Конспект уроку з української мови для 2 класу "Велика буква у кличках тварин "

Про матеріал

Повторити правопис слів, що пишуться з великої букви; навчати дітей писати з великої літери імена тварин (клички), розвивати мовлення та спостережливість, виховувати бережливе ставлення до тварин.

Перегляд файлу

Тема. Велика буква у кличках тварин.

Мета: повторити правопис слів, що пишуться з великої букви; навчати дітей писати з великої літери імена тварин (клички), розвивати мовлення та спостережливість,   виховувати  бережливе  ставлення до тварин.

Обладнання: фото та картинки тварин ( персонажів відомих мультфільмів та казок)

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Як завжди з нами наша Маша, яка нагадує.

Не просто слухати, а чути.

Не просто дивитись, а бачити.

Не просто відповідати, а лікувати.

Дружно і плідно працювати.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Завдання  «Закінчить речення»

  • Які слова ви написали з великої букви? Чому?
  • Записуємо число, «Класна робота»

ІІІ. Каліграфічна хвилинка.

1.

Загадка

     Влітку медом ласував,

Досхочу малини мав

А як впав глибокий сніг,

Позіхнув і спати ліг… (Ведмідь)(показую картинку)

1) Назвіть звуки з яких складається слово. Скільки звуків?

2) З якої букви  починається слово?

  • Сьогодні на  каліграфічній хвилинці ми повторимо правопис букви в.

2. В в вл ве ви

  • Я хочу, щоб ви правильно написали відгадку. Згадайте її.

 

Діти, як правильно написати це слово з ве чи ви? Як дізнатися яку букву напишемо?

IV. Словникова робота.

  • Звернемося до словника с.17

Ведмідь

  • Запишіть це слово, підкресліть букву, яку необхідно запам’ятати
  • Складіть речення зі словом ведмідь.

Ведмідь живе у густому лісі.

  • Знайдіть основу речення. Записуємо основу у зошит.

V. Мотивація навчальної діяльності.

Сьогодні у нас на уроці гість. Хто це? Прочитайте

  • Давайте придумаємо киці ім’я .
  • ________ принесла вам цікаве завдання. Вона знає що ви любите казки. Просить відгадати за малюнками казки і назвати їх та з’єднати стрілками героїв.
  • Назвіть казку і перелічить її героїв.
  • А тепер прочитайте тільки назви тварин. Будьте уважні!

 

(на дошку)

  • Як написані слова Дінка, Варварка, Сіроманка…?  
  • Як ви гадаєте ?
  • Ім’я тварин називають кличками.

 

 (діти по черзі вивішують назви тварин і клички)

VI.   Повідомлення теми і мети уроку.

          -  Яка тема сьогоднішнього уроку?  Тема уроку  на дошці.

-  Правильно, діти,  будемо  писати клички тварин.

- Як пишемо назви тварин?

- Як пишемо клички тварин?  

- Давайте перевіримо, що показує нам підручник.

(правило с.117)

  • Записуємо назву та кличку нашої киці.

Кішка      ____________

Фізкультхвилинка

Нумо із-за парти встанемо,

Всі на котика поглянемо.

Ось поставимо руки в боки

І походимо ми трохи (1,2,3,4)

Робимо нахили вперед (1,2,3,4)

А тепер всі присідаємо (1,2,3,4)

Як наш котик пострибаємо (1,2,3,4)

Крок убік зроби швиденько

Й за парти сядь тихенько.

Тренувальні вправи.

  1. Вправа 305. Прочитати. Знайти в тексті назви і клички тварин. Записати в зошиті.

Кіт Цезар, собака Букет, лисиця Айстра, півень Сирота.

  1. Як називає лісник тварин в оповіданні ?
  2. Доберіть до нього слова, близькі за значенням.

Робота в групах

  • А ви знаєте, що киця любить дивитися мультфільми. Ось що вона пише.

 

 

  • Ой, скільки помилок зробила  киця.  Я не буду виправляти. Це зробите ви.
  • Скільки помилок? Які?
  • Які орфограми зустрічаємо…
  • Молодці! (Перевірка  з дошки)
  • А тепер подивимось як ви можете фотографувати оченятами. Уважно прочитайте, запам’ятайте орфограми.
  • Записуємо під диктовку.
  • Перевіряємо. Робимо мітки.

Складаємо  колаж.  Деформований текст.

У хлопчика ________ є кішка ______.  У ______ народилися кошенята.

          Вони такі гарненькі. Але у них немає кличок. Допоможемо  киці.

  • Кожен називає свого котика і висловлює своє ставлення до нього!

(клеїть на дошку і записує кличку)

VI. Підсумок уроку.

Рефлексія.

  • Я вмію правильно писати…
  • Я знаю, що слова – клички тварин …
  • Я знаю, що назви тварин…
  • Мені найбільше сподобалось на уроці…

VIІ. Домашнє завдання.

Я впевнена, що ви правильно виконаєте домашнє завдання. Вправа 306. Прочитайте завдання.

Вам потрібно списати, добираючи з довідки клички тварин. Повторити правило, щоб не зробити помилок.

Оцінювання

 

D:\открытый урок\ПЕД. ПАЛІТРА\урок 5.JPG

 

D:\открытый урок\ПЕД. ПАЛІТРА\урок.JPG

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 березня 2018
Переглядів
3259
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку