Конспект уроку з ЯДС " Вода у природі.Стани води" 3 клас.

Про матеріал
Конспект уроку у 3 класі " Вода у природі.Стани води" За підручником І.Андрусенко.
Перегляд файлу

                     Конспект уроку з ЯДС « Вода в природі.Стани води»

Мета:навчити унів розрізняти три стани води у природі,вчити спостерігати за її трьома станами; розвитати увагу,спостереждивіть,критичне мислення,уяву;виховувати турботливе ставлення до запасів води на Землі,естетичне сприйняття природи,бережне ставлення до природи.

                                                                        Хід уроку

І.Ранкова зустріч.

1.Привітання.

-Вже почалися уроки.

Стали в коло. Руки –в боки.

Посміхнулись, потягнулись,

Вліво, вправо повернулись.

-Доброго ранку! Доброго дня!

Ми, як родина, ми, як рідня!

-Вправа « Передай привіт…»

Учні беруться за руки і по колу передають вітання один одному за допомогою імпульсів(наскання на долоньку,визначену кількість разів).

2.Щоденні новини.

-Вправа « Синоптик»(вибирається один учень,на голову йому одягається капелюх)

-Який сьогодні день тижня?

-Яке число? Місяць?

-Опиши стан неба?

-Чи були опади зранку?

-Чи є вітер?

-Які зміни у житті природи,людей,тварин відбуваються зараз? На початку осені?

3.Обмін інформацією.

-Дітки відгадайте ребус.Яке слово тут заховалось?

 

Урок "Водойми рідного краю.Ощадне використання природних ...

-Так,це ВОДА.

-Хто хоче поділитись,яку інформацію про воду ви знаєте?

4.Групове заняття.

-Дітки ,зараз ми будем працювати у групах.(Розділити клас на 3-4 групи,роздати листочки для виконання завдання)

-Ваше завдання записати якнайбільше фактів про воду, та все що з нею пов’язане ,які ви знаєте.Час для виконанння завдання 6 хв.

Перевірка виконанаго завдання.

ІІ.Оголошення теми уроку.

-Сьогодні ми з вами будемо вивчати цікаву інформацію про джерело життя на Землі—Воду.Де у природі є вода, та в яких станах ми її можемо зустріти.

ІІІ.Основна частина.

1.Асоціативний кущ до слова « Вода»

                                                                    Вода

     Життя     риби    водосховище  лід     ставок озеро річка  підземні води

2.Робота над проблемним запитанням

-Як ви вважаєте , чи можливе життя на Землі без води? Чому?

Як часто ви використовуєте воду в повсякденному житті?Давайте спробуємо підрухувати як часто використуєтесь водою( вмитися зранку,випити склянку води,щоб помити посуд після сніданку,зробити чай в школу,помити руки перед переком в школі і тд.)

-Отже,ми можемо зробити висновок, що воду ви використовуєте приблизно 10р вдень)

-Чи важко було б якби нам воду вмикали через день,наприклад?(так)

-Чи вистачаю води усім людям на Землі?(ні)

-Та, на жаль, із кожним роком проблема питної води зростає. З інтенсивним розвитком технологій природні ресурси все більше виснажуються. Близько 2,1 мільярда жителів планети не мають постійного доступу до чистої питної води. Половина з числа тих, хто не має достатньо чистої питної води, живе у країнах Африки.

3.Гра « так чи ні» За допомогою кубиків лего.

-Я читаю твердження.Якщо ця дія допоможе нам зберегти воду – підніміть вгору зелений конструктор,якщо ж навпаки,шкодить,зменшує водні запаси Землі- підніміть червоний .

-Не перевіряйте крани в своєму будинку.(червоний)

-Поки чистиш зуби,воду можна не вимикати(червоний)

-Приймай душ замість ванни( зелений)

-Завантажувати повний барабан пральної машини(зелений)

-МИТИ ПОСУД У ЗАКРИТІЙ РАКОВИНІ(ЗЕЛЕНИЙ)

-Гратися водою можна досхочу(червоний)

-Отже, будьте уважні,не заб увайте про бережливе ставлення до запасів води.

4.Фізкультхвилинка

5.Робота з підручником(с.24-25)

    -Вода — єдина речовина на Землі, яка в природних умо-вах може перебувати одночасно в трьох станах: рідкому, твердому й газоподібному. Сніг і крига, тумани та хмари, маленькі джерельця, річки, озера, підземні води й гейзери — усе це вода.Які властивості води ви пригадуєте з 2 класу?( вода прозора,без форми,без смаку, без запаху,текуча,займає форму посуду у який її налит

-Розгляньте малюнки,які стани води зображено.

- Чому про воду говорять по різному: біжить, лежить, літає, як скло?

-Отже, які три стани має вода? Вода в рідкому стані – це ( питна вода,ставки,озера,річки,підземні води,океани і тд.) В твердому це(сніжинки, лід,бурульки і тд.)В газоподібному це … .(пара,туман і тд.)

-Коли сніг розтає він переходить з твердого стану у який(рідкий)?А коли вода замерзає ,то вона переходить з рідкого стану у який (твердий)?

Це означає що вода може переходити з одного стану в інший.

-Прочитаємо текст у підручнику «Чи знаєш ти,де нероджується сніг?»

- Для чого потрібний сніг?

- Що відбувається в природі, коли зима безсніжна?

- На що це впливає?

-Протягом зими ти спостерігатимеш за снігопадами та завірюхами, будеш любуватися красою різноманітних сніжинок. Запам’ятай! Сніжинки бувають подібними до квіток, зірок і голок, але вони завжди мають шість промінчиків.

-ЦІКАВА ІНФОРМАЦІЯ.

Унікальний Музей сніжинок знаходиться на острові Хоккайдо (Японія). Він розміщений у печерах, де дуже холодно. Тут експонується 200 фотографій сніжинок, які зроблені за сучасною технологією. Кожна з них має шестикутну форму, але відрізняється оригінальним малюнком.

https://cdn.social.org.ua/images/6303/6303-16332565-12105810-755012-5-0-1525694960-1525694975-1500-1-1525694975-728-dbd75be5ff-1525779251.jpg

6.Гра « Займи позицію»

Робота в командах.

1 команда називаю користь води,2 команда називаю чим вода може бути шкідлива.

7.Робота в зошиті.(с.12.впр.1)

ІV.Підсумок уроку.

1.Рухлива гра « Обери дію».

Якщо твердження правильна ситите на місці,якщо ж не праильне- встаєте.

-Вода буває у 2 станах

- Води на Землі є вдосталь.

-Пара з чайника- це вода у газоподібному стані.

-Сніг- це рідкий стна води.

-Є організми які можуть жити без води

-Вода приносить не тільки користь, а й шкоду.

-Вода не може переходити з одного стану в інший.

 

 

 

 

 

-

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
2 жовтня 2023
Переглядів
2552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку