КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 16 ІМЕНІ ОЛЕКСІЯ БРАТУШКИ «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ДОШКЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Конспект уроку
«Знайомство з тваринами»
у 2 класі
Підготувала Губар Оксана Михайлівна
Тема: Знайомство з тваринами.
Мета: навчальна: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями і практикувати їх у вживанні: rabbit, clever, monkey, pet. Ознайомити учнів і практикувати у вживанні запитання: Have you got? І коротких відповідей на нього: Yes, I have., No, I have not. Повторити лексику та граматику уроку за допомогою вірша «I have got a pet»;
розвиваюча: розвивати навички усного мовлення, пам’ять та увагу на уроці.
виховна: виховувати любов до природи,тварин, оточуючого світу.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Обладнання: підручник (2 клас О.Д. Карп’юк), малюнок для введення теми уроку та подання нових лексичних одиниць.
1) Greeting Teacher: Stand up, please! Good morning, children!
The pupils answer the poem “Good morning”:
Good morning, good morning
Good morning to you!
Good morning, good morning
I am glad to see you!
T.: Sit down, please! I am glad to see you today! (P.: So we are!). Talk with on duty. How are you today, children? The children answer the poems and show the pictures: the sun, the cloud.
I’m fine I’m gay I’m happy today. |
I’m bad I’m sad I’m not very glad. |
Let’s start our English lesson now
T.: Dear children, today we start a new topic “Animals and nature”. (Учитель показує на малюнки кролика та мавпи, які прикріплені до дошки). So, today we learn new question: “Yes, I have” or “No, I haven’t”. ( На дошці написані вирази: “Have you got..? ; Yes, I have; No, I haven’t).
3)Warm – up : A poem
Autumn is yellow.
Winter is white,
Spring is green,
Summer is bright.
Red, yellow, green and blue. Hello, my children (teacher). How are you?
Учні по черзі розповідають про свою улюблену іграшку.
Учитель вводить нові лексичні одиниці, демонструючи малюнки: Look! It is a rabbit. Repeat after me: rabbit. It is a monkey. Look! It is a cat. It is clever. ( Учитель допомагає зрозуміти значення слова clever). Yes, clever – розумний. Look! (Учитель показує свого улюбленця серед тварин). It is my pet. Now open your books at page 112.
Now read after me: rabbit – clever – monkey – pet. Now you read.
Let’s play the game “Two chains”, “Два ланцюжки” Діалогічне мовлення. Гра проводиться з фразами: “Have you got a monkey?”. Один учень запитує в іншого, той відповідає і запитує в наступного, і так далі.
T.: What is your pet?
P.: My pet is…
T.: Tell us about your pet. Tell us = say to us. (Учитель обводить рукою присутніх, допомагаючи зрозуміти значення слова us).So, tell us about your pet. Is it big? Is it clever? What colour is it? Have you got a pet?
P.: It is… (учень розповідає про свого домашнього улюбленця).
T.: Ok, repeat after me. Have you got a pet? Yes, I have. No, I haven’t. Зверніть увагу на порядок слів у запитанні. С.113.
Учні складають речення ланцюжком:
P1.: I have got a pet. It is a frog.
P2.: I have got a pet. It is a parrot. (І так далі). Now work in pairs:
Учні спочатку тренуються, а потім демонструють свої діалоги.
Hands up,
Hands down,
Hands on hips,
Please, sit down.
Повторити лексику та граматику уроку за допомогою вірша “I have got a pet”. Учитель читає вірш, учні читають кожний рядок вірша за вчителем, три – чотири учні по черзі читають вірш уголос.
Вивчити нові слова: rabbit, clever’ monkey, pet. Вивчити вірш “ I have got a pet” за бажанням.
What have you learned today?
Підвести підсумки, виставити оцінки.
Ok, the lesson is over! Goodbye! You are free.