Тема: Закріплення вивченого про прикметник.
Мета: узагальнити і систематизувати знання про прикметник, удосконалювати вміння і навички впізнавати прикметник за питанням, значенням і роллю в реченні; встановлювати зв'язок між іменником і прикметником, розвивати вміння аналізувати, робити висновки та узагальнювати мовні явища, спонукати до творчого пошуку; розширювати лексичний запас учнів словами, що називають ознаки предметів; розвивати увагу, спостережливість, образне, творче мислення, уміння описувати предмети, творчі здібності, навички каліграфічного письма, культуру мовлення, вміння давати правильні відповіді на поставлені запитання.
Обладнання: мультимедійний комплект
Хід уроку
ОК (організація класу)
Створення позитивного психологічного клімату класу. (Слайд 2.)
МНД (мотивація навчальної діяльності) (Слайд 3.)
Слова вчителя.
АОЗ (актуалізація опорних знань) (Слайд 4.)
Проведення хвилинки каліграфії:
- Написання великої та маленької букви К к;
- Створення та записування слів, що починаються на букву к К;
- Створення та запис речення з будь-яким на вибір записаним словом, що починається на букву к.
Дати відповідь на запитання: що таке прикметник?
ВНМ (вивчення нового матеріалу)
Демонстрація навчальної презентації.
Пояснювальний диктант:
Антоніми: Черствий - * Вузький - * Глибокий - *
Синоніми: Мужній - * Чорний - *
ЗВ (закріплення вивченого)
Підсумок уроку
Слова вчителя.
Рефлексія
Слайд 14. Самооцінювання. Обрати цеглинку будь – якого кольору з відповідним надписам стосовно своїх знань з вивченої теми.