Конспект уроку за підсумками вивченої теми

Про матеріал
Підсумковий урок завжди важкий для кожного вчителя. Об'єднання знань кожного уроку з даної теми в один - це велика майстерність. У кожного це виходить по різному. Але результат повинен бути - однаковий. Це закріплення знань на високому рівні
Перегляд файлу

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ШАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВАЛКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

 

Конспект відкритого уроку математики в 3 класі

 Закріплення з теми «Закріплення вивченого»

 

 

Автор: учитель початкових класів

Антонюк Ірина Степанівна

 

                                                                 2020 год

 

Тема: « Закріплення вивченого»

 

цілі:

 Закріплювати обчислювальні навички;

 Закріплювати вміння розв'язувати задачі вивчених видів;

 Закріплювати вміння розв'язувати рівняння на множення і ділення;

 Закріплювати знання назв компонентів рівнянь і правил їх знаходження;

 Розвиток логічного мислення, пам'яті, уваги учнів, математичної мови;

Виховання любові та інтересу до предмета.

Плановані результати:

Предметні: розвивати обчислювальні навички; закріплювати вміння розв'язувати рівняння; відпрацьовувати навички розв'язання рівнянь; виконувати перевірку множення поділом, ділення множенням; вирішувати завдання вивчених видів.

 

Мета діяльності учителя

Активізація пізнавальної активності здобувачів освіти при закріпленні

табличного множення та ділення.

Мета уроку

Освітні: відпрацювання умінь розв'язувати задачі на пропорційний

 поділ, збільшення і зменшення в кілька разів, вдосконалення

 обчислювальних навичок.

Розвиваючі: розвиток логічного мислення, математичної мови,

 розвиток вміння працювати самостійно, в парі.

Виховні: виховання прагнення робити добрі вчинки, чуйності,

 взаємовиручки.

Освітні результати

Метапредметні:

 Регулятивні: розуміти навчальне завдання уроку, здійснювати рішення

 навчальної завдання під керівництвом вчителя, визначати мету навчального завдання, контролювати свої дії в процесі його виконання, виявляти і

 виправляти помилки, відповідати на питання і оцінювати свої досягнення.

Пізнавальні: вміння орієнтуватися в своїй системі знань: відрізняти нове

 від вже відомого за допомогою вчителя; здобувати нові знання: знаходити відповіді на питання, використовуючи підручник, свій життєвий досвід і інформацію, отриману на уроці.

Комунікативні: вміння оформляти свої думки в усній формі, слухати і

розуміти мову інших, спільно домовлятися про правила поведінки і

 спілкування в школі і дотримуватися їх.

Предметні: формувати обчислювальні навички; вчити називати

 компоненти дій при вирішенні рівнянь; формувати вміння розв'язувати

задачі на пропорційний поділ.

Особистісні: формувати навчальну мотивацію, адекватну самооцінку,

необхідність придбання нових знань.

Тип урока

Закріплення знань та спосіб дій

методи, форми
навчання

Методи: словесний, демонстраційний, практичний.

Форми: фронтальна, індивідуальна

 Освітні ресурси

Математика. Підручник 3 клас, конспект уроку

1 электрон. опт. диск (CD-ROM); http://nsportal.ru/nachalnaya-shkola/matematika/zadachi-po-matematike

Обладнання

Интерактивна доска (экран), компьютер, проектор

Основні поняття

Таблиця множення та ділення

 Між предметні зв’язки

Математика, літературне читання

 

 

 

  1. Орг.момент.

 

До нас на урок завітали гості, привітамоє  наших гостей .

1. Актуалізація знань:

 

- Сьогодні наша головна задача привести в порядок знання про равенствах певного виду. Тему уроку навмисне не називаю. Сподіваюся почути її від вас, але пізніше. За кожну правильну відповідь ви отримаєте фішку. В кінці уроку порахуємо, і дізнаємося, хто з вас добре працював на уроці. А поки-усний рахунок.

Інтелектуальний марафон:

1) Кришка столу має 4 кута. Один з них відпиляли. Скільки кутів стало у кришки? (5)

2) Скільки вух у п'яти малюків? (10)

3) Скільки пальчиків у чотирьох хлопчиків? (80)

4) З Краснодара в Москву літак летить 1 годину 20 хвилин, а назад 80 хвилин. Чим можна пояснити таку різницю? ( Нема різниці)

5) На лузі паслися 4 кози. Білих втричі більше, ніж чорних. Скільки білих і скільки чорних кіз паслося на лузі? (1 чорна і 3 білі)

6) Віра і Надя сестри. Віра сказала, що у неї два брата, і Надя сказала, що у неї два брата. Скільки дітей в сім'ї Віри і Наді? (4)

 

2. Повторення пройденого.

1) Перед вами картки. Якщо ви згодні з твердженням, ставимо «+» на вільної рядку. Якщо ви не згодні з твердженням, ставимо «-».

 

Доданок + множник = сума

Зменшуване - від'ємник = різниця

Ділене: дільник = приватна

Ділене - від'ємник = різниця

Множник х дільник = твір

Доданок + доданок = сума

Зменшуване - доданок = різниця

Множник х множник = твір

 

 Перевірка. (- ++ - - ++)

 

1) -Продовжуємо роботу на листочках. У вас картки з числами - відповіді з таблиці множення. Я говорю приклад, а ви на картці обводьте відповіді.

3 * 6, 5 * 4, 1 * 28, 8 * 8, 0 * 90, 15: 15, 0: 7, 36: 9.

- Дізнайтеся більше листочками і перевірте результати у сусіда.

- Отже, перевіряємо. Я відкриваю результати по одному.

Перевірка (18, 20, 28, 64, 0, 1, 0, 4)

3. Самовизначення до навчальної діяльності.

- Які компоненти складання ви знаєте?

(1 доданок + 2 доданок = сума)

- А вирахування?

(зменьшене- від'ємник = різниця)

- А множення?

(1 множник * 2 множник = твір)

- А поділу?

(Ділене: дільник + приватне)

- Молодці! Всі компоненти згадали.

 - А тепер я хочу дізнатися, як знайти невідомий множник?

(Треба твір розділити на відомий множник) - Як знайти невідоме ділене? (Треба приватне помножити на дільник) - Як знайти невідомий дільник? (Треба ділене поділити на приватне) - У нас є помічники:

    a : x = b

    x = a : b

    x : a = b

    x = b * a

    x * a = b

    x = b : a


- Подумайте, чим ми будемо займатися сьогодні на уроці? (Будемо вирішувати рівняння) - Що таке рівняння? (Це рівність з одним невідомим) - Яке сьогодні число? (16 лютого) - Відкриваємо зошити і записуємо число.

26 лютого

Класна робота

- Дайте характеристику цього числа.

- Проізведеніекакіх чисел рівні 16?

(2 * 8,8 * 2, 4 * 4)

- Яким властивістю множення ви тут скористалися?

(Переместітельним)

- Сформулюйте його.

(Від перестановки множників добуток не змінюється.)

 

4. Робота з підручником

№1.
- З даних рівнянь випишіть і вирішите ті, які вирішуються розподілом.

Х * 11=55              96 : Х=16        52 : Х= 13         15 *Х=75

Х= 55 :11               Х=96:16          Х=52:13             Х=75:15

Х= 5                       Х= 6                Х= 4                   Х= 5


(2 рівняння біля дошки. 2 рівняння - самостійно). Взаємоперевірка. (Оцінка на шкалі успіху)

5. Фізкультхвилинка. А зараз, хлопці, встали. Швидко руки вгору підняли, В боку, вперед, назад. Повернулись вправо, вліво, Тихо сіли, знову за справу. (Діти показують відповіді в русі)

 

6. Робота на інтерактивній дошки  (рішення рівнянь).

7. Работа в рабочей тетради.

 Рішення задачі

1 дім – 24 кв.              }  3дім - ? кв.

2 дім - ? в 3 рази >

 

  1. 24*3= 72 (кв.) – у 2 домі.
  2. 24+72= 96 (кв.) – у 3 домі.

(24*3)+24=96 (кв.)

відповідь: 96 квартир у з домі.

8. Самостійна робота (робочий зошит)

№ 65, с.27.

9. Рефлексія.

- Шановні, а зараз треба продовжити фразу:

Сьогодні на уроці:

Я пізнав

Я навчився

Мені сподобалося

Мені було важко

Я б хотів

 

10. Домашнє завдання:

 

11. Підведення підсумків уроку.

- Які вміння ми вдосконалювали на уроці?

- Що таке рівняння?

- Яке завдання було найцікавішим?

 

- Давайте підіб'ємо підсумки ваших відповідей. Кожен з вас вважатиме кількість фішок, отриманих за правильні відповіді. Порахуємо загальна кількість фішок в кожному ряду і підведемо підсумок роботи. Який ряд зайняв:

1 місце; 2 місце; 3 місце.

- На дошці ви бачите п'єдестал пошани.  Прикрипіть магніт на ту сходинку, на яку ви сьогодні піднялися під час роботи на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 березня 2020
Переглядів
711
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку