Конспект уроку з теми «Моя улюблена страва» 3 клас

Про матеріал
План-конспект уроку з англійської мови для 3 класу з теми "Моя улюблена страва" за підручником Smart Junior.
Перегляд файлу

Конспект уроку з теми «Моя улюблена страва» 3 клас

Мета:

  • формування предметних компетентностей: повторити лексичні одиниці з теми, удосконалення навичок читання, вживання I like, I don‘t like, Do you like, how much, how many практикуватися в діалогічному мовленні, аудіюванні та письмі. Розвивати вміння працювати в групах, правильну вимову, мовну здогадку та увагу. Виховувати повагу до смаків та вподобань однокласників, культуру спілкування.
  • формування ключових компетентностей: спілкування іноземною мовою (читання тексту), уміння вчитися протягом життя (самостійно працювати з підручником, організовувати свій час та простір), ініціативність і підприємливість (ініціювати усну і писемну взаємодію іноземною мовою).

Тип уроку: урок розвитку компетентностей

Змістові лінії: громадянська відповідальність, здоров’я і безпека: відповідальне ставлення до харчування, підприємливість та фінансова грамотність.

Методи: дискусія, робота з різними джерелами інформації.

Очікувані результати: учні продукують короткі речення про улюблену страву, вживаючи лексику з попередніх уроків.

Обладнання: підручник, робочий зошит, аудіо-додатки, відео-пісні, роздатковий матеріал.

Хід уроку

  1. Warm up
  1. Привітання
  • Hello boys and girls! I’m glad to see you! (Давайте привітаємо один одного нашою ранковою пісенькою “Hello song for kids”). I think we can start our lesson. Topic of our lesson is My favourite food. Today you will work in teams and you will practice using new words and improve your speaking skills. Let’s divide into 4 groups, I have stickers in 4 colours and I give everyone a sticker. You should find your matching “sticker friends” and then you should choose the name of your group. It should be fruit or vegetables.

(учні діляться на чотири групи за допомогою кольорових стікерів та вибирають назви своїм групам)

  1. Повторення вивченого матеріалу
  • Now let’s play a game and at the same time remember food we already know. I show you food with gestures, and you should guess which one.

(гра «Вгадай слово» на повторення вивчених лексичних одиниць. Учні показують за допомогою жестів та міміки слова з теми «Їжа» та вгадують, яка саме їжа була показана. Виграє група, яка вгадала найбільше слів)

  1. Practice
  1. Speaking (говоріння)

Закріплення вживання структури I like, I don‘t like

  • Good, and now let’s talk about food you like, I show you a card with picture and you name it and say you like it or not (учні називають, яка їжа зображені на картках і говорять чи люблять вони це чи ні).

 

Cartoon Onion Stock Illustrations – 15,679 Cartoon Onion Stock  Illustrations, Vectors & Clipart - Dreamstime Cute Kawaii Fruit Pineapple Cartoon Character Isolated On White Background  Vector Illustration Stock Illustration - Illustration of funny, cheerful:  145743747 Cartoon Red Pepper 3D Model $9 - .fbx .obj .ma - Free3D 21,908 BEST Coconut Cartoon IMAGES, STOCK PHOTOS & VECTORS | Adobe StockRed Packaging Vector Chocolate, Chocolate Vector, Chocolate, Cartoon  Chocolate PNG Transparent Clipart Image and PSD File for Free Download |  Chocolate, Candy party, Kawaii drawings

4 BEST "Pancake Cartoon" IMAGES, STOCK PHOTOS & VECTORS | Adobe Stock Strawberry Jam Clipart Cartoon Food, Jam Clipart, Jam Clip Art, Jam PNG  Transparent Clipart Image and PSD File for Free Download Premium Vector | Hamburger or cheeseburger cartoon icon. Garlic In Flat Cartoon Style. Isolated Object. Vegetable From.. Royalty  Free Cliparts, Vectors, And Stock Illustration. Image 87205133. Cartoon doodle butter and knife Graphic Vector - Stock by Pixlr

 

  1. Listening (аудіювання)
  • Very well, children. Now let’s listen to the song “What’s your favorite food” and sing it together (учні слухають та співають разом пісню).
  • Very good, and now say me please what’s Matt’s favorite food?
  1. Writing (письмо)
  •            Now you receive cards with your writing task, a crossword (учні отримують роздатковий матеріал, кросворд, в якому потрібно записати слова, які зображені на малюнках)

 

 

IIIIIIII I
I I
I IIIIIIIII

  •             Good job, let’s check it.
  •             Next your task it is to write missing letters and what food do you like and what you don’t like, I give you a sheet of paper for it (учні записують пропущені літери в словах та яка їжа їм подобається)

Картинки по запросу food worksheets

  1. Physical activity (фізкультхвилинка)

Відео Clap your hands.

  1. Reading (читання)

Підручник впр. 1, с. 75

  • Look at the ex. 1, p. 75, we have a text about Tony’s favourite food. Let’s read it (учні читають текст про улюблену страву Тоні).
  • Next our task is make a sandwich. Everyone gets a recipe for sandwich and you should put ingredients of sandwich in the correct order. First read and then write it down (кожен учень отримує рецепт для сендвічу, потрібно прочитати та записати його в зошит в правильному порядку)

     Now take the lettuce again                                        Take a slice of bread

    Then some cheese                                                       Put the lettuce on it

    Your sandwich is ready                                         Add the sausage and the tomato

    And put the second slice of bread on the top     Then some cheese

    Take a slice of bread                                        Now take the lettuce again  

    Put the lettuce on it                                                   And put the second slice of bread on the top

    Add the sausage and the tomato                           Your sandwich is ready.

 

  1. Summarizing
  1. Підведення підсумків уроку
  • Well, children. It was a great and interesting job. I want to thank you for your today`s work. You were very active, hard working and creative.
  1. Рефлексія
  •             And now you should agree or disagree with my sentences. If you agree – clap your hands, disagree – stamp your feet. Ready? (учні плескають, якщо згодні з твердженням або стукають ногою, якщо не згодні)
  1. It is useful to eat fast food.
  2. You should eat fresh fruit and vegetables every day.
  3. It is good to eat very quickly.
  4. We should eat many desserts and candies.
  5. Hot dogs  and Cola are healthy food.
  6. You should eat only clean fruit.

 

  • Now, lesson is over, goodbye.
docx
Додано
16 липня 2022
Переглядів
1597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку