Урок № 31
24.10.2019
3 клас
Тема: Слова, протилежні за значенням (антоніми).
Мета: формування предметних компетентностей: розширити знання учнів про слова протилежні за значенням антоніми формувати вміння добирати антоніми використовувати їх в усному і писемному мовленні збагачувати словниковий запас школярів розвивати пам'ять мовлення виховувати працьовитість; формування ключових компетентностей уміння вчитися формувати здатність переключатися з одного виду роботи на інший, вирішувати проблемні ситуації; соціальної: сприяти дотриманню культури спілкування з різними соціальними партнерами продуктивно співпрацювати з учнями у парах, групах.
Очікувані результати: добирає антоніми до загальновживаних слів використовує їх в усному і писемному мовленні (навчальних творчих роботах) пояснює і вживає у власному мовленні опрацьовані за підручниками розуміє і пояснює корисність харчових продуктів про шкідливість поганих звичок, усвідомлює як ставитись до свого здоров’я.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу
Обладнання: мультфільм, спокійна музика, фізкультхвилинка, картки
Перебіг уроку
I. Організаційний момент. Слайд № 1
Тренінгова вправа «Барометр настрою»
(Лунає спокійна музика.)
II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку
Постанова проблеми.
Проблемою нашого уроку є питання: Що потрібно для того, щоб людина була здорова?
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Каліграфічна хвилинка
Ан нт то он ні ім ми антоніми (зверніть увагу на правильність написання)
- Діти, давайте повернемося до наших героїв фруктів. Які вони були коли грали у футбол? (відповіді учнів)
- Яку тему ми вивчали з вами вчора? Що таке синоніми?
- Доберіть синоніми до слів: Веселий – радісний, привітний. Сміливий – хоробрий, безстрашний, відважний.
На які питання відповідають ці слова? До якої частини мови вони відносяться? (відповіді учнів)
- Про яку людину ми можемо сказати весела, радісна, смілива, хоробра? (відповіді дітей)
IV. Фізкультхвилинка
V. Сприяння та засвоєння нового матеріалу
Складіть речення про посуд, який ви бачили в мультфільми, щоб там вживалися протилежні слова. А чиє речення буде кращим ми його запишемо.
VI. Фізкультхвилика для пальчиків (про капусту)
Розрахуйтеся на перший другий.
Я думаю, той, хто веде ___________ спосіб життя, завжди сповнений енергії і сил, у такої людини завжди _________ настрій, має ___________вигляд, у нього постійно є бажання щось робити. Я споживаю багато овочів,свіжих фруктів,м'ясо,рибу,яйця,але не їм багато _______________. Спорт це дуже ___________ для здоров’я, виростеш тоді _________і здоровим.
Слова для довідки: корисно, здоровий, міцним, гарний, солодкого, охайний.
У другому реченні підкресліть підмет та присудок.
VІІ. Підсумок уроку
темрява, холод, злий, горе, погано, невдача.
- Ви дуже добре працювали на уроці. Хай ці слова - світло, тепло, радість, успіх, доброта, щастя завжди будуть з вами у житті.
VІІІ. Оцінювання
ІХ. Домашнє завдання (за вибором)
Виписати із літературного читання прислів’я із антонімами.
Виконати, вправу 132 ст. 62
Я думаю, той, хто веде ___________ спосіб життя, завжди сповнений енергії і сил, у такої людини завжди _________ настрій, має ___________вигляд, у нього постійно є бажання щось робити. Я споживаю багато овочів,свіжих фруктів,м'ясо,рибу,яйця,але не їм багато _______________. Спорт це дуже ___________ для здоров’я, виростеш тоді _________і здоровим.
Слова для довідки: корисно, здоровий, міцним, гарний, солодкого, охайний.
У другому реченні підкресліть підмет та присудок.
Я думаю, той, хто веде ___________ спосіб життя, завжди сповнений енергії і сил, у такої людини завжди _________ настрій, має ___________вигляд, у нього постійно є бажання щось робити. Я споживаю багато овочів,свіжих фруктів,м'ясо,рибу,яйця,але не їм багато _______________. Спорт це дуже ___________ для здоров’я, виростеш тоді _________і здоровим.
Слова для довідки: корисно, здоровий, міцним, гарний, солодкого, охайний.
У другому реченні підкресліть підмет та присудок.
1