Конспект уроку з ЯДС "У гостях у Сонечка та Дощика. Веселка"

Про матеріал
Тема. У гостях у Дощика та Сонця. Веселка Мета. Познайомити дітей з природнім явищем Веселка. Навчити розрізняти кольори Веселки та послідовність їх зображення. Розвивати пізнавальний інтерес, допитливість, мовлення дітей, фантазію, дрібну моторику руки, забезпечувати доброзичливу атмосферу.
Перегляд файлу

  Заняття для майбутніх першокласників

                                                              Підготувала вчитель початкових  класів

                                                                        Лисичанського ліцею №4

                                                                         Новікова Любов Іванівна

Тема. У гостях у Дощика та Сонця. Веселка

 Мета.  Познайомити дітей з природнім явищем Веселка. Навчити розрізняти кольори Веселки та послідовність їх зображення.  Розвивати пізнавальний інтерес, допитливість, мовлення дітей, фантазію, дрібну моторику руки, забезпечувати доброзичливу атмосферу.

Обладнання: мультимедійна дошка, олівці,  фломастери, альбом.

Хід уроку

 Організація класу.

  Привітання. Створення позитивного настрою.

  Добрий день, маленькі дітки!

  Потихеньку всім сидіти,

   Ми сюди прийшли учитися,

   Не лінитися, а трудитися

   I Вивчення нового матеріалу.

  1. Розповідь вчителя.

Сьогодні у нас буде дуже цікава тема уроку. А почну урок з цікавої казочки.  Послухайте… (Презентація)

 Казка «Кошеня і Веселка»

Прокинулось кошеня і виглянуло у віконечко. Якось похмуро, не видно сонечка, але вирішив вийти на вулицю. Тільки вийшов, а тут насунула темна хмара і почався дощик. Кошеня злякалося і почало голосно нявчати. Почула хмара нявчання. Стало жалко кошеня. Вона покликала веселу хмаринку і дощ перестав литись. З’явилося сонечко на небі, а разом з ним і чарівна веселка. Веселка змахнула чарівним пензлем і розфарбувала кошеня, розвеселила його. Воно дуже зраділо, що небо стало таке красиве.

 II Бесіда

  • Чому було сумне кошеня?
  • Чому звеселіло?
  • Що з’явилось на небі?

II Гра «Так чи ні» ) (Відео-гра)

(Діти відгадують кольори Веселки)

          III.Рахування кольорів Веселки. ( Відео)

IV.Фізкультхвилинка

 V.Практична діяльність дітей (Малювання веселки)

 VI. Виставка малюнків.

 VII.Рефлексія

 

docx
Додано
28 травня 2023
Переглядів
119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку