Навчання грамоти КТП І сем. 1 кл. К.Пономарьова, 2018

Про матеріал

КТП з навчання грамоти І сем. 1 клас за підручником К.Пономарьової, 2018 р.

Перегляд файлу

Навчання грамоти

                             Тема уроку

Дата

Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці.

 

2п

Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) с.2

 

Слова, які відповідають на питання що? Навчальне приладдя. ст.4-5

 

4п

Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч) ст.3

 

Слова, які відповідають на питання хто?  Сім’я. ст.6-7

 

6п

Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Виконання графічних вправ. с.4

 

Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор.ст.8-9 Робота з дитячою книжкою

 

8 ч

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня. ст.10-11

 

9п

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці. Письмо прямих ліній до середини рядка  с.5

 

10ч

Міжрядкові (допоміжні)  лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). с.6

 

11п

Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі. ст.12-13

 

12ч

Пряма лінія. Письмо прямих ліній (вертикальної і горизонтальної). с.7

 

13п

Слова-помічники ст.14-15

 

14п

Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. с.8 РЗМ Опрацювання тематичної групи слів «Навчальне приладдя». ст.12

 

15ч

Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Розділові знаки в кінці речення. ст.16-17

 

16п

Письмо короткої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі. с.9

 

17ч

Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід. ст.18-19

 

18п

Письмо подовженої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі. с.10

 

19ч

Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. ст.20-21

 

20п

Письмо подовженої похилої лінії з петлею внизу. с.11

 

21ч

Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти. ст.22-23 Робота з дитячою книжкою

 

22ч

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо. ст.24-25

 

23п

Письмо подовженої похилої лінії з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. с.13

 

24ч

Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи. ст.26-27

 

25п

Написання півовалів (малого і великого). с.14

 

26ч

Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку. ст.28-29

 

27п

Письмо великих та малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв. с.15

 

28п

Письмо з’єднувальних ліній (верхнє, середнє і нижнє з’єднання). с.16 РЗМ «Іграшки». ст. 18

 

29ч

Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким я мрію стати? ст.30-31

 

30п

Повторення вивчених елементів букв. с.17

 

31ч

Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками. ст.32-33

 

32п

Написання малої букви а. с.19

 

33ч

Велика буква А. Розповідь за малюнками. ст.34-35

 

34п

Написання великої букви А. с.20

 

35ч

Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками. ст.36-37 Робота з дитячою книжкою

 

36ч

Велика буква О. Складання розповіді за малюнками.ст.38

 

37п

Написання малої букви о. с.21

 

38ч

Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками. ст.40-41

 

39п

Написання великої букви О. с.22

 

40ч

Велика буква У. Складання речень за малюнками. Робота з дитячою книжкою. ст.42-43

 

41п

Письмо малої букви у та з’єднань її з вивченими буквами. с.23

 

42п

Написання великої букви У. с.24 РЗМ «Овочі і фрукти» ст.26

 

43ч

Звук [и]. Букви И и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.  ст.44-45

 

44п

Письмо букви и. Безвідривне з’єднання букв. Диктант вивчених букв. с.25

 

45ч

Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками. ст.46-47

 

46п

Письмо малої букви і та з’єднань її з вивченими буквами. с.27

 

47ч

Велика буква І. Складання речень за малюнками. ст.48-49

 

48п

Написання великої букви І та з’єднань її з вивченими буквами. с.28

 

49ч

Звук [е]. Мала буква е. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. ст.50-51 Робота з дитячою книжкою

 

50ч

Велика буква Е. Складання речень за малюнками. Спостереження за близькими за значенням словами. ст.52-53

 

51п

Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв. с.29

 

52ч

Написання великої букви Е та з’єднань її з вивченими буквами. с.30

 

53п

Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою «ел». ст.54-55

 

54ч

Написання малої букви л і складів з нею. с.31

 

55п

Велика буква Л. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами. ст.56-57

 

56п

Письмо великої Л. Написання складів, слів із буквами л, Л. с.32  РЗМ «Сім’я». ст.34

 

57ч

Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами. ст.58-59

 

58п

Письмо малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.33

 

59ч

Велика буква М. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та тексту. ст.60-61

 

60п

Письмо великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.35

 

61ч

Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. ст.62-63

 

62п

Письмо малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.36

 

63ч

Велика буква С. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу. ст.64-65 Робота з дитячою книжкою

 

64ч

Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами. ст.66-67

 

65п

Письмо великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.37

 

66ч

Велика буква Н. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу. ст.68-69

 

67п

Письмо малої букви н, складів, слів і речень. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. .38

 

68ч

Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами. ст.70-71

 

69п

Письмо великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів. с.39

 

70п

Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами.  с.40 РЗМ «Одяг і взуття». ст.42

 

71ч

Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами. Побудова речень за малюнками. ст.72-73

 

72п

Письмо великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.41

 

73ч

Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів. ст.74-75

 

74п

Письмо малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.43

 

75ч

Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів). Звуковий аналіз слів. ст.76-77

 

76п

Письмо великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.44

 

77ч

Звук [п]. Мала буква п. Читання слів і тексту з вивченими літерами. ст.78-79 Робота з дитячою книжкою

 

78ч

Велика буква П. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. ст.80-81

 

79п

Письмо малої букви п, складів, слів і речень. Складання і записування слів із вивчених букв. с.45

 

80ч

Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання складів, слів і речень. ст.82-83

 

81п

Письмо великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.46

 

82ч

Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.  ст.84-85

 

83п

Письмо малої букви р, складів, слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. с.47

 

84п

Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.48 РЗМ  «Посуд».с.49

 

85ч

Велика буква Т. Читання слів, речень. Звуковий аналіз слів.ст.86-87

 

86п

Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.50

 

87ч

Велика буква Т. Читання слів, речень. Опрацювання тексту. ст.88-89

 

88п

Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.51

 

89ч

Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. ст.90-91

 

90п

Письмо малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.52

 

91ч

Велика буква Д. Складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання тексту. ст.92-93 Робота з дитячою книжкою

 

92ч

Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. ст.94-95

 

93п

Письмо великої Д, складів та слів із нею.  Написання речень. Навчальний диктант. с.53

 

94ч

Велика буква З. Читання складів і слів. Звуковий аналіз слів. Читання тексту. 96-97

 

95п

Написання малої букви з. Письмо складів, слів із буквою з. Складання і записування речень. с.54

 

96ч

Закріплення вміння читати. ст.98-99

 

97п

Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами. Складання і записування слів. с.55

 

98п

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення.  с.56 РЗМ  «Меблі». ст.57

 

99ч

Звук [й]. Мала буква й. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. ст.100-101

 

100п

Письмо малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення. с.58

 

101ч

Велика буква Й. Читання слів, словосполучень. Уявлення про слова протилежні за значенням. ст.102-103

 

102п

Письмо великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.59

 

103ч

Звук [б]. Мала буква б. Звуковий аналіз слів. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому. ст.104-105

 

104п

Письмо малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  с.60

 

105ч

Велика буква Б. Читання складів і слів. Опрацювання тексту. ст.106-107 Робота з дитячою книжкою

 

106ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. ст.108-109

 

107п

Письмо великої букви Б, складів, слів і речень з нею. Списування друкованого речення. с.61

 

108ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. ст.110-111

 

109п

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. с.62

 

110ч

Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання.

 

111п

Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень із ними. с.63

 

112п

Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. РЗМ  «Побутова техніка і правила безпеки під час користування нею» с.64

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчання грамоти

127ч

Ознайомлення з другою частиною «Букваря». Читання слів і речень з вивченими буквами.. с.3-5

 

128п

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого шрифту. (с.1-3)

 

129ч

Звук [г]. Мала буква г. Звуко-буквений аналіз слів. Читання слів, речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту. (с.6-7)

 

130п

Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Мовна загадка. (с.4)

 

131ч

Велика буква Г. Читання слів, речень з вивченими літерами. Читання діалогів. Опрацювання тексту «На городі». (с.8-9)

 

132п

Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивче-ними буквами. (с.5) Диктант букв, складів і слів.

 

133ч

Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Звуко-буквений аналіз слів. Читання слів, речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Ловити ґав». (с.10-11) Робота з дитячою книжкою

 

134ч

Закріплення вміння читати. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.12-13)

 

135п

Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.6)

 

136ч

Звук [ж]. Мала буква ж. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуко-буквений аналіз слів. Опра-цювання тексту. (с.14-15)

 

137п

Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.

 

138ч

Велика буква Ж. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Дзвінка вимова звука [ж] в кінці складу та слова. Уявлення про близькі за значенням слова (синоніми). Опра-цювання тексту. (с.16-17)

 

139п

Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивче-ними буквами. Списування друкованого речення. (с.10-11)

 

140п

Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.12-13) РЗМ «Поговоримо про спорт» с. 8-9

 

141ч

Звук [ш]. Мала буква ш. Читання складів слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Словникова робота. (с.18-19)

 

142п

Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.14) Диктант букв, складів, слів.

 

143ч

Велика буква Ш. Читання складів, слів і речень з вивче-ними літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання текстів. (с.20-21)

 

144п

Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.15)  Диктант букв, складів, слів.

 

145ч

Буква ь (знак м’якшення). Читання слів і речень з вивчени-ми літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Булька і бурулька». (с.22-23)

 

146п

Написання букви ь, з’єднань, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Мовна загадка. (с.16) Диктант букв, складів, слів.

 

147ч

Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень з вивче-ними літерами. Звуковий аналіз слів.  Опрацювання тексту «У Льоні іменини». (с.24-25) Робота з дитячою книжкою.

 

148ч

Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.26-27)

 

149п

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.17) 

 

150ч

Велика буква Х. Читання складів, слів і речень з вивчени-ми літерами. Читання діалогу. Опрацювання тексту «Хитрий Хома». (с.28-29)

 

151п

Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. (с.20-21)

 

152ч

Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.30-31)

 

153п

Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Побудова речень за поданим початком і малюнками.  (с.22-23)

 

154п

Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком. Мовна загадка. (с.24-25) РЗМ «Поговоримо про звірів» с.18-19

 

155ч

Велика буква Ч. Читання складів і слів з вивченими літе-рами. Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання тексту. (с.32-33)

 

156п

Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками.   (с.26-27)

 

157ч

Мала буква я. Звукове значення букви я. Читання складів, слів з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацю-вання вірша і тексту. (с.34-35)

 

158п

Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення.(с.28)  Диктант букв, складів, слів.

 

159ч

Велика буква Я. Закріплення звукового значення букви я.  Читання слів і речень з вивченими літерами. Читання діалогу. Опрацювання тексту «Удядька Василя». (с.36-37)

 

160п

Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів. (с.31-32)

 

161ч

Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання складів і слів з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «На уроці». (с.38-39)  Робота з дитячою книжкою.

 

162ч

Велика буква Ц. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів). Опрацювання тексту. (с.40-41)

 

163п

Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Мовні завдання та загадки. (с.33-34)

 

164ч

Мала буква ю. Звукове значення букви ю.  Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.42-43)

 

165п

Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання. (с.35-36)

 

166ч

Велика буква Ю. Закріплення звукового значення букви ю. Читання слів та діалогу з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Друзі». (с.44-45)

 

167п

Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком. Мовна загадка. (с.37-38)

 

168п

Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованих речень. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.39-40) Розвиток зв’язного мовлення (Птахи). (с.29-30)

 

169ч

 Мала буква є. Звукове значення букви є.  Читання слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.46-47)

 

170п

Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. (с.41) Диктант слів і речень з вивченими буквами.

 

171ч

Велика буква Є. Закріплення звукового значення букви є. Читання слів і речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту і вірша. Мудрі поради. (с.48-49)

 

172п

Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. с.42

 

173ч

Мала буква ї. Звукове значення букви ї.  Читання слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша і тексту «Їжачок на дачі». (с.50-51)

 

174п

Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком. (с.45) Списування вірша з букваря.

 

175ч

Велика буква Ї. Закріплення звукового значення букви ї. Звуковий аналіз слів.  Читання слів і речень з вивченими літерами. Опрацювання текстів. (с.52-53) Робота з дитячою книжкою.

 

176ч

Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Звуковий аналіз слів.  Опрацювання тексту. (с.54-55)

 

177п

Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення і запис деформованого речення. (с.46) Списування друкованого тексту з букваря.

 

178ч

Велика буква Ф. Читання слів і речень з вивченими літерами. Читання діалога, вірша. Опрацювання тексту. (с.56-57)

 

179п

Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вив-ченими буквами.  Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.47-48)

 

180ч

Мала буква щ. Її звукове значення. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.58-59)

 

181п

Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів. (с.49-50)

 

182п

Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованих речень. (с.51-52) РЗМ «Поговоримо про пори року» с.43-44

 

183ч

Велика буква Щ. Закріплення звукового значення букви щ. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.60-61)

 

184п

Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. Ребус. (с.53-54)

 

185ч

Закріплення вміння читати. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.62-63)

 

186п

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. с.55

 

187ч

Звуки [дз],  [дз’] буквосполучення дз. Читання складів,  слів і словосполучень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання текстів. (с.64-65)

 

188п

Написання слів з буквосполученням дз, слів і речень з вивченими буквами.  Списування друкованого речення. (с.57-58)

 

189ч

Звук [дж], буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша С.Цушко «Бджілка».  Ребус. (с.66-67) Робота з дитячою книжкою.

 

190ч

Апостроф. Звуковий аналіз слів з апострофом. Читання слів з апострофом та вивченими літерами. Опрацювання вірша і тексту. (с.68-69)

 

191п

Написання слів з буквосполученням дж. Письмо слів і ре-чень з вивченими буквами.  Списування друкованих речень. Мовна загадка. (с.59-60)

 

192ч

Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами. Опрацювання вірша Л.Біленької. (с.70-71)

 

193п

Написання слів з апострофом, слів і речень з вивченими буквами. Аналітико-синтетична вправа. Списування друкованих речень. (с.61-62)

 

194ч

Робота над розумінням і виразним читанням вірша Любові Голоти «Хто в хатці живе?»  (с.72-73)

 

195п

Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Аналітико-синтетична вправа. (с.63-64)

 

 

Післябукварний період

 

196п

Застосування правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Велика буква в іменах та прізвищах людей. (с.3-5)  РЗМ «Явища природи» (с.55-56)

 

197ч

Опрацювання тексту Людмили Борщевської «Папужка».  Добір заголовків. (с.74-75)

 

198п

Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Кросворд. (с.6-7)

 

199ч

Читання віршів про пригоди дітей. Грицько Бойко «Де букварик?», Петро Кралюк «Що разом?». (с.76-77)

 

200п

Утворення і записування слів. Складання речень за малюнками. (с.8-9)

 

201ч

Опрацювання вірша Йосипа Курлата «Добрий». Робота над оповіданням Олександра Мітта «У гостях і дома». (с.78-79)

 

202п

Написання слів зі звуками [дж], [дз], [дз']. Складання і записування речень. Ребус. (с.10-11)

 

203ч

Робота над виразним читанням вірша Лесі Вознюк «Татко і матуся», вірша Варвари Гринько. Загадки. (с.80-81)  Робота з дитячою книжкою.

 

204ч

Опрацювання тексту Дмитра Чередниченка «Фокус-мокус». (с.82-83)

 

205п

Слова з буквою щ. Побудова і записування речень. Ребус. (с.12-13)

 

206ч

Робота над розумінням і виразним читанням вірша Валентина Бичка «Великий і малий» та вірша Лесі Вознюк. (с.84-85)

 

207п

Слова з апострофом. Утворення і записування слів. (с.14-15)

 

208ч

Підготовка до читання за ролями тексту Людмили Борщевської «Чужа іграшка». Опрацювання вірша Анатолія Костецького. (с.86-87)

 

209п

Правопис слів з йо. Утворення і записування слів. Складання і записування речень. Кросворд. (с.16-17)

 

210п

Написання слів з ьо. Утворення і записування слів. Формування уміння користуватись довідкою. Кросворд. (с.18-19)  РЗМ «Професії»

 

211ч

Опрацювання вірша Марії Пригари «Сварка» та вірша Наталки Поклад. (с.88-89)

 

212п

Поділ слів для переносу з рядка в рядок. Користування довідкою. (с.20-21)

 

213ч

Робота над усвідомленим читанням тексту Марії Бабенко «Найкращий день». (с.90-91)

 

214п

Доповнення і складання речень. (с.22-23)

 

215ч

Робота над виразним читанням тексту Дмитра Чередниченка «Мурчик і Жмурчик».  Опрацювання вірша Надії Кир'ян «Хто жартує?». (с.92-93)

 

216п

Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту. Ребуси. (с.24-25)

 

217ч

Опрацювання вірша Грицька Бойка «Здоровим будь!». (с.94-95)  Робота з дитячою книжкою.

 

218ч

Підготовка до читання за ролями тексту Т. Білецької «Корисна розмова». Опрацювання вірша Г.Бойка. с.96

 

219п

Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень. (с.26-27)

 

220ч

Виразне читання вірша про дні тижня Володимира Слєпцова. Опрацювання вірша Степана Жупанина «Хто молодець?». (с.98-99)

 

221п

Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними. Мовні загадки. (с.28-29)

 

222ч

Виразне читання віршів про місяці. Опрацювання вірша Федора Петрова «Від зими до зими». (с.100-101)

 

223п

Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту. Доповнення речень словами, протилежними за значенням. (с.30-31)

 

224п

Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень. (с.32-33) РЗМ «Транспорт»

 

225ч

Робота над усвідомленим читанням тексту Віри Карасьової «Чий апельсин більший». Опрацювання вірша Анатолія Костецького. (с.102-103)

 

226п

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?.Побудова і записування речень. Ребуси. (с.34-35)

 

227ч

Опрацювання вірша Тетяни Лисенко «Навпакійко».

(с.104-105)

 

228п

Складання і записування речень. (с.36-37) 

 

229ч

Опрацювання вірша Миколи Сингаївського. Робота на виразним читанням і розумінням казки Ено Рауда «Мишка, Кіт і гарбуз». (с.106-107)

 

230п

Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками. (с.38-39)

 

231ч

Опрацювання вірша Станіслава Шаповалова. Підготовка до читання за ролями оповідання В. Шкляра «Маленька мураха». (с.108-109)  Робота з дитячою книжкою.

 

232ч

Опрацювання вірша Євгена Юхниці. Робота над усвідомленим читанням тексту Миколи Стеценка «Новий велосипед». (с.110-111)

 

233п

Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? Яка? Яке? Які? Виконання завдання за зразком. с.40-41

 

234ч

Опрацювання вірша Валерія Гужви. Робота над усвідомленням змісту текста Марії Бабенко «Є на світі чарівні слова». (с.112-113)

 

235п

Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?.Утворення і записування речень з поданими словами. Ребуси. (с.42-43)

 

236ч

Опрацювання вірша Грицька Бойка. Усвідомлене читання казки Костянтина Ушинського «Умій почекати».(с.114-115)

 

237п

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Ребуси. (с.44-45)

 

238п

Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами. (с.46-47) РЗМ «Рослини»

 

239ч

Опрацювання вірша Бориса Списаренка. Робота над вира-зним читанням тексту Василя Маруги «Коник і Сонечко». (с.116-117)

 

240п

Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком. Ребус. (с.48-49)

 

241ч

Опрацювання вірша Євгена Гуцала. Виразне читання тексту Зірки Мензатюк «Іди, іди, дощику». (с.118-119)

 

242п

Складання діалогів за малюнками. (с.50-51)

 

243ч

Опрацювання вірша Наталії Бутук «Помічниця». Робота над розумінням тексту Олега Буценя «Зараз». с.120-122

 

244п

Побудова, правильне інтонування і записування запитань. (с.52-53) РЗМ №17 «Ввічливі слова»

 

245ч

Опрацювання тексту Марії Солтис-Смирнової «Казка про ґудзик». Виразне читання вірша про ґудзик. (с.123-124) Робота з дитячою книжкою №17

 

 

ч

Опрацювання вірша Надії Кир’ян. Робота над текстом Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик». (с.125-127)

 

п

Читання й записування речень зі знаком оклику. (с.54-55)

 

п

Складання і записування розповіді з поданих речень. (с.56-57)

 

п

Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком(с.58-59)

 

п

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. (с.60-61)

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку