________________________________________
____________________________________________
III. УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Фронтальне опитування
Додавання і віднімання натуральних чисел
1. Які дії першого ступеня з натуральними числами ви знаєте?
2. Що називають сумою? Назвіть компоненти дії додавання.
3. Що називають різницею?
Назвіть компоненти дії віднімання.
4. Сформулюйте переставну і сполучну властивості додавання. Наведіть приклади їх застосування.
5. Чому дорівнює сума будь-якого числа і нуля?
6. Яке число потрібно відняти від числа b, щоб дістати число b?
Многокутник та його периметр. Трикутник і його види
1. Що називають многокутником? Назвіть предмети, що нас оточують, які мають форму многокутника.
2. Що називають периметром многокутника?
3. Який многокутник називають прямокутником? квадратом?
4. Як називають сусідні сторони прямокутника?
5. Назвіть властивості прямокутника.
6. Як знайти периметр прямокутника?
7. Якщо сторона квадрата дорівнює а, то за якою формулою обчислюють периметр квадрата?
8. Які фігури називають рівними?
Класифікація трикутників |
|||
За кількістю рівних сторін, |
За видом кутів |
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
IV. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
1. Робота за підручником.
2. Додаткові завдання
1) Скориставшись результатом першого прикладу, обчисліть усно результати в решті прикладів стовпчика:
І |
II |
А) 171 + 329; |
А) 721 – 596; |
Б) (171 + 658) + 329; |
Б) (721 + 75) – 596; |
В) (171 – 96) + 329; |
В) (721 – 25) – 596; |
Г) 171 + (329 – 280) |
Г) 721 – (596 + 50) |
2) Заповніть таблицю:
Елементи трикутника |
Вид трикутника |
∠A = 90°, ∠B = 32°, ∠C = 58° |
|
∠A = 50°, ∠B = 60°, ∠C = 70° |
|
∠A = 120°, ∠B = 38°, ∠C = 22° |
|
AB = 7 см, BC = 9 см, AC = 7 см |
|
AB = 11 см, BC = 11 см, AC = 11 см |
|
AB = 12 см, BC = 9 см, AC = 7 см |
|
V. ПІДСУМКИ УРОКУ
____________________________________________
____________________________________________
____________________________________________
Картка самооцінювання учня
Прізвище, ім’я: |
Відповіді: так,ні, важко відповісти, не на всі 100 % |
Я брав (брала) активну участь в розв’язуванні вправ і задач. |
|
Я вмію самостійно застосувати здобуті знання. |
|
Я знаю правила і вмію їх практично використовувати. |
|
Я сумлінно виконував (виконувала) завдання. |
|
Я старався (старалася) виконувати завдання самостійно, а потім перевіряла розв’язки на дошці. |
|
Я охоче допомагав (допомагала) своїм однокласникам. |
|
Я сьогодні собою задоволений (задоволена). |
|
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником (на повторення).
2. Повторити: дії другого ступеня з натуральними числами.