Тема: Естафети та ігри Cool Games.
Мета уроку:
1. Виховувати морально і фізично здорову особистість із почуттям відповідальності за своє здоров’я.
2. Закріпити навички і техніки естафет та ігр Cool Games.
3.Тренувати основні фізичні якості школярів.
4. Активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури.
Завдання уроку:
1.Закріпити здобуті навички гри в естафети.
2.Закріпити знання правил та техніки виконання ігр та естафетів.
3. Розвиток швидкості, спритності, відповідальності.
4.Виховувати морально і фізично здорову особистість
Інвентар: м’ячі, фішки, ракетки, повітряні кульки, кубики, гімнастичні обручі, роздруківка кругів, .
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
Підготовча частина |
10-12хв. |
|
|
4.Вимірювання ЧСС за 15с.
5.Ходьба: - звичайним кроком; - на носках; - на п’ятках; - на зовнішній стороні ступні; - на внутрішній стороні ступні;
6. Біг по периметру майданчика; - звичайний; - приставним правим боком; - приставним лівим боком; -у зворотньому напрямку
7. Вправи на відновлення дихання
8. Загально-розвиваючі вправи: 1.В.п.- руки на поясі: 1-4- нахил голови вперед-назад, ліворуч- праворуч. 2.В.п. –те саме: 1-2 повороти голови праворуч, 3-4 – ліворуч. 3. В.п.- те саме: 1-4 кругові оберти голови від правого плеча до лівого, 5-8 від лівого до правого. 4. В.п. – руки до плечей: 1-4 – колові оберти руками вперед; 5-8 – те саме назад. 5. В.п. – права рука до гори, ліва до низу: 1-2 – ривки правою руко; 3-4- те саме лівою. 6. В.п. – руки вперед-всторони: 1-3 перехресні махи руками перед собою, 4 – хлопок за спиною. 7. В.п. –руки на пояс: 1 – 4 нахил тулуба вперед-назад, вліво-вправо. 8. В.п. – те саме: 1-12 нахил тулуба вправо-вліво зі зміною положення рук. 9. В. п. – широка стіка, руки на пояс: 1 – нахил тулуба вперед, теркання пальчиками правої ноги, 2- підлоги, 3- лівої ноги, 4 – В. п. хлопок перед собою. 10 . В. п. – присід на праву ногу, ліва витягнута в сторону, руки в замок перед собою: 1-2 – перекати на ліву ногу, 3-4 назад на праву. 11. В. п. – руки вперед: 1 – присід, п’ятки від підлоги не відриваємо, 2 – встати. 12. В. п. – руки на пояс: стрибки на зменшення на правій, на лівій, на двох ногах. (від 5 до 1)
Спеціально-бігові вправи: - біг високо піднімаючи коліна ; - закидання гомілок; - стрибок в кроці; - біг в кроці; - стрибки на одній нозі; - прискорення. Відновлення дихання.
Основна частина
Заключна частина 1. Шикування 2. Вправи на відновлення дихання
3.Вимірювання ЧСС. 4.Підбиття підсумків уроку: «Отже, діти, сьогодні на уроці ми з вами закріпили знання та вміння грати в естафети Cool Games
- Чи сподобався вам сьогоднішній урок? Що було найважче? 5. Домашнє завдання 6. Прощання. Організований вихід із спортивного залу. |
30с.
1-2 хв.
15-20 сек.
30с.
1- 2хв.
1.5-2 хв.
30 сек.
4хв.
4 хв.
30 сек
25-30хв.
3-5 хв.
30с.- 1хв.
30с.-1хв. 1-2хв.
30с.-1хв. |
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів Використання ІКТ.
Нагадати про небезпеку під час виконання вправ
15-20 ударів
Темп повільний Руки на пояс Руки на пояс Руки за голову Руки на пояс
Дистанція 2-3 кроки Темп середній Дихання глибоке
Слідкувати за правильністю виконання вправ;
Звернути увагу на самопочуття учнів
Дистанція 2 бігових кроки
Дихання глибоке
15-20 уд.в сек. Привітання переможців. Наголосити що головне не перемога а участь!
|