У діагностувальній роботі вміщені різнорівневі завдання. Учні закріплюють знання про природні явища взимку, визначають,які тварини впадають у сплячку, знаходять осілих птахів, встановлюють відповідність між твариною та її місцем перебування взимку, пригадують назви свят, які святкуємо зимою
Діагностувальна робота № 7
учня 2-А класу
___________________________________
Я досліджую світ. 2 клас
РОЗДІЛ 2. МІЙ ДІМ
Я досліджую природне довкілля взимку
а) січень, лютий, грудень
б) грудень, січень, лютий
в) лютий, січень, грудень
2. Підкресли зимові явища природи.
Мороз, сніг, іній, снігопад, опадання листя, ожеледь, завірюха,
веселка, роса, бурулька, цвітіння квітів, хуртовина.
3.Встанови відповідність явищ природи та зображення.
Ожеледь Паморозь Ожеледиця
4. Визнач, які тварини впадають на зиму у сплячку.
а) б) в) г)
5. Хто прилетів до годівнички?Зафарбуй.
горобець
ластівка
синиця
снігур
соловей
омелюх
голуб
6.Познач правильні твердження.
7.Розглянь фото. Дай відповіді за допомогою цифр.
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання
Мій настрій:
Оцінювання
++ Має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваг