Календарний план-конспект на групу уроків для 4 класу.
Тема: Вправи для опанування навичками володіння м’ячем.
Завдання: 1. Ознайомити учнів зі змістом занять. Правила техніки безпеки під час занять із м'ячем.
2. Навчити та удосконалювати вправи з футбольним м’ячем.
3. Навчити та удосконалювати вправи з великим м’ячем.
4. Сприяти розвитку швидкості, спритності, витривалості та швидкісно-силових якостей.
Виховні : Формування ціннісного ставлення до власного здоров’я та поняття про необхідність розвитку фізичних якостей та рухових здібностей. Оздоровчі : Сприяти оздоровленню учнів при допомозі рухової активності в зимовий період, зміцненню фізичних якостей та розширенню рухових здібностей.
Місце проведення: спортивний зал Інвентар та обладнання: м’ячі, фішки для обведення, свисток.
Зміст уроку |
Організаційно-методичні вказівки |
Дата та дозування |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
І. Підготовча частина. 15 хв. 1. Стройові прийоми; шикування та перешикування, рапорт, повідомлення завдань уроку. |
Звернути увагу на форму одягу та взуття. Вимірювання ЧСС |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
1.Теоретико-методичні знання. Правила техніки безпеки під час занять із м'ячем. Правила гри у футбол. Правила гри у баскетбол. |
Правила техніки безпеки під час занять із м'ячем. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
2. Ходьба, біг. стрибки та їх різновиди |
В повільному темпі. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
3. Комплекси вправ: загально розвиваючі вправи (вправи на місці, в русі, з м’ячами, скакалками, у парах); для формування постави та запобігання плоскостопості, вправи для розвитку координації. Спеціальні вправи. |
Темп виконання повільний. Чітко виконувати вправи. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
Розвиток швидкості : прискорення до 10 м. з різних вихідних положень; біг з зміною напрямку та швидкості , за сигналом. |
Дотримувати безпечної дистанції. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розвиток спритності: різновиди стрибків із завданнями; стрибки з поворотами на 90 – 180 ; «човниковий» біг 4х9 м. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розвиток швидкісно-силових якостей: серія стрибків в русі з діставанням високо підвішених предметів. |
Почергово. Дотримувати безпечної дистанції. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ.Основна частина. 20 хв. |
Вимірювання чсс після навантаження. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: – зупинки м’яча підошвою та внутрішньою частиною ступні;- ведення м’яча вивченими способами з обведенням стійок, “вісімкою”, по колу;-удари вивченими способами на точність;-фінти “відходом”, “ударом”, “зупинкою”;-віднімання м’яча вибиванням у суперника, коли той рухається назустріч. |
Груповий метод організації діяльності учнів.Звернути увагу на техніку виконання.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.Вправи з великим м’ячем : елементи баскетболу (м’яч для міні-баскетболу): - ловіння і передачі м’яча двома руками від грудей на місці та в русі (у парах, трійках, колонах); - ловіння і передачі м’яча однією рукою від плеча; - передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку, з обведенням стійок; - ведення м’яча правою і лівою рукою із зміною напрямку, швидкості, висоти відскоку, з обведенням стійок; - кидки м’яча у кошик з близьких та середніх дистанцій однією рукою від плеча. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Ігри для активного відпочинку: «Слухай сигнал», «У горизонтальну мішень», «М’яч у колі», «Захист фортеці», «Боротьба за м’яч». Міні-баскетбол. Естафети. |
Ігровий метод організації діяльності. Оголосити правила, підбити підсумки. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
ІІІ. Заключна частина. 5 хв. 1. Шикування. 2. Біг, ходьба. 3. Вправи на відновлення дихання. 4. Підсумок уроку. |
У повільному темпі. Вимірювання ЧСС Вербальне оцінювання. |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |