Пропоную до уваги урок-подорож з української мови для 3 класу. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми: «Речення. Зв'язок слів у реченні».
Урок української мову у 3 класі. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми: «Речення. Зв'язок слів у реченні»
Тема:Речення. Зв'язок слів у реченні
Мета:закріпити знання учнів про головні та другорядні члени речення; формувати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні; розвивати мовлення, уяву та увагу, збагачувати словниковий запас учнів; виховувати повагу до рідної мови, бережливе ставлення до природи.
Обладнання:картки із завданнями, ілюстрації казкових героїв, ребуси, лего -цеглинки, кубики «Члени речення», телевізор (презентація до уроку)
Використані джерела: https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-sovu-ukrayinskoyu/
http://www.myshared.ru/slide/1101110/
https://childdevelop.com.ua/generator/letters/puzzle.html#preview
https://bipbap.ru/kartinki-dlya-srisovki/kartinki-sovy-dlya-srisovki-35-foto.html
https://bookwoed.blogspot.com/2017/11/blog-post_15.html
План
Фізхвилинка
6.2 Робота з ребусом
7.1 Складання тексту-розповіді за поданим планом
7.2 Опитування
Хід уроку
Клас готовий працювати?
Члени речення вивчати,
Вчасно руку піднімати,
Щоб активно працювати.
Пролунав дзвінок,
Починається урок!
Сьогодні у нас — незвичайний урок.
Сьогодні ми зробимо ще один крок
В країну чудову, в країну відому,
Що нас чекає й збагачує мову.
Підмет і присудок
Другорядні члени речення
_______
_______
_ _ _ _
_______
_____
_______
_______
_____
_ _ _ _
Білочка дереві на сиділа. |
Білочка сиділа на дереві. |
чорними Очі поблискували перлинками. |
Очі поблискували чорними перлинками. |
Махнула втікла. і хвостиком руденька |
Махнула руденька хвостиком і втікла. |
Фізхвилинка
6.1 Творче завдання
- Щоб побачити наступного жителя лісу, необхідно відгадати загадку:
Уночі гуляє,
А вдень спочиває,
Має круглі очі,
Бачить серед ночі. (Сова)
7.Підсумки уроку
7.1 Складання тексту-розповіді за поданим планом
- Ось і закінчилась наша подорож. Чарівник вражений вашими знаннями, умінням творчо підходити до роботи. Останнє завдання, яке він нам пропонує: разом скласти текст-розповідь про нашу подорож, користуючись планом та словничком
Словничок: осінній ліс, подорож, чарівник, завдання, ознаки речення, з’явилась, граматична основа, рухливі вправи, втекти, зашифровані, цікава.
План
Приклад роботи:
Сьогодні ми вирушили у подорож осіннім лісом з чарівником. На нашому шляху було багато завдань.
Першого ми зустріли їжачка. З ним повторили ознаки речення. Потім на нашому шляху з’явилась білочка. Для неї ми складали речення та визначали граматичну основу. Далі зустріли зайчика та виконували з ним рухливі вправи. Наступна була сова. Для неї ми склали речення, користуючись кубиком з позначками. Потім з’явилась лисичка! Щоб від неї втекти, знаходили зашифровані слова.
Ось така цікава подорож в нас була сьогодні!
7.2 Опитування
- Яку тему ми повторювали на уроці?
- Яке завдання було найскладнішим?
- яке завдання було найцікавішим?
- Молодці! Ви дуже гарно працювали. Наш урок закінчено.
1