Конспект уроку з з предмету" Я досліджую світ" . Будова рослини

Про матеріал
Конспект уроку для 4 класу Тема : Будова рослини. Мета: ознайомити учнів із органів, з яких складаються рослини; сформувати уявлення про значення кожного органу( корінь, стебло, листя…); навчити відрізняти рослини за відповідною будовою ; пригадати, які рослини внесені до Червоної книги України; Сприяти розвитку логічного та критичного мислення, пам’яті, уваги ; виховувати бережливе ставлення до природи, відповідальність за збереження рослин.
Перегляд файлу

Конспект відкритого уроку з предмету «Я досліджую світ »

Тема : Будова рослини. Їх життєвий цикл.

Мета: ознайомити учнів із органами,  з яких складаються рослини;   

           сформувати уявлення про значення кожного органу( корінь,

           стебло, листя…); навчити відрізняти рослини за відповідною

           будовою ; пригадати, які рослини внесені до Червоної книги

           України; Сприяти розвитку логічного та критичного мислення,

           пам’яті, уваги ; виховувати бережливе ставлення до природи,

           відповідальність за збереження рослин.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Обладнання: мультимедійна презентація, шаблон будови рослин (на дошку),  бланк «погода», відео-матеріал, роздатковий матеріал .

Клас : 4

 

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

   1. Привітання

   2. Вправа «Заповни календар». (На дошці висить порожній бланк у який потрібно вписати день тижня, число , температуру повітря , погоду на сьогоднішній день ).

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

  1. Вибіркове опитування учнів за темою попереднього уроку .

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку .

  1. Метод «Мозковий штурм»   ( Учні «штурмують» запитання своїми думками та висловами ).
  • Чим живі організми відрізняються від предметів неживої природи?
  • Чому рослини необхідні нашій планеті ?
  • Які наслідки зникнення рослин на планеті ?
  1. Розповідь вчителя

Сьогодні на уроці ми з’ясуємо відповіді на всі попередні питання. Дізнаємося багато цікавої та , найголовніше, корисної інформації про рослинний світ, який нас оточує, а також дізнаємось будову кожної рослини .

 

ІV. Вивчення нового матеріалу .

  1. Бесіда з учнями
  • Наведіть приклади де ростуть рослини
  • Скажіть, рослини це жива чи нежива природа ?
  • Що спільне у всіх рослин?
  • Що необхідно для того, або рослина росла ?
  1. Робота з підручником та демонстраційним матеріалом .
  • Діти, відкрийте ваш підручник на ст.98 передивіться малюнки і прочитайте новий матеріал. (Обговорення побаченого)

Якщо посадити або посіяти рослину, то спочатку  набирає сили молодий корінець, якому необхідно заглибитись, закріпитись та поглинати воду із розчиненими в ній поживними речовинами. За коренем починає рости пагін, який розгалужується і формує надземну частину рослини. Корінь і пагін ростуть, розвиваються, накопичують поживні речовини. Тільки тоді починають розвиватися спочатку квіти, а на їхньому місці після відцвітання сформуються плоди із насінням.

  1. Практичне завдання
  • Давайте розглянемо таблицю і спробуємо разом обміркувати значення кожного органу ( за допомогою підручника )

 

  1. Метод «Кластер»
  • Про що вам говорить слово «Рослина»

Кластеры

 

  1. Фізкультхвилинка / Медитація « Я дерево»(під релакс музику)
  • Зручно вставши так, щоб дихати вільно і випрямити хребет, я уявляю, що я високе і величне дерево. Моє тіло прямо і міцне, як стовбур дерева, який ніщо не може похитнути.

Потужне коріння росте з моїх ніг, з кожного пальця ноги. Я уявляю, що це коріння, що міцно тримається в землі, сягає глибоко в Землю. Мої руки, як гілки дерева, витягуються. Теплий легкий вітерець похитує мої віти і наповнює листочки (пальчики рук) силою. Мені дуже спокійно. Робимо вдих, видих і випромінюємо любов до всього живого.

 

 

 

  1. Закріплення нових знань
  1. Гра « Складаємо рослину » ( діти мають викласти на дошці відсутні елементи і створити готову схему будови  рослини).
  • Подивіться на дошку, в схемах будови рослини чогось не вистачає. Подумайте чого саме і додайте необхідний елемент із запропонованих .
  1. Робота з роздатковим матеріалом
  • Підпишіть кожен орган відповідно до малюнка .

План-конспект уроку природознавство/інтегрований курс «Я досліджую світ» у  3 класі “Різноманітність рослин” – Медіаосвіта і медіаграмотність

  1. Робота в зошиті ст.48.

 

  1. Підсумок уроку .Оцінювання учнів .
  1. Метод «Кубування» ( учень отримує кубик і відповідно до сторони, якою його зловив дає відповідь для чого необхідний певний орган)
  • Перекидайте кубик один одному і давайте короткі пояснення, для чого слугує цей орган у рослини .

 

  1. Повідомлення домашнього завдання .
  • Опрацювати сторінку підручника 98 , переглянути QR код.

 

 

 

docx
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
2015
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку