Ознайомити школярів із життєвим і творчим шляхом
В. Підпалого , усвідомити ідейно-художні особливості поезії; розвивати культуру мовлення учнів, навички аналізу твору, виділення головного та зв'язку із сучасним життям; висловлювати власні погляди; виховувати любов до рідної землі, мови, до свого народу.
1 група – « Зітканий з любові до дітей, до родини, до людей » ( Життєвий шлях поета)2 група – « Усе , що в серці виплекав я доброго, належить вам» ( Творчий шлях Володимира Підпалого)3 група – « Після нього залишилося світло, яке ми всі зараз відчуваємо»(Ліна Костенко). Поети – сучасники про однодумця
1953 рік – закінчив десять класів.1955 рік - мобілізовано на фронт.1957 рік – демобілізовано через хворобу.1957 рік – вступив до Київського університету.1962 рік – закінчив університет.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
1 група – « Зітканий з любові до дітей, до родини, до людей » ( Життєвий шлях поета)2 група – « Усе , що в серці виплекав я доброго, належить вам» ( Творчий шлях Володимира Підпалого)3 група – « Після нього залишилося світло, яке ми всі зараз відчуваємо» (Ліна Костенко). Поети – сучасники про однодумця
1 група – « Зітканий з любові до дітей, до родини, до людей » ( Життєвий шлях поета).2 група – « Усе , що в серці виплекав я доброго, належить вам» ( Творчий шлях Володимира Підпалого).3 група – « Після нього залишилося світло, яке ми всі зараз відчуваємо» Ліна Костенко. (Поети – сучасники про однодумця).
1 група . З приводу чого ліричний герой полюбляє ріки, землю, степ , озера, яблуні в саду? Висловіть свої міркування.2 група . Як ліричний герой пов’язує питання про значимість рідної мови з колисковою? Висловіть свої думки.3 група. Чи зможе ліричний герой забути про Україну, перебуваючи на чужині? Поміркуйте і дайте свою відповідь.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type