"Конспект уроку з фізичної культури для 4 класу «Наш веселий, дзвінкий м'яч»

Про матеріал

Анотація: Цей конспект уроку з фізичної культури для учнів початкової школи. Ознайомити учнів з різними видами м'ячів, закріпити їх назви і призначення, дати можливість порівняти, виявити схожість і відмінності. Удосконалити вправи з різними видами м'ячів на уроці-грі «Наш веселий, дзвінкий м'яч.»

Перегляд файлу

 

              Урок гра «Наш веселий, дзвінкий м'яч»,  4 клас

Тема: Удосконалення вправ з різними видами м'ячів на уроці-грі «Наш веселий, дзвінкий м'яч.»

Мета: Ознайомити з різними видами м'ячів, закріпити їх назви і призначення, дати можливість порівняти, виявити схожість і відмінності.

Завдання:

1. Закріпити комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики сколіозу.

2. Вчити правильному положенню рук при ловлі і кидках м'яча, веденні м'яча;

3. Розвивати увагу, швидкість реакції,  силу рук;

 4. Виховувати почуття взаємодопомоги, товариства, бажання дізнатися нове про навколишнє середовище.

 Інвентар: тенісні кульки, тенісні м'ячі, баскетбольні м'ячі, волейбольні м'ячі, футбольні м'ячі, гумові м'ячі, м'ячі для регбі.

Місце проведення: спортивний зал.

 Форма проведення: урок-гра.

                                                              ХІД УРОКУ

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1

2

3

4

                                             I   Підготовча частина (10-12 хв.)

 

1

Шикування, рапорт, повідомлення завдань уроку.

Вчитель «Сьогодні на уроці ми будемо виконувати вправи з різними видами м'ячів, будемо вдосконалювати навички ведення, кидка, ловіння м'яча.»

Вимірювання ЧСС

До 1 хв.

Контроль за поставою дітей.

 

Націлити на основне завдання.

 

 

Проконтролювати самопочуття дітей.

2

Організуючі вправи на місці

До 1 хв.

Повороти «ліворуч», «праворуч», «кругом». Звернути увагу на важливість дотримання правил безпеки. Задати темповий режим роботи кожній з медичних груп.

3

Вчитель: « Хлопці і дівчата, давайте візьмемося за руки. Я бажаю вам здоров'я, всім бути добрими і веселими. Давайте посміхнемося один одному. Сьогодні ми з вами вирушимо в країну веселих, дзвінких м’ячів».

До 1 хв.

 

4

Правила техніки безпеки на уроці під час виконання вправ.

 

До 30 сек.

Нагадати основні положення техніки безпеки методом інтерактивного опитування.

5

Вчитель: «Високо літає. Йому діти дуже раді, Бо ним кожен грає.»

 

 

До 1 хв.

C:\Users\user\Desktop\849096.jpgВідгадка :( Гумовий м’яч)

6

Комплекс вправ для формування правильної постави та профілактика сколіозу.

Ходьба:

-звичайна (ідучи, взяти м’яч);

-на носках (мяч вгору)

- на п’ятках (мяч за голову)

- за зовнішній стороні ступні (мяч за спину);

- на внутрішній стороні ступні;

- з відведенням рук назад – вгору на кожен крок.

До 2 хв.

 

 

 

 

Вправи виконувати в колону по одному з мячем у руках.

 

Дистанція 2 м.

 

 

Стежити за положенням правильної постави.

7

Комплекс ЗРВ з м’ячем :

- перекиданням    мяча з руки в руку;

-з поворотами м’яча ліворуч – праворуч на витягнутих вперед руках;

- з переведенням мяча навколо тулуба;

- в нахилі ;

- випади з поворотами тулуба в однойменну сторону;

- в навприсіді;

- в повному присіді.

До 5 хв.

 

Бути уважним. Виконувати правила безпеки при виконанні вправ з мячем.

8

Вправи на відновлення дихання.

 

До 30 сек.

Спитати у дітей про самопочуття.

 

II Основна частина (29 хв.)

 

1

C:\Users\user\Desktop\Без названия (1).jpgВчитель: «Він лежати зовсім не хоче. Якщо кинути, він підскочить. Ледве вдариш, відразу навскач, Ну, звичайно — це,,,»

 

 

Відгадка :( Баскетбольний м’яч)

2

1. Робота в парах з баскетбольними м'ячами:

- Імітація положення рук при ловлі м'яча

Вправи з баскетбольним м’ячем

І. Ведення м’яча

1 – правою і лівою рукою на місці;

2 – поперемінно правою і лівою рукою на місці.

3 – з поступовим зниженням та збільшенням висоти відскоку

 

 

Увага учня звертається на правильні положення рук і голови, на контроль  м’яча бічним зором.

 

По м’ячу  не бити, а штовхати його вниз. Вести м’яч збоку. дивитися вперед, а не на м’яч. 

Знижувати висоту відскоку до прийняття положення стоячи на одному коліні. Потім поступово, збільшуючи висоту відскоку, повернутись у вихідне положення (вправу виконувати почергово правою і лівою рукою).

 

3

Вчитель: «У ворота він летить,
Як зумієш гол забить.
Скаче весело по полю,
Незамінний у футболі.

 

C:\Users\user\Desktop\myach-zagadki-185x215.jpgВідгадка :( Футбольний м’яч)

4

Рухлива гра «Вибий м’яч з кола».

Беруть участь дві команди по 6-8 учнів. На підлозі окреслюється велике коло. Гравці розміщуються у колі. Учасники ведучої команди починають передавати м'яча ногами один одному.

 

Завдання суперників: відібрати м'яча у суперників і вибити його з кола. Через три хвилин гри команди міняються місцями.

Перемагає команда, гравці якої більшу кількість разів спроміглися вибити м'яча з кола.

5

Вчитель: «Тільки вдариш добре в бік – Як одразу в танець – скік! За ці скоки його люблять І руками часто луплять.»

 

 

C:\Users\user\Desktop\fivb-official-ball.jpgВідгадка :( Волейбольний м’яч)

6

Рухлива гра :                               «М’яч капітану»                               Учасники гри розподіляються на дві команди, кожна обирає капітана. На майданчику окреслюють дві паралельні лінії, за однією шикуються команди, за другою стають капітани, кожний лицем до своєї команди. У них в руках по м'ячу. За сигналом ведучого обидва капітани                                     одночасно кидають м'ячі тим, хто стоїть попереду у своїх командах.       Упіймавши м'яча, гравець кидає його  своєму капітанові, а сам займає останнє місце в колоні. Потім капітан кидає м'яча другому гравцеві, а одержавши його назад, - третьому...

 

Виграє команда, біля лінії якої раніше опиниться гравець, який першим впіймав м'яча, кинутого капітаном.

 

7

Вчитель: «Сам без ніг, Малий, Пузатий, А такий літун завзятий!»

 

 

C:\Users\user\Desktop\images.jpgВідгадка :(  М’яч для великого тенісу)

8

Рухлива гра :                                                                                                           «У кого м'яч? »                                    Гравці стають колом, якомога щільніше один до одного, обличчям до центру кола. Ведучий виходить на середину кола .Всі діти тримають руки за спиною. Одному з них дають невеличкого м'яча. Гравці починають передавати м'яча один одному за спинами. Ведучий намагається здогадатися, у кого перебуває м'яч. Раптом він звертається до одного з гравців з вигуком: «Руки!» Цей гравець повинен негайно виставити наперед себе руки.

 

Той з учасників змагань, у кого виявився м'яч, стає ведучим.

 

9

Вчитель: «Б’ють мене гравці на полі, І в повітрі, й на землі. Та від цього не вмираю. Тільки весело стрибаю.»

 

C:\Users\user\Desktop\Без названия.jpgВідгадка :(  М’яч для регбі)

10

Естафета « перенеси м'ячі»              На відстані 10 кроків одна від одної позначаються дві лінії. З одного боку на підлогу кладуть кілька м'ячів різного діаметру. Гравцю ставлять завдання: якнайбільше набрати м'ячів і перенести їх на лінію фінішу. М'ячі можна брати руками, складати під руки, під підборіддя.

 

Перемагає той, хто за один раз перенесе найбільшу кількість м'ячів.

 

11

Вчитель: «Кожного вдариш — він злиться й плаче. А цього стукнеш — Від радості скаче! Те вище, те нижче, Те низом, те навскач. Хто він, догадався? Тенісний….»

 

 

Відгадка :( Тенісна кулька)

C:\Users\user\Desktop\butterfly_ball_3_star-500x500.jpg 

12

У грі – «Тенісні кульки»                    Гравці обох команд розподіляються на пари. Кожному з учасників дається тенісна ракетка і кулька. У змаганнях обидва гравці ракетками перекидають тенісну кульку один одному.

 

Хто з учасників змагань набере найбільшу кількість очок, стає переможцем.

 

III Заключна частина (3 - 5 хв.)

 

1

Шикування на відстані витягнутих рук у коло, вимірювання ЧСС.

 

 

Вправи на відновлення дихання та для поетапного переходу від збудженого стану нервової системи до спокійного

2

Гра «Мікрофон»:

 -Я дізнався…

 -Я зрозумів…

 -Я навчився…

 

Інтерактивне спілкування.

Акцентувати увагу на основних моментах уроку, відзначити найстаранніших учнів.

3

Організований вихід із спортзали.

10 с

Перехід у колону по одному.

 

docx
Додано
22 лютого 2018
Переглядів
1664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку