Конспект уроку з всесвітньої історії, для 8-го класу. Тема: Франція в зеніті могутності

Про матеріал
Конспект уроку з всесвітньої історії, для 8-го класу підготувала вчитель історії КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 ВМР» м. Вінниця Ланіна Вероніка Олексіївна, вчитель історії,вчитель вищої категорії, вчитель - методист Тема: Франція в зеніті могутності
Перегляд файлу

Конспект уроку

з всесвітньої історії,

для 8-го класу

підготувала вчитель історії

КЗ «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №16 ВМР»

м. Вінниця

Ланіна Вероніка Олексіївна

вчитель історії

вчитель вищої категорії, вчитель - методист

 

Тема: Франція в зеніті могутності

Мета: а) характеристика  Франції ХУІІ століття

б) вчити умінню аналізувати різноманітні історичні джерела, працювати з підручником, самостійно здобувати знання

в) економічне виховання, естетичне виховання, формування світоглядних позицій

 

Тип уроку: урок комбінований

 

Обладнання: атлас, ілюстрації, карта, інформація з Інтернету

 

Робота над поняттями: політика меркантилізму+ дивись конспект уроку

Очікувані результати: після проведеного уроку учні зможуть:

  • Самостійно працювати з підручником, використовуючи його різноманітний матеріал;
  • Використовувати Інтернет-ресурси;
  • Пояснювати зміст понять та термінів;
  • Порівнювати й аналізувати історичні події;
  • Висловлювати свою думку та робити узагальнюючі висновки;
  • Закріпляти навички зв’язного мовлення;
  • Застосовувати різноманітні форми роботи;
  • Використовувати здобуті знання (економічні) на практиці

 

Хід уроку:

І. Перевірка д/з

1. Логічні пари: абсолютизм, гугеноти, протекціонізм, Нантський едикт, реформація, форма державної влади, релігійне примирення, політика підтримки нац.. виробництва

                                                                                                                      (4бали)

 

2.  « Дворянство мантії» - це

   а) чиновницький апарат у Франції

   б) реформація

   в) релігійне примирення

   г) гугеноти

 

3.  « Дворянство шпаги» - це

   а) чиновницький апарат у Франції

   б) реформація

   в) релігійне примирення

   г) це дворянство, яке було на військовій службі у Франції ХУІ ст. і не платило податків

 

4. Варфоломіївська ніч відбулася

 а)1579р.  б)1572р.  в) 1517р.  г) 1524р.

 

5. Позначте дату релігійних війн у Франції

А) 1515 – 1547рр  б) 1547-1559рр.    в) 1562-1598рр.    г) 1589-1610рр.

                                                                                             (4бали)

 

6.Дайте визначення та ознаки абсолютизму

      Абсолютизм – це

      Ознаки:   1)

                      2)

                      3)

                      4)                                                                    (4бали)

 

 

 

 

І. Підготовка до сприйняття нових знань

- План, мета, завдання уроку

- Проблема: Складові успіху Франції

- Епіграф: «Якщо до природної могутності Франції король зможе приєднати силу, яку дають промисловість і торгівля…то велич і могутність короля зростуть до небувалих розмірів»

                                                                                                            (Кольбер)

- Актуалізація знань

 

ІІ. Вивчення нового матеріалу

1.Франція за Рішельє. (1585-11642) (­робота з підручником +робота з ілюстрацією, стор.107 + робота з картою + кадри фільму «Три мушкетери», Режисер фільму – Юнгвальд-Хількевич)

а)Завдання класу: Виписати заходи, що зміцнили Францію за Рішельє

1) Розправа з заколотниками

2)Заборона дуелей

3)Втихомирення гугенотів

4)Підпорядкування королю місцевого самоуправління. Інтенданти

5)Ідея «європейської рівноваги». Приєднання Лотарингії, Ельзаса та інших земель(робота з картою)

6)1635 рік – заснування Французької академії

Приклади + роб. з істор. джерелами (стор. 108)

б)Кардинал Рішельє: невідома постать (повідомлення учня)

 

 

 

2.Король-сонце Людовік ХІУ 

а)(повідомлення вчителя + самостійний запис в конспекті)

Приблизний запис:

1. Король-сонце Людовік ХІУ  (1643-1715) (роб. з ілюстрацією, стор.109)

                2. Політика територіальних загарбань

3. 1685 р. - Скасування Нантського едикту. Вихід гугенотів

4.Загальноєвропейська війна і смерть короля-сонце

Б)Вихід гугенотів (повідомлення учня)

 

3. Хранитель королівської скарбниці

а)завдання класу: які заходи Кольбера допомогли Франції досягти своєї могутності? (робота з підручником +робота з ілюстрацією, стор.111)

1.Міністр фінансів Жан Батіст Кольбер (1619-1683)

 2. Політика меркантилізму

3. Створення флоту

4. Ост-Індська і Вест-Індська компанії

+ роб. з істор. джерелом (стор. 112)

б) Ост-Індська і Вест-Індська компанії – складові величі Франції (повідомлення учня)

 

ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу

 а) «Перевірте себе», стор. 112

 б)робота над проблемою

 

ІУ. Підсумки уроку і д\з

Параграф 12,

завдання «Творчо попрацюйте» (за бажанням)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія 8 клас (Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., Гісем О.О.)
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
2187
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку