Конспект уроку з ЯДС у 2 класі . Тиждень 31. Рух і час.
Тема: Як рухова активність впливає на здоров'я?
Обладнання: підручник "Я досліджую світ" (частина 2); робочий зошит з ЯДС; цеглинки LEGO. аркуш паперу, кольорові олівці або фарби.
ХІД УРОКУ
І. Ранкова зустріч
1) Привітання.
Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.
Треба разом привітатись:
– Добрий день, добрий день!
Дружно й весело сказати:
– Добрий день, добрий день!
Сюди-туди повернутись.
– Добрий день, добрий день!
Один-одному всміхнутись.
– Добрий день, добрий день!
Можна трішки пострибати.
– Добрий день, добрий день!
І в долоні поплескати.
– Добрий день, добрий день!
В коло дружно всі сідаймо
І урок наш починаймо.
- А який у вас сьогодні настрій?
2) Вправа – «Настрій».
2. Новини дня. Дитина дня.
Календар погоди. Повідомлення синоптика.
Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).
На дворі________ (пора року).
Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).
Опади (були/не було).
II. Повідомлення теми уроку.
Тиждень 31. Тема: Як рухова активність впливає на здоров'я?
Наша мандрівка триває! Проводимо час разом із Хоботовичами та Вівчарями, ділимося враженнями від походу на Говерлу.
1. Вправа «Очікування».
- Чи зацікавила вас тема заняття?
- Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
- А якими на уроці мають бути діти?
- Отже, сподіваюся, ми разом проведемо цікаве, творче, корисне заняття, на якому кожен з вас відкриє для себе багато нового.
2. Робота з підручником. Частина 2.( стор.95) Волощенко, Козак.
Відкриймо підручник на сторінці 95 і виконаймо завдання 1.
Завдання 1.Розкажи за малюнками, що Хоботовичі та Вівчарі робили разом.
- Як ці справи можуть вплинути на їхнє здоров’я? Розкажи.
Завдання 2. Під час підкорення Говерли батько Вівчар занотував у своєму записничку замітку про зміни, які спостерігав у природі. Ось що у нього вийшло:
ІІІ. Оголошення проблемного запитання дня. Що і як може впливати на здоров’я?
Для родини Вівчарів гори — улюблене місце відпочинку. Намалюй і опиши місце, де подобається відпочивати тобі.
ІV. Фізкультхвилинка:
https://youtu.be/agfV80jAG9U
V. Перегляд відеокліпу "А в природі вже пахне весною": https://youtu.be/x-39f90qtlA
1. Робота зошиті на сторінці 51, завдання 3.
2. Завдання 5 підручника –с.96.
Дізнайся скільки часу витратили родини, підкорюючи Говерлу?
VІ. Творча робота.
Муті вирішив навчити своїх родичів виготовляти паперові скульптури. Він провів майстер-клас — заняття, на якому той, хто добревміє щось робити, навчає цього інших. Зроби подібні фігурки.
Оціни, наскільки тобі вдалося змайструвати паперову скульптуру.
VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.
Якщо урок вам сподобався підніміть цеглинку червоного кольору, якщо не сподобався- синього кольору, якщо ви невпевнені- жовтого кольору.