Конспект уроку "Закріплення вивчення модуля COOL GAMES"

Про матеріал
Закріплення модуля COOL GAMES! Ігри та естафети для 6 класу! Гасло: "Будь розумним, активним, творчим! Будь COOL GAMES!"
Перегляд файлу

Тема: Естафети та ігри Cool Games.

 Мета  уроку:

 1. Виховувати  морально  і  фізично  здорову  особистість  із почуттям      відповідальності  за своє здоров’я.

 2. Закріпити навички і техніки естафет та ігр Cool Games.

 3.Тренувати  основні  фізичні  якості  школярів.

4. Активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури.

Завдання  уроку:

1.Закріпити здобуті навички гри в естафети.

2.Закріпити знання правил та техніки виконання ігр та естафетів.

3. Розвиток швидкості, спритності, відповідальності.

4.Виховувати  морально  і  фізично  здорову  особистість

Інвентар: м’ячі, фішки, ракетки, повітряні кульки, кубики, гімнастичні обручі, роздруківка кругів,  .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст  уроку

Дозування

Організаційно-методичні  вказівки

1

Підготовча  частина

10-12хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 1. Шикування, привітання, повідомлення  завдань  уроку.

 

  1. Повторення правил під час гри та естафети.
  2. Інструктаж з ТБ.

 

 

 

4.Вимірювання  ЧСС  за  15с.

 

5.Ходьба:

- звичайним  кроком;

- на  носках;

- на  п’ятках;

- на  зовнішній  стороні  ступні;

- на  внутрішній  стороні  ступні;

 

6. Біг по периметру майданчика;

- звичайний;

- приставним правим боком;

- приставним лівим боком;

-у зворотньому напрямку

 

7. Вправи  на  відновлення  дихання

 

 

8. Загально-розвиваючі вправи:

1.В.п.- руки на поясі: 1-4- нахил голови вперед-назад,  ліворуч- праворуч.

          2.В.п. –те саме: 1-2 повороти голови праворуч, 3-4 – ліворуч.

  3. В.п.- те саме: 1-4 кругові оберти голови від правого плеча до лівого, 5-8 від лівого до правого.

             4. В.п. – руки до плечей: 1-4 – колові оберти руками вперед; 5-8 – те саме назад.

   5. В.п. – права рука до гори, ліва до низу: 1-2 – ривки правою руко; 3-4- те саме лівою.

   6. В.п. – руки вперед-всторони: 1-3 перехресні махи руками перед собою,  4 – хлопок за спиною.

  7. В.п. –руки на пояс: 1 – 4 нахил тулуба вперед-назад, вліво-вправо.

            8. В.п. –  те саме: 1-12 нахил тулуба вправо-вліво зі зміною положення рук.

    9. В. п. – широка стіка, руки на пояс: 1 – нахил тулуба вперед, теркання пальчиками правої ноги, 2- підлоги, 3- лівої ноги, 4 – В. п. хлопок перед собою.

   10 . В. п. – присід на праву ногу, ліва витягнута в сторону, руки в замок перед собою: 1-2 – перекати на ліву ногу, 3-4 назад на праву.

    11. В. п. – руки вперед: 1 – присід, п’ятки від підлоги не відриваємо, 2 – встати.

    12. В. п. – руки на пояс: стрибки на зменшення на правій, на лівій, на двох ногах. (від 5 до 1)

 

Спеціально-бігові вправи:

-         біг високо піднімаючи коліна ;

-         закидання гомілок;

-         стрибок в кроці;

-         біг в кроці;

-         стрибки на одній нозі;

-         прискорення.

Відновлення дихання.

           

                 Основна  частина

  1. Гулівер (стрибки у довжину, з місця приземлення попереднього учасника)
  2. Дід Мазай і зайці (переправа в гімнастичному обручі)
  3. Класики (10 кругів, діти стрибають вперед, виходять з кругів, назад повертаються так само)
  4. Конвеєр (спочатку м'яч передається над головою до останнього учасника, потім останній учасник котить м’яч між ногами команди, в цей час повертається на початок колони, і знову передає м’яч над головою)
  5. Коти горошку (котити м’яч рукою обходячи маркер розвороту)
  6. Не спіши, щоб встигнути (повітряну кульку підштовхувати ракеткою)
  7. Флеш ( звичайний біг, обминаючи фішку, з естафетною міткою в руці)
  8. Ягоди (перший учасник розміщує кубики у визначених місцях, наступний збирає)
  9. Біг джамп (стрибки з фітболом)
  10.  Змійка (біг з естафетною змійкою, передаючи її наступному учаснику забігає за спину та тримається за плече, утворюючи змійку)
  11.  Хватько ( нести м’ячик на ракетці, щоб він не впав)
  12.   Черепаха (за допомогою гімнастичного обруча котити м’яч, обходячи фішку)

Заключна  частина

1. Шикування

2. Вправи  на  відновлення  дихання

 

3.Вимірювання ЧСС.

4.Підбиття підсумків уроку: «Отже, діти, сьогодні на уроці ми з вами закріпили знання та вміння грати в естафети Cool Games

 

- Чи сподобався вам сьогоднішній урок? Що було найважче?

5. Домашнє  завдання

6. Прощання. Організований вихід із спортивного залу.

30с.

 

 

1-2 хв.

 

15-20 сек.

 

 

    

      30с.

 

    1- 2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 1.5-2 хв.

 

 

 

 

  

 

 

30 сек.

   

 

      4хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

    

 

 

 

30 сек

 

 25-30хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-5 хв.

 

30с.- 1хв.

 

    30с.-1хв.

     1-2хв.

 

 

 

 

 

 

30с.-1хв.

Звернути  увагу  на  зовнішній  вигляд  учнів

Використання ІКТ.

 

Нагадати   про  небезпеку  під  час  виконання  вправ

 

15-20 ударів

 

Темп  повільний

Руки  на  пояс

Руки  на  пояс

Руки  за  голову

Руки  на  пояс

 

 

Дистанція  2-3  кроки

Темп  середній

Дихання  глибоке

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати  за  правильністю  виконання  вправ;

 

Звернути  увагу  на  самопочуття  учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дистанція 2 бігових кроки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дихання  глибоке

 

 

15-20 уд.в сек.

Привітання переможців. Наголосити що головне не перемога а участь!

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 грудня 2023
Переглядів
546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку