Конспект уроку з Я досліджую світ на тему "Ми пасажири"

Про матеріал
формування в учнів уявлення про те, хто такі пасажири; ознайомити з правилами безпечної поведінки пасажирів; привчати дітей бути гарними, вихованими пасажирами;
Перегляд файлу

Предмет: Я досліджую світ

Тема: Ми – пасажири

Мета: формування в учнів уявлення про те, хто такі пасажири; ознайомити з правилами безпечної поведінки пасажирів; привчати дітей бути гарними, вихованими пасажирами; розширити уявлення про транспорт своєї місцевості, його призначення; створити дружню атмосферу; активізувати пізнавальну діяльність дітей, розвивати самостійне мислення, уяву; розвивати зв’язне мовлення дітей, пам'ять, увагу, фантазію, критичне мислення. 

Очікувані результати:

  • розповідають про правила посадки у транспорт, висадки, очікування транспорту;
  • демонструють культуру поведінки у громадському транспорті;

 

Обладнання: дидактичний матеріал; відеоматеріал

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Організаційна частина

1. Ранкове коло

1.1Вітання.

 Привіт, друже! (Кивок голови одному сусідові.)

Привіт, друже! (Кивок голови іншому сусідові.)

Руку мені дай, і я тобі дам! (Простягає руку одному й іншому.)

І буде весело нам.

 Скажемо ми дружно

На весь білий світ:

Сонце, привіт!

Друже, привіт!

1.2 Новини дня.

-  Діти, давайте з вами визначимо і скажемо сьогоднішню дату, день тижня, назву тижня та погоду.

1.3. Обмін інформацією

-  Як діти добралися до школи? ( Відповідь кожної дитини)

- Хто йшов пішки? (піднять руку)

- Кого привезли на машині? (поплескайте в долоні)

- Хто приїхав на автобусі? (Поплигайте на носочках)

- Хто переходив дорогу  або перехрестя, коли йшов до школи? (Присядьте навколішки)

 

1.4 Групове заняття

Гра « Впізнай транспорт по звуку» (картка)

 -«Біля дороги потрібно не лише уважно дивитися, але й слухати. Зараз ми пограємо. Я вмикатиму звук, а ви скажете, що це (після кожного звуку натискайте на паузу)»

- Діти, звуки чого ми щойно слухали? (звуки машини, автобуса, тролейбуса і т.д)

- Як назвати слова-відповіді одним словом? (транспорт)

Інформаційна хвилинка:

Слово «транспорт» увійшло у нашу мову в 1720 році, коли російський цар Петро І уклав перший Морський устав (правила для моряків). Тоді транспортами називали кораблі для перевезення вантажу. Тепер транспортом ми називаємо не лише вантажні кораблі, а й іншу техніку для перевезення вантажів і пасажирів. Транспорт буває водний, повітряний, залізничний та автомобільний, а ще буває підземний транспорт. 

1.5. Очікування.

- Хто вважає, що урок сьогодні буде корисним,  станьте біля парти.

- Хто вважає, що вам буде цікаво, поплескайте в долоні.

- Хто вважає, що   на уроці  ви отримаєте нові знання, що знадобляться у житті, пострибайте на двох ніжках.

- Чого ще ви чекаєте від нашого уроку?

 

 

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

  • Скажіть, будь ласка, на якому виді транспорту ви любите їздити? (відповіді дітей)
  • Сьогодні ми з вами вирушаємо у подорож країни знань на автобусі. Але ми, нажаль, не можемо зараз вирушити. Як ви гадаєте чому?
  • Для того, щоб вирушити у подорож нам потрібно зайняти свої місця згідно вказаних місць у квитку. Щоб отримати квиток вам потрібно виконувати завдання.
  • Тож, сьогодні у нас незвичайний урок

Бо  правила в транспорті  вчимо  на зубок.

Щоб проїзд наш був безпечним,

Вивчити правила доречно.

ІІІ. . Сприймання та опрацювання нового матеріалу

  1. Дітки, ми вирушаємо у подорож не одні, до нас на протязі уроку будуть долучатися наші герої, які нам будуть давати корисні поради та цікаві завдання.

а)Завдання від Лося

 Розгляньте малюнки

  • (на зупинці вивішений спеціальний знак) Розгляд знаків.
  • - Попросимо Бараша прочитати віршик- загадку про зупинку 
  • Знак «Місце зупинки автобуса, тролейбуса, трамвая і таксі»:
              У цьому місці пішохід
              Терпляче транспорт чекає.
              Він пішки втомився крокувати,
               Хоче пасажиром стати.
  • - А чи потрібно знати якісь правила знаходження на зупинці?
  •     2.  Складання правил «На зупинці» 
  • https://1.bp.blogspot.com/-4VNP27wkH8M/WB8tFyv0yRI/AAAAAAAAAF4/kWjgizMNauAHJbVOSUcwnIZfjTi_azNnwCEw/s640/%25D0%25A0%25D0%25B8%25D1%2581%25D1%2583%25D0%25BD%25D0%25BE%25D0%25BA5.png
  •  
  • - Давайте разом складемо правила очікування громадського транспорту
  • 1.     Чекаємо транспорт на тротуарі, проти знака «Зупинка»
  • 2.     Стоїмо тихо, не галасуємо, не заважаємо іншим.
  • 3.     Не виходжу на проїжджу частину чи близько до бардюра, щоб подивитися, чи не їде автобус.

Аби проїзд   був безпечним, запам'ятайте такі правила : чекати на транспорт — автобус, тролейбус, трамвай, маршрутне таксі — треба на зупинках.

На зупинці не бігати, не галасувати, не штовхати людей. Не вибігати на проїзну частину.

б) завдання від Капатич

- Сьогодні до нас на урок повинен був завітати Капатич. Він чомусь не приїхав, але прислав листа. Послухайте і скажіть, що йому завадило до нас добратися?

 

8. Складання правил поводження в автобусі.
https://2.bp.blogspot.com/-1lS9MQrnK_M/WB8tX0mYckI/AAAAAAAAAF4/HwNTTaloaB4ZMQBzyzuQW0RxnEbFlNelACEw/s640/%25D0%25A0%25D0%25B8%25D1%2581%25D1%2583%25D0%25BD%25D0%25BE%25D0%25BA7.png 

 

в)Завдання від Сови .

Запрошую на урок безпеки до тітоньки Сови, яка познайомить вас з правилами поведінки у транспорті.

г) Фізкультхвилинка від Кроша    « Колеса автобуса крутяться».

д) Вивчення корисних порад з Їжачком. Робота  в парах.

 Розгляньте та розкажіть за малюнками правила користування громадським транспортом.
V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ

  1. Пограємось  з Вороном.  

Гра-інсценізація «У транспорті».

Декілька учнів показують, як користуватися громадським транспортом. Наприклад, позначити місце зупинки . Обрати водія, який буде рухатися і зображати якийсь вид транспорту, декілька пасажирів (дитина, жінка, учень, чоловік, інвалід і т. д.). роздати  ( кермо для водія, ляльку для жінки). Гра починається, кожний зображає свою роль.  Інші дивляться, вказують на помилки. Потім усі разом обговорюють.               

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ

 1. Вправа. Релаксація.

  •  Перевіримо, чи збулися ваші очікування.
  • Якщо урок для вас був  корисним,  станьте біля парти.
  •  Кому було  цікаво, поплескайте в долоні.
  •  Якщо  отримані на уроці знання знадобляться  вам у житті, пострибайте на двох ніжках.
  • Чи  є серед вас ті, чиї очікування не виправдались. Чому?
  • Погладьте себе по голівці ті, хто вважає, що гарно попрацював на уроці.

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 жовтня 2022
Переглядів
888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку