Конспект уроку з теми "Вправи і задачі на знаходження таблиці множення числа 6. Визначення часу за годинником"

Про матеріал
Урок-квест з математики (3 клас) розроблено за освітньою програмою під керівництвом О.Я Савченко та підручником "Математика" Наталя Будна, Марко Беденко. Дана розробка уроку побудована з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Перегляд файлу

Дата

28.10.2022

Клас

3-А

Предмет

Математика

ПІП учителя

Кожушко Т.М.

Тема.

Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 6. Визначення часу за годинником.

Мета:

відпрацьовувати вміння визначати час за годинником, закріплювати вміння  виконувати вправи і задачі на табличне ділення і множення    на 6; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати спостережливість, уважність, пам’ять, увагу, логічне мислення; виховувати самостійність.

Формування ключових компетентностей

 

уміння вчитися – визначати час за годинником, орієнтуватись в назвах годин залежно від часу доби, доцільно використовувати знання в буденному житті;

громадянська    поважне ставлення до оточення, самого себе; уміння вислухати та доповнити думку товариша;

здоров’язбережувальна –  дбайливе ставлення до свого здоров’я, формування правильної постави.

Очікувані результати:

знає одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними

Тип уроку

застосування знань,умінь і навичок

Використанні джерела:

Презентація до уроку

Освітня платформа «Всеосвіта»

Перегляд цікавинки «Таблиця множення на 6 на пальцях».

Ютуб-канал

Перегляд навчального відео

Сайт mаmаbook

Усний рахунок. Встанови відповідність. Визнач час.

Інтерактивний  сервіс  вправ   learningapps.org

Усний рахунок.  Інтерактивний тренажер

«Швидке множення і ділення»

 

Освітній портал EDUC.com.ua

Усний рахунок.  Вікторина «Таблиця множення і 

                ділення 6».

 

Wordwall – навчальний ресурс для створення вправ,вікторин, ігр та інш.

Закріплення. Обери фігуру з більшим периметром.

Освітня онлайн-платформа   https://learning.ua 

 

Форма навчання

Дистанційне

Режим уроку

Синхронний

ПЕРЕБІГ УРОКУ

ЕТАПИ УРОКУ

ЗМІСТ

ПОСИЛАННЯ

ЧАС

Організаційна частина.

Емоційне налаштування.

   Перевірка готовності учнів до уроку. Настанова:

   Сидимо – правильно.

   Пишемо – гарно.

   Слухаємо – уважно.

   Відповідаємо – точно.

Вправа «Очікування»

Що очікуєте від уроку…

Яким хочете бачити урок…

Кожному з вас хочу побажати на цьому занятті бути:

У - успішним

С - самовпевненим

П – працьовитим

І – інформованим

Х – хоробрим

У – уважним

 

1хв

  Мотивація навчальної

діяльності

 Геніальний французький учений Блез Паскаль, який в молоді роки пізнав найвищий політ музи, писав: «Предмет математики настільки серйозний, що не можна втрачати момент, зробити його трохи цікавішим»

 

1хв

Оголошення теми і мети уроку

 

Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю ділення і множення на 6, удосконалимо вміння розв’язувати задачі та вправи.

 Але щоб урок був цікавішим, я пропоную урок-квест.

 Квест (від англ. Quest) – пошук, пошук щастя, знання, істини, пошук пригод.

Квест - інтелектуальне змагання з елементами рольової гри, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими учасниками.

На кожній станції ми отримаємо винагороду.

 

 

 

2 хв

Актуалізація опорних знань

 

І   станція «Усний рахунок»

  1. Завдання «Цікаві запитання»

1. На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)

2. Якщо троє коней пробігли шлях 30 км, то скільки пробіг кожний кінь? (30)

3. Яка математична фігура не має жодного кута, початку і кінця? (Коло)

4. Який рік триває тільки один день? (новий)

5. Якщо півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг, то скільки він буде важити, стоячи на двох ногах? (5 кг)

2.  Перегляд цікавинки «Таблиця множення на 6 на пальцях».

-А чи знаєте ви, що цю табличку можна порахувати на пальцях? А ну, спробуйте!

  1. Повторення  таблиці множення і ділення на 6.

               Робота у групах

1 група

 Інтерактивний тренажер

«Швидке множення і ділення»

 

 

 2 група Вікторина «Таблиця множення і 

                ділення 6».

  1. Перегляд веселого  мультика для вивчення часу “Котра година?”

 

  1. Визначення часу за годинником.

1 група  працює за посиланням

2 група  за підручником  с. 58 № 349

  1. СТАНЦІЯ «Каліграфічна»

Вправа «Число дня» (19)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=5o7FcIg0fPI

 

 

https://www.educ.com.ua/interaktivni-zavdannya/interaktivnij-trenazher-shvidke-mnozhennya-i-dilennya.html

 

 

https://wordwall.net

 

https://mamabook.com.ua/kotra-goduna/

 

https://learningapps.org/3689443

 

 15 хв

Закріплення, систематизація та узагальнення знань.

  СТАНЦІЯ «ОБЧИСЛЮВАЛЬНА»

  1. Розв’язування прикладів

1 група  № 348

54 15  28                     6 7 4

   24  12                         3 8

2 група  № 346

42-24+36= 54            24-12+30 =42

7-4+6=9                     4-2+5=7

35-20+30=45              20-10+25=35

  1. Розв’язування задачі № 347

1 група – складає вираз

24- 24:6=20

2 група – по діях

  1. Усне виконання завдання № 350,351.
  2. Обери фігуру з більшим периметром і накресли її у зошит. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://learning.ua/matematyka/piatyi-klas/perymetr-iakoi-fihury-bilshyi

 

 

18хв

 

 

Підведення підсумків

Рефлексія

СТАНЦІЯ «КІНЦЕВА»

Перед вами текст. Потрібно виписати всі числа, які зустрічаються в тексті та знайти їх суму

 

 

  Вправа « Мій настрій»

 

3 хв


 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку