Урок з української мови
Клас: 3 клас
Підручник: К.Пономарьової, Л.Гайової.
Тема уроку: Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів
Мета: Ознайомити учнів з правилом вживання апострофа після префіксів; закріплювати вміння утворювати слова за допомогою префіксів; формувати орфоепічні та орфографічні навички, комунікативно-функціональну компетенцію на основі говоріння, як виду мовленнєвої діяльності; розвивати пізнавальні інтереси, уміння робити висновки, узагальнювати, прагнення краще вчити предмет, здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь; виховувати допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання та вміння працювати разом в групах.
Формування предметних компетентностей: поглибити знання учнів про префікс; вчити учнів дотримувати правил вживання апострофа після префіксів. Навчати учнів точно і правильно висловлювати свою думку, спонукати до міркувань, порівнянь, доведення.
Формування ключових компетентностей: вміння вчитися; громадянської; загальнокультурної; соціальної.
Елементи інтеграції з мистецтва, ядс, англійської мови, фізичної культури.
Тип уроку: комбінований .
Обладнання: телевізор, підручник, плакати «Чарівні будиночки», надруковані слова, обручі «Я - дослідник», «Розумні корзиночки», малюнки, кольорові олівці.
Хід уроку:
І. Організація класу.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання.
Злетіли згрібають
схиленими схованка спускається сполохані
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.
М’яч, в’є, комп’ютер, б’ють.
Я люблю грати м’ячем з друзями.
(Апостроф ставиться після букв б, п, в, м, ф, р перед я, ю, є, ї, які позначають по два звуки [йа], [йу], [йе], [йі].
ІV. Сприйняття та усвідомлення нового навчального матеріалу.
Другій групі – без апострофа з префіксом «з»
Третій групі – із апострофом, і без після префікса «з».
Четвертій групі – слова з апострофом після префікса «з».
(Під’їзд, об’єднати, без’язикий, з’їсти).
Show me the rain. Quiet, loud, rather, very loud, quiet, quiet.
Їхали, ми їхали,
до річки під’їхали,
кладку переїхали,
в леваду заїхали,
на гору виїхали,
з гори з’їхали,
стіжок сіна об’їхали,
на бадилинку наїхали…
(Перегляд і опрацювання цих слів).
(додаткове завдання)
Під’їхати-
З’єднати-
З’їхатись-
Зав’язати –
V. Підсумок уроку. Рефлексія.
1.Гра «Зайве слово» (усно)
Сім’я, від’їжджати, об’їхав |
від’ їхати, з’єднати, бур’ян, |
роз’їзд, здоров’я, в’їзд.
|
2. Гра «Голосування частинами тіла»
Апостроф пишеться після префікса, який закінчується на твердий приголосний? (так)
Апостроф пишеться перед буквами я, ю, є, ї? (так)
Урок видався корисним? (так)
1