Конспект уроку (заліковий) з гімнастики для учнів 4 класу

Про матеріал
Конспект уроку (заліковий) з гімнастики для учнів 4 класу Заставного А. А. Задачі: 1. Навчити техніку виконання підтягування у висі лежачи (дівчата) та у висі (хлопці). 2. Повторити комбінацію елементів акробатичних вправ:- перекат вперед та назад;- перекат вправо та вліво; -рівновага на одній нозі; -стійка на лопатках;- «міст» з положення лежачи. 3. Сприяти розвитку спритності засобами естафет.
Перегляд файлу

        

Конспект уроку (заліковий)

з гімнастики для учнів 4 класу

Заставного А. А.

                                                                                                                                      

                                                                                                                               

Дата проведення: ___________

 

Задачі:

 

1. Навчити техніку виконання підтягування у висі лежачи (дівчата) та у висі (хлопці).

2. Повторити комбінацію елементів акробатичних вправ:- перекат вперед та назад;- перекат вправо та вліво; -рівновага на одній нозі; -стійка на лопатках;- «міст» з положення лежачи.

3. Сприяти розвитку спритності засобами естафет.

 

Місце проведення: спортивна зала___________________________.  

 

Матеріально-технічне оснащення: свисток, секундомір, годинник, гімнастичні мати 8 шт., фішки 6 шт; гімнастичні палиці 24 шт.; шведська стінка.

 

Використані джерела: Курок О. І., Васін Ю. Г., Синіговець В.І. Психолого – педагогічні аспекти навчання складним руховим діям: Навчальний посібник – Глухів, 2016.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовча частина 15’00’’

 

пп

 

Окремі завдання

 

Зміст уроку

 

Дозування

Педагогічні прийоми

Організаційні

Методичні

1.

Готуємо клас до проведення уроку

Шикування, рапорт, перевірка присутніх, повідомлення задач уроку.

 

2

Звернути увагу на чіткість виконання строєвих команд. Перевірка стану учнів та наявності форми

Чітке виконання команд.

Правильне положення ніг.

 

 

Вимірювання ЧСС

15

 

 

ЗРВ потоко-прохідним способом

2.

Активізувати діяльність мязів ніг

Ходьба та її різновиди:

- звичайна;

- на носках;

 

- на пятках;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній стороні стопи;

- гострим кроком;

- напівприсяді;

- у повному присяді;

- звичайно

1,45

 

0’15’’

 

0’15’’

 

0’15’’

0’15’’

0’15’’

0’15’’

015’’

Фронтальний метод

Команди:

 

Руки на поясі, дивитися вперед.

Руки за голово, спина рівна.

Руки в сторони.

Руки в сторони.

Руки на поясі.

Руки на поясі, спина рівна.

Руки на поясі, спина рівна.

3.

Активізувати діяльність серцево-дихальної системи

Біг та його різновиди:

 

- звичайний біг;

- з високим підніманням стегна;

- зі згинанням ніг назад;

- схресним кроком уперед і вбік;

- спиною вперед;

- з поворотами;

- крок польки;

- звичайний

1,45

 

0’15’’

       0’15’’

0’15’’

0’15’’

0’15’’

0’15’’

015’’

 

 

 

Фронтальний метод

 

 

Руки на поясі, стегна піднімати якомога вище, частота виконання максимальна.

Тулуб нахилений трохи вперед.

Тулуб тримати рівно, у фазі стрибка ноги зєднувати.

Дивитися через праве плече.

Відновлення дихання.

4.

Організувати клас до проведення комплексу вправ роздільним способом

Перешикування з колони по одному в колону по чотири  послідовними поворотами в русі.

 

 

 

Розмикання за розпорядженням.

 

 

 

030’’

 

 

0'20''

Дистанція - 2 кроки Команда:

1. “ Наліво ( направо) в колону по чотири – РУШ!”

1. “Напрямні – На місці!”

2. “Група – Стій!”

 Команди вчителя:

 “Станьте на два кроки один від

одного”,“ На положення руки в сторони розім-КНИСЬ!

Чітке виконання команд, правильне положення ніг.

 

Підтримання дистанції один від одного. Звернути увагу на чіткість виконання поворотів в русі. 

 

 

Підтримання дистанції один від одного.

Комплекс ЗРВ розподільним способом

5.

Активізувати діяльність мязів плеча

1) В.п.- основна стійка, палиця внизу позаду хват широкий;

1-2- відвести палицю назад, піднятись на носки і потягнутись (вдих);

3-4- в.п. (видих).   

 

 

8-10 р.

Фронтальний метод

У повільному темпі.

Руки не згинати, тулуб уперед не ненахиляти.

6.

Активізувати діяльність мязів плеча

2) В.п.- основна стійка, палиця внизу, хват на ширині плечей.

1- присід, покласти палицю на підлогу;

2- основна стійка (вдих);

3- нахил вперед взяти палицю (видих)

4- в.п. (вдих).

 

 

10– 12 р.

Фронтальний метод

У середньому темпі.

Нахиляючись ноги не згинати, присідати на носках.

7.

Активізувати діяльність мязів плеча

3) В.п.- стійка ноги нарізно, палиця горизонтально за головою.

1-2- пружинисті нахили праворуч;

3-4- те саме ліворуч.

 

 

8– 10 р.

Фронтальний метод

Нахиляючись ноги не згинати, тулуб уперед не нахиляти.

8.

Активізувати діяльність м′язів плеча

4) В.п- стійка ноги нарізно, палиця внизу, хват на ширині плечей.

1- нахил уперед (видих);

2- прогнути спину , палицю вгору;

3- палицю вниз;

4- в.п. (вдих).

 

 

10 – 12 р.

Фронтальний метод

Ноги не згинати, прогинаючи спину, дивитись уперед.

9.

Активізувати діяльність м'язів плеча

5) В.п- широка стійка ноги нарізно. Палиця на лопатках.

1- згинаючи ліву ногу, нахил праворуч палицю вгору, подивитись на палицю (видих);

2- в.п. (вдих);

3-4- те саме в лівий бік, згинаючи праву ногу.

 

 

 

 

8– 10 р.

Фронтальний метод

Нахилятись у боковій площині і дивитись на палицю.

10.

Активізувати діяльність мязів спини

6) В.п.- основна стійка, палиця вертикально на підлозі спереду, руки зверху на палиці.

1-2- піднімаючи праву ногу назад з нахилом уперед, рівновага («ластівка») на лівій, спираючись на палицю (видих);

3-4- в.п. (вдих);

5-8- те саме на правій нозі.

 

 

 

 

10– 12 р.

Фронтальний метод

Виконуючи рівновагу, ногу відводити назад якомога далі, прогнувшись у попереку, голову підняти якнайвище.

11.

Активізувати діяльність м′язів живота

7) В.п.- стійка на правій нозі, тримаючись правою рукою за палицю, що стоїть вертикально на підлозі, ліву руку на пояс;

1-8- стрибки навколо палиці на правий нозі;

9-16- те саме на лівій нозі.

 

 

 

  50 стрибків

Фронтальний метод

Змінити напрямок після 2-3 кіл.

12.

Активізувати діяльність м'язів ніг

8) В.п.- основна стійка, палиця спереду.

1- замах правою ногою вперед-угору, носком торкнутись палиці (видих);

2- в.п. (вдих);

3-4- те саме лівою ногою.

 

 

8 – 10 р.

Фронтальний метод

У середньому темпі.

Ноги не згинати, тулуб уперед не нахиляти.

13.

Активізувати діяльність мязів ніг

 

    9) В.п.- основна стійка. Палиця внизу. Хват на ширині плечей.

1- стрибок вперед на обох ногах, палицю на груди;

2- стрибок назад на обох ногах, палицю вниз;

3-4- теж саме.

 

 

 

10 – 12 р.

Фронтальний метод

Ноги при стрибках не згинати, спина пряма.

14.

Відновити стан ССС і ДС

  Ходьба на місці.

 

15''

 

Команди: « Група на місці кроком РУШ!» « ГРУПА СТІЙ!»

15.

Змикання за розпорядженням

     Команди вчителя:

«Будь-ласка зімкніться до направляючого. В обхід на ліво в колону по одному за направляючим кроком РУШ!»

Перешикування по відділенням: утворили »2 відділення».

Команди вчителя:

«Відділення до першого виду занять бігом РУШ! Відділення СТІЙ!(раз-два).

 

20

 

Звернути увагу на чіткість виконання поворотів.

 

Чітке виконання команд, правильне положення ніг.

Підтримання дистанції один від одного.

 

 

.

Основна частина 25’00’’

16.

Формувати уміння виконувати базові елементи.

1. Підвідні вправи:

-

Навчити техніку виконання підтягування у висі лежачи (дівчата) та у висі (хлопці).

-Хват руками на ширині плечей, ноги прямі, уперті у стіну, тулуб паралельно підлоги. Робимо підтягування.

 

 

 

9

 

 

Страховка і допомога:

- тримати за спину та ноги;

 

 

Типові помилки :

1) звернути увагу на правильність хватів

2) унеможливити падіння на тулуб або прямі ноги.

17.

Формувати уміння виконувати базові елементи.

2. Повторити комбінацію елементів акробатичних вправ:

- перекат вперед та назад;

- перекат вправо та вліво;

- рівновага на одній нозі «ластівка»;

- стійка на лопатках «берізка»;

- «міст» з положення лежачи.

 

 

 

9'

Страховка і допомога:

-групуємося;

-тримаємо за тулуб іноги

- тримаємо за відведену ноги та груди;

-тримаємо за ноги;

-тримаємо за спину коли робимо «міст»;

Типові помилки:

-групіровка ( обхват ніг, голова нахилена вперед);

-руки рівно в сторони, дивимось в перед;

- носочки відтягнуті

-ноги далеко не розставляємо.

 

 

Вимірювання ЧСС 

20

 

 

18.

Сприяти розвитку спритності засобами естафет.

 

3. -Зараз ми з вами пограємо в естафети:

1. Естафета «Потяг»

Дві команди шикуються на лінії старту в колону по одному. Перший учасник оббігає, торкається гімнастичної палиці. Потім вертається назад оббігаючи свою колону та слідуючий учасник хватається за талію і їх біжать двоє, і так всіх хватаються і робиться «Потяг» до останнього учасника.

2. Естафета « Ритмічна»

Дві команди шикуються на лінії старту в колону по одному. По сигналу викладача гравець стрибає до фішки, потім робить 5 стрибків на лівій та 5 стрибків на правій нозі, торкається зазначеного пункту та повертається до своєї колони гусінним кроком і передає долонею свою естафету і стає позаду своєї колони. Перемогу отримає та команда, яка швидше і якісніше справиться з цім завданням.

 

 

3′20′

 

 

 

 

 

 

 

3'20''

 

Груповий метод

При проходженні по «тунелю» не звалити обруч.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виграє команда, гравці якої скоріше виконають завдання.

Визначення переможців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Визначення переможців. Підбиття підсумку.

Заключна частина 5

                                                                                                                                                         

19.

 

Знизити емоційне збудження учнів.

Вимірювання ЧСС

 

 

Шикування в одну шеренгу.

 

 

підсумок уроку, виставлення оцінок.

 

 

Оголошення домашнього завдання.

 

Організоване залишення місця занять.

15

 

 

15''

 

 

3'

 

 

1'15''

 

15''

-Відділення, в одну шеренгу шикуйсь!

Звернути увагу на

основні помилки.

-Виконувати вправи для розвитку спритності, а також стрибки на правій та лівій нозі, виконувати ранкову гімнастику, з упору сидячи, ноги разом нахилятися вперед якомога далі, торкатися кінчиків пальців ніг.

За зростом біля лінії.

Визначення учнів, які краще впорались з задачами уроку, виставлення оцінок.

 

Пояснити та показати.

 

Уточнити чи всі діти зрозуміли.

 

У колону по одному. Дистанція до 0,5м.

 

docx
Додано
20 жовтня 2020
Переглядів
3715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку