КТП з навчання грамоти І сем. 1 клас за підручником К.Пономарьової, 2018 р.
Навчання грамоти
№ |
Тема уроку |
Дата |
1ч |
Ознайомлення з «Букварем». Правила поведінки на уроці. |
|
2п |
Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу) с.2 |
|
3ч |
Слова, які відповідають на питання що? Навчальне приладдя. ст.4-5 |
|
4п |
Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч) ст.3 |
|
5ч |
Слова, які відповідають на питання хто? Сім’я. ст.6-7 |
|
6п |
Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Виконання графічних вправ. с.4 |
|
7ч |
Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор.ст.8-9 Робота з дитячою книжкою |
|
8 ч |
Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня. ст.10-11 |
|
9п |
Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці. Письмо прямих ліній до середини рядка с.5 |
|
10ч |
Міжрядкові (допоміжні) лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). с.6 |
|
11п |
Речення. Складання речень за малюнками. Відпочинок на природі. ст.12-13 |
|
12ч |
Пряма лінія. Письмо прямих ліній (вертикальної і горизонтальної). с.7 |
|
13п |
Слова-помічники ст.14-15 |
|
14п |
Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. с.8 РЗМ Опрацювання тематичної групи слів «Навчальне приладдя». ст.12 |
|
15ч |
Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Розділові знаки в кінці речення. ст.16-17 |
|
16п |
Письмо короткої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі. с.9 |
|
17ч |
Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Сімейний обід. ст.18-19 |
|
18п |
Письмо подовженої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі. с.10 |
|
19ч |
Наголос у словах. Наголошений склад. Казки. Ляльковий театр. ст.20-21 |
|
20п |
Письмо подовженої похилої лінії з петлею внизу. с.11 |
|
21ч |
Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти. ст.22-23 Робота з дитячою книжкою |
|
22ч |
Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо. ст.24-25 |
|
23п |
Письмо подовженої похилої лінії з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. с.13 |
|
24ч |
Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи. ст.26-27 |
|
25п |
Написання півовалів (малого і великого). с.14 |
|
26ч |
Звукові схеми слів. Звірі. У зоопарку. ст.28-29 |
|
27п |
Письмо великих та малих овалів. Підготовчі вправи до написання букв. с.15 |
|
28п |
Письмо з’єднувальних ліній (верхнє, середнє і нижнє з’єднання). с.16 РЗМ «Іграшки». ст. 18 |
|
29ч |
Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким я мрію стати? ст.30-31 |
|
30п |
Повторення вивчених елементів букв. с.17 |
|
31ч |
Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками. ст.32-33 |
|
32п |
Написання малої букви а. с.19 |
|
33ч |
Велика буква А. Розповідь за малюнками. ст.34-35 |
|
34п |
Написання великої букви А. с.20 |
|
35ч |
Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками. ст.36-37 Робота з дитячою книжкою |
|
36ч |
Велика буква О. Складання розповіді за малюнками.ст.38 |
|
37п |
Написання малої букви о. с.21 |
|
38ч |
Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками. ст.40-41 |
|
39п |
Написання великої букви О. с.22 |
|
40ч |
Велика буква У. Складання речень за малюнками. Робота з дитячою книжкою. ст.42-43 |
|
41п |
Письмо малої букви у та з’єднань її з вивченими буквами. с.23 |
|
42п |
Написання великої букви У. с.24 РЗМ «Овочі і фрукти» ст.26 |
|
43ч |
Звук [и]. Букви И и. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. ст.44-45 |
|
44п |
Письмо букви и. Безвідривне з’єднання букв. Диктант вивчених букв. с.25 |
|
45ч |
Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками. ст.46-47 |
|
46п |
Письмо малої букви і та з’єднань її з вивченими буквами. с.27 |
|
47ч |
Велика буква І. Складання речень за малюнками. ст.48-49 |
|
48п |
Написання великої букви І та з’єднань її з вивченими буквами. с.28 |
|
49ч |
Звук [е]. Мала буква е. Звуковий аналіз слів. Складання речень за малюнками. ст.50-51 Робота з дитячою книжкою |
|
50ч |
Велика буква Е. Складання речень за малюнками. Спостереження за близькими за значенням словами. ст.52-53 |
|
51п |
Письмо малої букви е. Написання буквосполучень. Диктант вивчених букв. с.29 |
|
52ч |
Написання великої букви Е та з’єднань її з вивченими буквами. с.30 |
|
53п |
Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою «ел». ст.54-55 |
|
54ч |
Написання малої букви л і складів з нею. с.31 |
|
55п |
Велика буква Л. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами. ст.56-57 |
|
56п |
Письмо великої Л. Написання складів, слів із буквами л, Л. с.32 РЗМ «Сім’я». ст.34 |
|
57ч |
Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами. ст.58-59 |
|
58п |
Письмо малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.33 |
|
59ч |
Велика буква М. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та тексту. ст.60-61 |
|
60п |
Письмо великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.35 |
|
61ч |
Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. ст.62-63 |
|
62п |
Письмо малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.36 |
|
63ч |
Велика буква С. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу. ст.64-65 Робота з дитячою книжкою |
|
64ч |
Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами. ст.66-67 |
|
65п |
Письмо великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.37 |
|
66ч |
Велика буква Н. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу. ст.68-69 |
|
67п |
Письмо малої букви н, складів, слів і речень. Списування буквосполучень, поданих друкованим шрифтом. .38 |
|
68ч |
Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами. ст.70-71 |
|
69п |
Письмо великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів. с.39 |
|
70п |
Письмо малої букви к. Написання букви к у поєднанні з вивченими буквами. с.40 РЗМ «Одяг і взуття». ст.42 |
|
71ч |
Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами. Побудова речень за малюнками. ст.72-73 |
|
72п |
Письмо великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.41 |
|
73ч |
Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів. ст.74-75 |
|
74п |
Письмо малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.43 |
|
75ч |
Закріплення звукового значення букви «ве». Особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів). Звуковий аналіз слів. ст.76-77 |
|
76п |
Письмо великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.44 |
|
77ч |
Звук [п]. Мала буква п. Читання слів і тексту з вивченими літерами. ст.78-79 Робота з дитячою книжкою |
|
78ч |
Велика буква П. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. ст.80-81 |
|
79п |
Письмо малої букви п, складів, слів і речень. Складання і записування слів із вивчених букв. с.45 |
|
80ч |
Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання складів, слів і речень. ст.82-83 |
|
81п |
Письмо великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.46 |
|
82ч |
Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. ст.84-85 |
|
83п |
Письмо малої букви р, складів, слів із нею. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. с.47 |
|
84п |
Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.48 РЗМ «Посуд».с.49 |
|
85ч |
Велика буква Т. Читання слів, речень. Звуковий аналіз слів.ст.86-87 |
|
86п |
Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.50 |
|
87ч |
Велика буква Т. Читання слів, речень. Опрацювання тексту. ст.88-89 |
|
88п |
Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.51 |
|
89ч |
Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. ст.90-91 |
|
90п |
Письмо малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.52 |
|
91ч |
Велика буква Д. Складання розповіді за серією малюнків. Опрацювання тексту. ст.92-93 Робота з дитячою книжкою |
|
92ч |
Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням. ст.94-95 |
|
93п |
Письмо великої Д, складів та слів із нею. Написання речень. Навчальний диктант. с.53 |
|
94ч |
Велика буква З. Читання складів і слів. Звуковий аналіз слів. Читання тексту. 96-97 |
|
95п |
Написання малої букви з. Письмо складів, слів із буквою з. Складання і записування речень. с.54 |
|
96ч |
Закріплення вміння читати. ст.98-99 |
|
97п |
Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами. Складання і записування слів. с.55 |
|
98п |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення. с.56 РЗМ «Меблі». ст.57 |
|
99ч |
Звук [й]. Мала буква й. Звуковий аналіз слів. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. ст.100-101 |
|
100п |
Письмо малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення. с.58 |
|
101ч |
Велика буква Й. Читання слів, словосполучень. Уявлення про слова протилежні за значенням. ст.102-103 |
|
102п |
Письмо великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. с.59 |
|
103ч |
Звук [б]. Мала буква б. Звуковий аналіз слів. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому. ст.104-105 |
|
104п |
Письмо малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. с.60 |
|
105ч |
Велика буква Б. Читання складів і слів. Опрацювання тексту. ст.106-107 Робота з дитячою книжкою |
|
106ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. ст.108-109 |
|
107п |
Письмо великої букви Б, складів, слів і речень з нею. Списування друкованого речення. с.61 |
|
108ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. ст.110-111 |
|
109п |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. с.62 |
|
110ч |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Вправи для розвитку навички читання. |
|
111п |
Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень із ними. с.63 |
|
112п |
Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. РЗМ «Побутова техніка і правила безпеки під час користування нею» с.64 |
|
Навчання грамоти
127ч |
Ознайомлення з другою частиною «Букваря». Читання слів і речень з вивченими буквами.. с.3-5 |
|
128п |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого шрифту. (с.1-3) |
|
129ч |
Звук [г]. Мала буква г. Звуко-буквений аналіз слів. Читання слів, речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту. (с.6-7) |
|
130п |
Написання малої букви г, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Мовна загадка. (с.4) |
|
131ч |
Велика буква Г. Читання слів, речень з вивченими літерами. Читання діалогів. Опрацювання тексту «На городі». (с.8-9) |
|
132п |
Написання великої букви Г, складів, слів і речень з вивче-ними буквами. (с.5) Диктант букв, складів і слів. |
|
133ч |
Звук [ґ]. Мала і велика букви Ґ ґ. Звуко-буквений аналіз слів. Читання слів, речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Ловити ґав». (с.10-11) Робота з дитячою книжкою |
|
134ч |
Закріплення вміння читати. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.12-13) |
|
135п |
Написання малої букви ґ. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.6) |
|
136ч |
Звук [ж]. Мала буква ж. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуко-буквений аналіз слів. Опра-цювання тексту. (с.14-15) |
|
137п |
Написання великої букви Ґ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. |
|
138ч |
Велика буква Ж. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Дзвінка вимова звука [ж] в кінці складу та слова. Уявлення про близькі за значенням слова (синоніми). Опра-цювання тексту. (с.16-17) |
|
139п |
Написання малої букви ж, складів, слів і речень з вивче-ними буквами. Списування друкованого речення. (с.10-11) |
|
140п |
Написання великої букви Ж. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.12-13) РЗМ «Поговоримо про спорт» с. 8-9 |
|
141ч |
Звук [ш]. Мала буква ш. Читання складів слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Словникова робота. (с.18-19) |
|
142п |
Написання малої букви ш, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.14) Диктант букв, складів, слів. |
|
143ч |
Велика буква Ш. Читання складів, слів і речень з вивче-ними літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання текстів. (с.20-21) |
|
144п |
Написання великої букви Ш. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.15) Диктант букв, складів, слів. |
|
145ч |
Буква ь (знак м’якшення). Читання слів і речень з вивчени-ми літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Булька і бурулька». (с.22-23) |
|
146п |
Написання букви ь, з’єднань, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Мовна загадка. (с.16) Диктант букв, складів, слів. |
|
147ч |
Буквосполучення ьо. Читання складів, слів, речень з вивче-ними літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «У Льоні іменини». (с.24-25) Робота з дитячою книжкою. |
|
148ч |
Звук [х]. Мала буква х. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.26-27) |
|
149п |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.17) |
|
150ч |
Велика буква Х. Читання складів, слів і речень з вивчени-ми літерами. Читання діалогу. Опрацювання тексту «Хитрий Хома». (с.28-29) |
|
151п |
Написання малої букви х, складів, слів і речень з вивченими буквами. (с.20-21) |
|
152ч |
Звук [ч]. Мала буква ч. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.30-31) |
|
153п |
Написання великої букви Х. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.22-23) |
|
154п |
Написання малої букви ч, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком. Мовна загадка. (с.24-25) РЗМ «Поговоримо про звірів» с.18-19 |
|
155ч |
Велика буква Ч. Читання складів і слів з вивченими літе-рами. Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання тексту. (с.32-33) |
|
156п |
Написання великої букви Ч. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.26-27) |
|
157ч |
Мала буква я. Звукове значення букви я. Читання складів, слів з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацю-вання вірша і тексту. (с.34-35) |
|
158п |
Написання малої букви я, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення.(с.28) Диктант букв, складів, слів. |
|
159ч |
Велика буква Я. Закріплення звукового значення букви я. Читання слів і речень з вивченими літерами. Читання діалогу. Опрацювання тексту «Удядька Василя». (с.36-37) |
|
160п |
Написання великої букви Я. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів. (с.31-32) |
|
161ч |
Звуки [ц], [ц′]. Мала буква ц. Читання складів і слів з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «На уроці». (с.38-39) Робота з дитячою книжкою. |
|
162ч |
Велика буква Ц. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Уявлення про однину і множину іменників (без уживання термінів). Опрацювання тексту. (с.40-41) |
|
163п |
Написання малої букви ц, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Мовні завдання та загадки. (с.33-34) |
|
164ч |
Мала буква ю. Звукове значення букви ю. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.42-43) |
|
165п |
Написання великої букви Ц. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Записування відповіді на запитання. (с.35-36) |
|
166ч |
Велика буква Ю. Закріплення звукового значення букви ю. Читання слів та діалогу з вивченими літерами. Опрацювання тексту «Друзі». (с.44-45) |
|
167п |
Написання малої букви ю, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнком. Мовна загадка. (с.37-38) |
|
168п |
Написання великої букви Ю. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.39-40) Розвиток зв’язного мовлення (Птахи). (с.29-30) |
|
169ч |
Мала буква є. Звукове значення букви є. Читання слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.46-47) |
|
170п |
Написання малої букви є, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.41) Диктант слів і речень з вивченими буквами. |
|
171ч |
Велика буква Є. Закріплення звукового значення букви є. Читання слів і речень з вивченими літерами. Опрацювання тексту і вірша. Мудрі поради. (с.48-49) |
|
172п |
Написання великої букви Є. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. с.42 |
|
173ч |
Мала буква ї. Звукове значення букви ї. Читання слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша і тексту «Їжачок на дачі». (с.50-51) |
|
174п |
Написання малої букви ї, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком. (с.45) Списування вірша з букваря. |
|
175ч |
Велика буква Ї. Закріплення звукового значення букви ї. Звуковий аналіз слів. Читання слів і речень з вивченими літерами. Опрацювання текстів. (с.52-53) Робота з дитячою книжкою. |
|
176ч |
Звук [ф]. Мала буква ф. Читання складів, слів і речень з ви-вченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.54-55) |
|
177п |
Написання великої букви Ї. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Відновлення і запис деформованого речення. (с.46) Списування друкованого тексту з букваря. |
|
178ч |
Велика буква Ф. Читання слів і речень з вивченими літерами. Читання діалога, вірша. Опрацювання тексту. (с.56-57) |
|
179п |
Написання малої букви ф, складів, слів і речень з вив-ченими буквами. Списування друкованого речення. Побудова речень за поданим початком і малюнками. (с.47-48) |
|
180ч |
Мала буква щ. Її звукове значення. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.58-59) |
|
181п |
Написання великої букви Ф. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Відновлення деформованих слів. (с.49-50) |
|
182п |
Написання малої букви щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень. (с.51-52) РЗМ «Поговоримо про пори року» с.43-44 |
|
183ч |
Велика буква Щ. Закріплення звукового значення букви щ. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. (с.60-61) |
|
184п |
Написання великої букви Щ, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. Ребус. (с.53-54) |
|
185ч |
Закріплення вміння читати. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту. Ребус. (с.62-63) |
|
186п |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованих речень. с.55 |
|
187ч |
Звуки [дз], [дз’] буквосполучення дз. Читання складів, слів і словосполучень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання текстів. (с.64-65) |
|
188п |
Написання слів з буквосполученням дз, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення. (с.57-58) |
|
189ч |
Звук [дж], буквосполучення дж. Читання складів, слів, словосполучень і речень з вивченими літерами. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша С.Цушко «Бджілка». Ребус. (с.66-67) Робота з дитячою книжкою. |
|
190ч |
Апостроф. Звуковий аналіз слів з апострофом. Читання слів з апострофом та вивченими літерами. Опрацювання вірша і тексту. (с.68-69) |
|
191п |
Написання слів з буквосполученням дж. Письмо слів і ре-чень з вивченими буквами. Списування друкованих речень. Мовна загадка. (с.59-60) |
|
192ч |
Алфавіт. Читання літер алфавіту, тексту з вивченими літерами. Опрацювання вірша Л.Біленької. (с.70-71) |
|
193п |
Написання слів з апострофом, слів і речень з вивченими буквами. Аналітико-синтетична вправа. Списування друкованих речень. (с.61-62) |
|
194ч |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша Любові Голоти «Хто в хатці живе?» (с.72-73) |
|
195п |
Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Аналітико-синтетична вправа. (с.63-64) |
|
|
Післябукварний період |
|
196п |
Застосування правил мовленнєвого етикету під час знайомства. Велика буква в іменах та прізвищах людей. (с.3-5) РЗМ «Явища природи» (с.55-56) |
|
197ч |
Опрацювання тексту Людмили Борщевської «Папужка». Добір заголовків. (с.74-75) |
|
198п |
Написання слів з буквою ґ. Побудова речень за поданим початком і малюнками. Кросворд. (с.6-7) |
|
199ч |
Читання віршів про пригоди дітей. Грицько Бойко «Де букварик?», Петро Кралюк «Що разом?». (с.76-77) |
|
200п |
Утворення і записування слів. Складання речень за малюнками. (с.8-9) |
|
201ч |
Опрацювання вірша Йосипа Курлата «Добрий». Робота над оповіданням Олександра Мітта «У гостях і дома». (с.78-79) |
|
202п |
Написання слів зі звуками [дж], [дз], [дз']. Складання і записування речень. Ребус. (с.10-11) |
|
203ч |
Робота над виразним читанням вірша Лесі Вознюк «Татко і матуся», вірша Варвари Гринько. Загадки. (с.80-81) Робота з дитячою книжкою. |
|
204ч |
Опрацювання тексту Дмитра Чередниченка «Фокус-мокус». (с.82-83) |
|
205п |
Слова з буквою щ. Побудова і записування речень. Ребус. (с.12-13) |
|
206ч |
Робота над розумінням і виразним читанням вірша Валентина Бичка «Великий і малий» та вірша Лесі Вознюк. (с.84-85) |
|
207п |
Слова з апострофом. Утворення і записування слів. (с.14-15) |
|
208ч |
Підготовка до читання за ролями тексту Людмили Борщевської «Чужа іграшка». Опрацювання вірша Анатолія Костецького. (с.86-87) |
|
209п |
Правопис слів з йо. Утворення і записування слів. Складання і записування речень. Кросворд. (с.16-17) |
|
210п |
Написання слів з ьо. Утворення і записування слів. Формування уміння користуватись довідкою. Кросворд. (с.18-19) РЗМ «Професії» |
|
211ч |
Опрацювання вірша Марії Пригари «Сварка» та вірша Наталки Поклад. (с.88-89) |
|
212п |
Поділ слів для переносу з рядка в рядок. Користування довідкою. (с.20-21) |
|
213ч |
Робота над усвідомленим читанням тексту Марії Бабенко «Найкращий день». (с.90-91) |
|
214п |
Доповнення і складання речень. (с.22-23) |
|
215ч |
Робота над виразним читанням тексту Дмитра Чередниченка «Мурчик і Жмурчик». Опрацювання вірша Надії Кир'ян «Хто жартує?». (с.92-93) |
|
216п |
Утворення нових слів шляхом заміни чи додавання букв. Удосконалення і списування тексту. Ребуси. (с.24-25) |
|
217ч |
Опрацювання вірша Грицька Бойка «Здоровим будь!». (с.94-95) Робота з дитячою книжкою. |
|
218ч |
Підготовка до читання за ролями тексту Т. Білецької «Корисна розмова». Опрацювання вірша Г.Бойка. с.96 |
|
219п |
Утворення слів шляхом додавання значущих частин – префікса, суфікса (без уживання термінів). Складання і записування речень. (с.26-27) |
|
220ч |
Виразне читання вірша про дні тижня Володимира Слєпцова. Опрацювання вірша Степана Жупанина «Хто молодець?». (с.98-99) |
|
221п |
Спостереження за багатозначними словами, складання і записування речень із ними. Мовні загадки. (с.28-29) |
|
222ч |
Виразне читання віршів про місяці. Опрацювання вірша Федора Петрова «Від зими до зими». (с.100-101) |
|
223п |
Добір протилежних за значенням слів. Перетворення і списування тексту. Доповнення речень словами, протилежними за значенням. (с.30-31) |
|
224п |
Знаходження близьких за значенням слів. Складання і записування речень. (с.32-33) РЗМ «Транспорт» |
|
225ч |
Робота над усвідомленим читанням тексту Віри Карасьової «Чий апельсин більший». Опрацювання вірша Анатолія Костецького. (с.102-103) |
|
226п |
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?.Побудова і записування речень. Ребуси. (с.34-35) |
|
227ч |
Опрацювання вірша Тетяни Лисенко «Навпакійко». (с.104-105) |
|
228п |
Складання і записування речень. (с.36-37) |
|
229ч |
Опрацювання вірша Миколи Сингаївського. Робота на виразним читанням і розумінням казки Ено Рауда «Мишка, Кіт і гарбуз». (с.106-107) |
|
230п |
Уживання великої букви в словах. Побудова і записування речень за малюнками. (с.38-39) |
|
231ч |
Опрацювання вірша Станіслава Шаповалова. Підготовка до читання за ролями оповідання В. Шкляра «Маленька мураха». (с.108-109) Робота з дитячою книжкою. |
|
232ч |
Опрацювання вірша Євгена Юхниці. Робота над усвідомленим читанням тексту Миколи Стеценка «Новий велосипед». (с.110-111) |
|
233п |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який? Яка? Яке? Які? Виконання завдання за зразком. с.40-41 |
|
234ч |
Опрацювання вірша Валерія Гужви. Робота над усвідомленням змісту текста Марії Бабенко «Є на світі чарівні слова». (с.112-113) |
|
235п |
Добір слів, які відповідають на питання що робить? що роблять?.Утворення і записування речень з поданими словами. Ребуси. (с.42-43) |
|
236ч |
Опрацювання вірша Грицька Бойка. Усвідомлене читання казки Костянтина Ушинського «Умій почекати».(с.114-115) |
|
237п |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Ребуси. (с.44-45) |
|
238п |
Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами. (с.46-47) РЗМ «Рослини» |
|
239ч |
Опрацювання вірша Бориса Списаренка. Робота над вира-зним читанням тексту Василя Маруги «Коник і Сонечко». (с.116-117) |
|
240п |
Складання і записування речень з поданими словами, за малюнком. Ребус. (с.48-49) |
|
241ч |
Опрацювання вірша Євгена Гуцала. Виразне читання тексту Зірки Мензатюк «Іди, іди, дощику». (с.118-119) |
|
242п |
Складання діалогів за малюнками. (с.50-51) |
|
243ч |
Опрацювання вірша Наталії Бутук «Помічниця». Робота над розумінням тексту Олега Буценя «Зараз». с.120-122 |
|
244п |
Побудова, правильне інтонування і записування запитань. (с.52-53) РЗМ №17 «Ввічливі слова» |
|
245ч |
Опрацювання тексту Марії Солтис-Смирнової «Казка про ґудзик». Виразне читання вірша про ґудзик. (с.123-124) Робота з дитячою книжкою №17 |
|
ч |
Опрацювання вірша Надії Кир’ян. Робота над текстом Марії Солтис-Смирнової «Кольоровий дощик». (с.125-127) |
|
п |
Читання й записування речень зі знаком оклику. (с.54-55) |
|
п |
Складання і записування розповіді з поданих речень. (с.56-57) |
|
п |
Відгадування предметів за їх описом. Побудова опису тварини за малюнком(с.58-59) |
|
п |
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. (с.60-61) |
|