Конспект уроку з ЯДС у 2 класі . Тиждень 31. Рух і час.

Про матеріал
Мета: розширити знання учнів про подорожі;розвивати пізнавальний інтерес, допитливість, спостережливість, зорове сприйняття навколишнього світу, природний інтерес учнів до придбання досвіду і знань через дослідну діяльність, критичне мислення, самостійне мислення, уяву, логічне мислення, доказове мовлення; зв’язне мовлення дітей, пам’ять, увагу, фантазію, навички вільного спілкування, дрібну моторику руки; виховувати уміння поважати один до одного, взаємопорозуміння, вдячність, тактовність...
Перегляд файлу

Конспект уроку з ЯДС у 2 класі . Тиждень 31. Рух і час.

 

Тема: Як рухова активність впливає на здоров'я?

Обладнання:  підручник "Я досліджую світ" (частина 2); робочий зошит з ЯДС; цеглинки LEGO. аркуш паперу, кольорові олівці або фарби.
 

ХІД УРОКУ

І. Ранкова зустріч

1) Привітання.

Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання.

Треба разом привітатись:

 – Добрий день, добрий день!

Дружно й весело сказати:

– Добрий день, добрий день!

Сюди-туди повернутись.

– Добрий день, добрий день!

Один-одному всміхнутись.

– Добрий день, добрий день!

Можна трішки пострибати.

– Добрий день, добрий день!

І в долоні поплескати.

– Добрий день, добрий день!

В коло дружно всі сідаймо

І урок наш починаймо.

 

- А який у вас сьогодні настрій?

 

2) Вправа – «Настрій».

 

2. Новини дня. Дитина дня.

Календар погоди. Повідомлення синоптика.

 

Сьогодні___ (число)__________ (місяць)_________ (день тижня).

На дворі________ (пора року).

Коли в ранці я йшла до школи небо було _____(ясним, похмурим).

Опади (були/не було).

 

II. Повідомлення теми уроку.

Тиждень 31. Тема: Як рухова активність впливає на здоров'я?

Наша мандрівка триває! Проводимо час разом із Хоботовичами та Вівчарями, ділимося враженнями від походу на Говерлу.

 

1. Вправа «Очікування».

- Чи зацікавила вас тема заняття?

- Чого ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?

- А якими на уроці мають бути діти?

 - Отже, сподіваюся, ми разом проведемо цікаве, творче, корисне заняття, на якому кожен з вас відкриє для себе багато нового.

 

2. Робота з підручником. Частина 2.( стор.95) Волощенко, Козак.

Відкриймо підручник на сторінці 95 і виконаймо завдання 1

 

Завдання 1.Розкажи за малюнками, що Хоботовичі та Вівчарі робили разом.

- Як ці справи можуть вплинути на їхнє здоров’я? Розкажи.

  • Які ще цікаві та корисні справи ви можете порадити зробити?

 

Завдання 2. Під час підкорення Говерли батько Вівчар занотував у своєму записничку замітку про зміни, які спостерігав у природі. Ось що у нього вийшло:

  • Якої пори року відбувалася мандрівка?

 

ІІІ. Оголошення проблемного запитання дня. Що і як може впливати на здоров’я?

 

  1. Робота зошиті на сторінці 51, завдання 1 і 2.
  2. Подивимось відео про похід на Говерлу: https://youtu.be/iDs2TAbeDUI
  • Як ви гадаєте, які враження в учасників походу?
  • Поміркуй, у яку пору року міг здійснюватися похід, що на відео.
  1. Завдання 4  підручника –с.95.

Для родини Вівчарів гори — улюблене місце відпочинку. Намалюй і опиши місце, де подобається відпочивати тобі.

 

ІV. Фізкультхвилинка:

https://youtu.be/agfV80jAG9U

V. Перегляд відеокліпу  в природі вже пахне весною": https://youtu.be/x-39f90qtlA

1. Робота зошиті на сторінці 51, завдання 3.

2. Завдання 5 підручника –с.96.

Дізнайся скільки часу витратили родини, підкорюючи Говерлу?

VІ. Творча робота.

Муті вирішив навчити своїх родичів виготовляти паперові скульптури. Він провів майстер-клас — заняття, на якому той, хто добревміє щось робити, навчає цього інших. Зроби подібні фігурки.

  • Візьми аркуш паперу.
  • Спробуй зібгати його, скрутити, зігнути. Відчуй, який він слухняний, як набуває пружності й пластичності.
  • Поміркуй, яку фігуру тобі хочеться створити, та надай паперу відповідної фоми.
  • За потреби папір можна надривати, розправляти і навіть зав’язувати у вузол. Небійся експериментувати.
  • Час від часу роби паузи, щоб поглянути на свою скульптуру з певної відстані.

Оціни, наскільки тобі вдалося змайструвати паперову скульптуру.

VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Що вас сьогодні найбільше вразило?
  • Як думаєте, чи сумує Муті за Африкою?
  • Як йому можна допомогти?

 

Якщо урок вам сподобався підніміть цеглинку червоного кольору, якщо не сподобався- синього кольору, якщо ви невпевнені- жовтого кольору.

doc
Додано
17 травня 2021
Переглядів
2581
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку