Конспект уроку з української мови "Контрольний диктант" (ІІ курс)

Про матеріал

Український народ упродовж свого існування завжди був неперевершеним творцем чарівної пісні, яка вирізняється своєрідністю, неповторністю на тлі світової музичної культури. Це найдорожчий скарб народу, неоціненна частка його поетичної душі. У ній зберігається історія і характер, обдарованість і краса людська, у ній, немов у своєрідному комп'ютері, запрограмований морально-етичний код і духовна велич української нації.

Перегляд файлу

Тема. Контрольний диктант

Мета: з'ясувати рівень орфографічної та пунктуаційної грамотності; удосконалювати вміння застосовувати тео­ретичні знання на практиці, розвивати орфографіч­ну пильність, слухову пам'ять.

Обладнання: текст диктанту.

ХІД УРОКУ

I. Оголошення теми й мети уроку

II. Мотивація навчальної діяльності учнів

III.  Основний зміст роботи

Написання учнями контрольного диктанту.

Неоціненний скарб

Український народ упродовж свого існування завжди був неперевершеним творцем чарівної пісні, яка вирізняється своєрідністю, неповторністю на тлі світової музичної культури. Це найдорожчий скарб народу, неоціненна частка його поетичної душі. У ній зберігається історія і характер, обдарованість і краса людська, у ній, немов у своєрідному комп’ютері, запрограмований морально-етичний код і духовна велич української нації.

У вік музичного модернізмунаша пісня повинна стати своєрідним базисом духовності для тих, хто здатний відчувати красу рідної мови, вслухатись у соловейкову мелодію. Українська пісня не тільки спроможна лікувати тих, хто опинився у незавидному становищі безбатченка. Вона з давніх-давен здатна єднати людей у любові один до одного, у любові до Батьківщини. Свого часу Міллер писав: «Де співають — там лишайся жити». Лихі люди не співають пісень. Тільки там, де народ співає, співає не абияк, а багатоголосо, там, де голоси творять диво-плетиво, багате на музику міг народитися Леонтович – неповторний майстер філігранної обробки пісенних зразків, що довів свою професію до високої досконалості.

Вже сам по собі відбір Миколою Дмитровичем першоджерел для мистецької оздоби став процесом вельми важливим, бо добиралися пісні найцінніші з цінних, лише ті, що найбільше хвилювали поетичну душу майстра. Вони перетворювались у шедеври, вплітаючись самоцвітами у вінок усенародної музичної культури. (190 сл.).

 

        IV. Підбиття підсумків уроку

Заключна бесіда.

– Чи впоралися ви з роботою?

– У чому відчували труднощі?

– Як ви їх подолали?

– Що нового ви дізналися на уроці?

 

V. Домашнє завдання

Скласти термінологічний словничок на тему «Поняття про текст»

Скласти діалог «У чому секрети тексту»

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Kira Kira
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 лютого 2018
Переглядів
10164
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку