Конспект відкритого уроку з предмету «Я досліджую світ »
Тема : Будова рослини. Їх життєвий цикл.
Мета: ознайомити учнів із органами, з яких складаються рослини;
сформувати уявлення про значення кожного органу( корінь,
стебло, листя…); навчити відрізняти рослини за відповідною
будовою ; пригадати, які рослини внесені до Червоної книги
України; Сприяти розвитку логічного та критичного мислення,
пам’яті, уваги ; виховувати бережливе ставлення до природи,
відповідальність за збереження рослин.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: мультимедійна презентація, шаблон будови рослин (на дошку), бланк «погода», відео-матеріал, роздатковий матеріал .
Клас : 4
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
2. Вправа «Заповни календар». (На дошці висить порожній бланк у який потрібно вписати день тижня, число , температуру повітря , погоду на сьогоднішній день ).
ІІ. Перевірка домашнього завдання
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку .
Сьогодні на уроці ми з’ясуємо відповіді на всі попередні питання. Дізнаємося багато цікавої та , найголовніше, корисної інформації про рослинний світ, який нас оточує, а також дізнаємось будову кожної рослини .
ІV. Вивчення нового матеріалу .
Якщо посадити або посіяти рослину, то спочатку набирає сили молодий корінець, якому необхідно заглибитись, закріпитись та поглинати воду із розчиненими в ній поживними речовинами. За коренем починає рости пагін, який розгалужується і формує надземну частину рослини. Корінь і пагін ростуть, розвиваються, накопичують поживні речовини. Тільки тоді починають розвиватися спочатку квіти, а на їхньому місці після відцвітання сформуються плоди із насінням.
Потужне коріння росте з моїх ніг, з кожного пальця ноги. Я уявляю, що це коріння, що міцно тримається в землі, сягає глибоко в Землю. Мої руки, як гілки дерева, витягуються. Теплий легкий вітерець похитує мої віти і наповнює листочки (пальчики рук) силою. Мені дуже спокійно. Робимо вдих, видих і випромінюємо любов до всього живого.