Конспект уроку "Закріплення вміння читати"

Про матеріал
Конспект уроку для 1 класу на тему "Закріплення вміння читати" Конспект уроку містить ігрові вправи та завдання на робочих аркушах.
Перегляд файлу

 

Навчання грамоти. Читання.            

1 клас

 

Тема: Закріплення вміння читати

 

Мета: закріпити  вміння читати склади, слова з вивченими буквами; розвивати навички читання, уміння добирати заголовок до тексту, відповідати на запитання за змістом прочитаного; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну компетентність; виховувати прагнення провести канікули з активністю і користю.

Обладнання: казковий герой – сніговик; малюнок із зображенням ялинки; кульки для рефлексії (зелені, червоні, сині); сніжинки із завданнями; картки із складами (на дошці); презентація; картки для роботи в парах;

Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок.

Форма проведення: калейдоскоп слів.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Емоційне налаштування.

Ось і дзвоник дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож  часу не гаймо,

І урок розпочинаймо!

- Але спочатку привітаємо наших гостей.

У нас сьогодні — ніби свято,

Гостей зібралося багато,

Ану ж,  на них ви  подивіться,

Кивніть і весело всміхніться.

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

1. Повідомлення вчителя. 

- Один казковий герой дізнався, що у нас із вами святковий урок і надіслав нам електронне сповіщення!!!

- Хто він, ви дізнаєтесь, відгадавши загадку.

Кулі снігові катаю
Та до купоньки складаю.
Капелюх – відро стареньке,
Ніс морквяний, червоненький…
Вийде білий чоловік.
Як він зветься?   (Сніговик)

- Тож прочитаємо його листа.

Лист від Сніговика.

- Любі діти! Я – Сніговик! Мені хотілося б в цей святковий момент завітати до вас з подарунками. А щоб отримати їх - ви повинні будете ловити сніжинку й виконувати завдання. Після виконання усіх завдань ви тільки покличте мене, і я з᾿явлюся з подарунками.

З повагою Сніговик!

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Артикуляційні вправи. 
  •          Перш ніж почати виконувати завдання пограємо в гру з язичком, зубками  і ротиком.

Вправа «Літачок»

Язичок ми закусили,

Звук – и – тихенько вимовили

Літак у небо тут піднявся,

і язичок наш заховався.

 

 

Вправа «Дятел»

Дятел дзьобом дуб довбає.

Д – Д – Д – Д – Д – Д – Д – Д

Він комашок дістає.

Вправа «Конячки»

Ми, конячки, йдем гуляти,

будем звуки вимовляти

і – і – і – і – і – і

Зупинемо коника

Прррр-прррррр-прррр

 

  1. Відеотренажер для розчитування «Читаємо зі звірятами»

 

  •          Наступна гра «Читаємо зі звірятами».
  •          Увага на екран. На екрані падатимуть сніжинки зі складами, утворюючи слова, ви всі разом їх читаєте.
  1. Ігрові завдання.

3.1. Гра «Встав в слова пропущені склади». Завдання на дошці.

Сніго ___      вик,

Ковза ___      ни,

Санча ___     та

  1.      Гра «Прочитай слова навпаки»

АКРІЗ,  ЛОГНЯ,  АМИЗ,  ЯТУК

  1.      Гра «Детектив». Прочитай і знайди зайве слово. Поясни чому воно зайве.

КУБИКИ, ЛЯЛЬКА, СУКНЯ, ЛЕГО

Рухлива вправа для очей.

IV. Основна частина.

  1. Робота в парі.

Допоможи сніжинці знайти свою хмаринку. Проведи лінії від сніжинки до хмаринки. Надрукуй пропущену літеру.

Фізкультхвилинка

  1. Робота за текстом сторінки букваря (с.110)

      2.1.Читання тексту вчителем.

  2.2. Бесіда за змістом тексту

- Яку звістку принесла Ніна Степанівна?

- Чому діти раділи початку канікул?

- Чим вони будуть займатися під час канікул?

- Як ви вважаєте, який настрій буде у дітей? Чому?

- Що першокласники підготували до свята?

    - Подумайте та запропонуйте заголовок до цього тексту.

         2.4.   Вибіркове читання

      - Знайдіть і прочитайте найдовше слово.

      - Знайдіть у тексті речення із знаком оклику. Прочитайте їх з відповідною інтонацією.

V. Підсумок уроку.

  1. Бесіда.

- Шановні діти! Ви всі РОЗУМНИЧКИ! Сьогодні на уроці ми з вами виконали багато завдань, навчилися ще краще читати склади та слова, вдало підібрали заголовок до тексту, вчилися правильно говорити рідною мовою.

       -   Що було для вас на уроці найцікавішим?

2. Рефлексія. Вправа «Ялинка»

 -  Отже, незабаром свято Миколая та Новий Рік! Пропоную вам прикрасити нашу ялинку новорічними іграшками.

- Якщо протягом уроку у вас все вийшло, подаруйте ялинці зелену кульку;

- Якщо було важко, але ви впоралися - жовту кульку;

- Якщо було складно – червону  кульку.

- А тепер давайте покличемо Сніговика!

(діти кличуть Сніговика, вітаються, отримують подарунки)

 

docx
Додав(-ла)
Гусева Наталія
Додано
8 січня
Переглядів
10
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку