Календарний план-конспект з фізичної культури на групу уроків для 4 класу. Тема: "Вправи для опанування навичками володіння м’ячем."

Про матеріал
План-конспект на групу уроків для учнів 4 класу. Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем. Для швидкої та якісної підготовки до уроку.
Перегляд файлу

Календарний план-конспект на групу уроків для 4 класу.

Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.

Завдання: 1. Ознайомити учнів зі змістом занять. Правила техніки безпеки під час занять із м'ячем.

2. Навчити та удосконалювати вправи з футбольним м’ячем.

3. Навчити та удосконалювати вправи з великим м’ячем.

4. Сприяти розвитку швидкості, спритності, витривалості та швидкісно-силових якостей.

Виховні : Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я та поняття про необхідність розвитку фізичних якостей та рухових здібностей.        Оздоровчі : Сприяти оздоровленню учнів при допомозі рухової активності в зимовий період, зміцненню фізичних якостей та розширенню рухових здібностей.

 Місце проведення: спортивний зал                                                  Інвентар та обладнання: м’ячі, фішки для обведення, свисток.

Зміст уроку

Організаційно-методичні вказівки

                                 Дата та дозування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Підготовча частина. 15 хв.

1. Стройові прийоми; шикування та перешикування,  рапорт, повідомлення завдань уроку.

Звернути увагу на форму одягу та взуття.

Вимірювання ЧСС

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

1.Теоретико-методичні знання.

Правила техніки безпеки під час занять із м'ячем. Правила гри у футбол. Правила гри у баскетбол.

Правила техніки безпеки під час занять із м'ячем.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

2. Ходьба, біг. стрибки та їх різновиди

В повільному темпі.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

3. Комплекси вправ: загально розвиваючі вправи (вправи на місці, в русі, з м’ячами, скакалками, у парах); для формування постави та запобігання плоскостопості, вправи для розвитку координації. Спеціальні вправи.

Темп виконання повільний.

Чітко виконувати вправи.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Розвиток  швидкості : прискорення до 10 м. з різних вихідних положень; біг з зміною напрямку та швидкості , за сигналом.

Дотримувати безпечної дистанції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток  спритності: різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами на 90 – 180 ; «човниковий» біг 4х9 м.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток швидкісно-силових якостей: серія стрибків в русі з діставанням  високо підвішених предметів.

Почергово. Дотримувати безпечної дистанції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ.Основна частина. 20 хв.

Вимірювання чсс після навантаження.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Вправи з великим м’ячем:

 елементи футболу:

– зупинки м’яча підошвою та внутрішньою частиною ступні;

 - ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, “вісімкою”, по колу;

-удари вивченими способами на точність;

-фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”;

-віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч.

 

 

Груповий метод організації діяльності учнів.

Звернути увагу на техніку виконання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Вправи з великим м’ячем :

 елементи баскетболу (м’яч для міні-баскетболу):

- ловіння і  передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах);

- ловіння і  передачі м’яча однією рукою від плеча;

- передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку, з обведенням стійок;

- ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок;

- кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Ігри для активного відпочинку: «Слухай сигнал», «У горизонтальну мішень», «М’яч у колі», «Захист фортеці», «Боротьба за м’яч». Міні-баскетбол. Естафети.

Ігровий метод організації діяльності. Оголосити правила, підбити підсумки.

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

ІІІ. Заключна частина. 5 хв.

1. Шикування.

2. Біг, ходьба.

3. Вправи на відновлення дихання.

4. Підсумок уроку.

 

 

У повільному темпі.

Вимірювання ЧСС

Вербальне оцінювання.

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Шевченко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Волосячик Зоя
    Вдалий конспект, та шкода, не відкривається після завантаження.
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
2 листопада 2020
Переглядів
5233
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку