Конспект уроку з використанням LEGO Закріплення вивчених звуків і букв. Складання речень.

Про матеріал
Предмет: Навчання грамоти (читання) Тема: Закріплення вивчених звуків і букв. Складання речень. Мета: закріпити вивчені звуки і букви, формувати уміння робити звуко-буквений аналіз слів, вдосконалювати навички читання, складання речень, розвивати мовлення, виховувати інтерес до навчання. Обладнання: LEGO 6 цеглинок, фішки для побудови звукової моделі слова, ілюстрація казкового містечка, квітка з буквами, презентація.
Перегляд файлу

УРОК № 3

Предмет: Навчання грамоти (читання)

Тема: Закріплення вивчених звуків і букв. Складання речень.

Мета: закріпити вивчені звуки і букви, формувати уміння робити звуко-буквений аналіз слів, вдосконалювати навички читання, складання речень, розвивати мовлення, виховувати інтерес до навчання.

Обладнання: LEGO 6 цеглинок, фішки для побудови звукової моделі слова, ілюстрація казкового містечка, квітка з буквами, презентація.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

1. Привітання.

Картинки по запросу дитина з цеглинкоюХай в небі світить сонечко!(жовта цеглинка).
Травичка хай росте!(зелена цеглинка)
Пливе хмаринка в небі!(голуба цеглинка).
І річка хай тече!(синя цеглинка).
Любов'ю все зігріємо!(червона цеглинка).
У дружбі краще жить!
Ми до вершин крокуємо! (оранжева цеглинка).
Хай нам усім щастить! (Піднімаєм складену башту).

2. Налаштування на роботу.  Вправа «Бачу», «Чую», «Відчуваю», «Розумію». Діти відповідно кладуть долоньки на очі, вушка, голову, на лоба.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

1. Відгадування загадки.

— Діти, сьогодні ми з вами побуваємо у чудовій країні. Країна ця – непроста. Її жителі дуже розумні, і люблять виконувати різні цікаві завдання. А щоб потрапити туди,  ми повинні добре знати вивчені букви. Давайте, насамперед, виберемо вид транспорту. А щоб дізнатися, на чому ми поїдемо, відгадайте загадку.

Пасажирський чи товарний

Картинки по запросу потяг малюнокМеталевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

 І стає лиш на перонах (потяг)

2. Лексичне значення слова „потяг ”

3. Звуко-буквений аналіз слова

ІІІ. Відтворення та коригування опорних знань.

- Без чого не можна їхати?

- Так, без квитків.

1. Мозковий штурм  На квитках надруковані запитання з тем, які раніше вивчались.

  • За допомогою чого спілкується людина? (… мови)
  • За допомогою чого ми виражаємо свої думки? (… речень)
  • З чого складається речення? (… зі слів)
  • Скільки слів може бути у реченні? (… одне, два, та більше)
  • Які розділові знаки можуть стояти у кінці речення? (… крапка, знак питання, знак оклику)
  • Як поділяються звуки у мові? (… на голосні та приголосні)
  • Скільки голосних у нашій мові? (… шість)
  • Як поділяються приголосні звуки? (… на м`які та тверді)

2. Пропуск у казкове містечко

-  Біля воріт стоїть варта. Вона про­пустить нас у місто тільки тоді, як від­гадаємо загадку.

Дуже я потрібна всім —

I:\Шеїна\001.jpgІ дорослим, і малим,

Всіх я розуму учу,

А сама завжди мовчу. (Книга)

Діти, тре­ба дружити з книгою, щоб побувати у казковому містечку. Давайте складемо прослів`я про книгу, використовуючи цеглинки LEGO.

3. Подорож містом

pasted image 0 Вулиця Будівельна

Свою подорож ми почнемо з ву­лиці, що йде першою від воріт міс­та. Хто вже знає її назву? (Назва ву­лиці записана на папері і прикріплена на дошці.) Правильно, Будівельна. Як бачи­те на цій вулиці є багато будинків. Давайте ми з вами теж побудуємо будиночок. Його можна побудувати з чарівних цеглинок, утворивши слова з розсипаних складів.

Вулиця Садова.

Веде їжачок своїх діточок

По груші й яблука в садок.

Бо сонечко спати вже лягає.

А в них вечері ще немає.

Далі ми повертаємо на вулицю Са­дову.  Чому вона так називається? Хто збирає яблука? (їжачок). Давайте допоможемо їжачку. Кож­не яблуко незвичайне, зірвати й по­класти його в кошик можна, якщо правильно визначити кількість звуків у слові.

 

Яке слово підходить до поданої звукової схеми?

 

 

Ось уже всі яблука у кошиках, їжачок вам дякує. Можна рушати далі.

Вулиця Весела

Чому так називається ця вулиця?

Разом із Їжачком ми потанцює­мо і відпочинемо. 

        https://youtu.be/G_WpfUw5mUU        

Похожее изображениеВулиця Квіткова

          Які квіти ви впізнали на цій ву­лиці?

А ось і казкова квітка. Вона спить чарівним сном, її можна розбуди­ти, якщо добре знати букви. Кожна пелюстка відкривається тільки тоді, коли ми дуже швидко згадаємо слова, в яких є ця буква.  (Діти відкривають пелюстки квітки. Складання слів з пелюсток квіточки.)

Вулиця Кмітлива

1. Побудувати речення зі слів за допомогою цеглинок  LEGO.

 

 

2. Доповнення речень:

Пес Бровко пішов на став,

Вудкою ляща ... ( спіймав),

Вдома він уху зварив,

Всіх до столу ... ( запросив)

VI. Підсумок уроку. Рефлексія

- Оце на сьогодні і вся подорож. Час вертатися додому.

        - Що нового ви дізналися з цієї подорожі?

- Чи сподоба­лось вам? На яких вулицях ви б хотіли побувати?

docx
Додано
7 квітня 2021
Переглядів
1139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку