Конспект відкритого інтегрованого заняття з предмету " Я люблю Україну" та української мови. Урок . " Узагальнення знань про звуко-буквений аналіз слова. Українські символи.".

Про матеріал
Робота з звуко-буквеним аналізом слова, наголосом, абзацом. Написання листа воїнові.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ " Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ. УКРАЇНСЬКА МОВА" 2Й клас.  Дистанційна форма навчання.

 

                    Хід уроку.

       І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА.

1. Вступне слово.

Сьогодні до нас на урок доєдналися гості. Привітайтеся з ними.

         

                   Привітання.

Ми уже не малюки

Ми вже не малята.

Але справжні школярі

Знають мама й тато!

 

Любі наші гості

Маємо нагоду

І вам показати

Як ми вже навчилися

Читати й писати.

 

Весело нам було,

Як ходили в школу

А тепер навчатися

Мусимо із дому.

 

Та ми все здолаємо

Зникне чорна хмара

Слава нашим воїнам

Україні слава!

 

       ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.

1. Бесіда.

Сьогодні ми проведемо інтегроване заняття з предмета, який ви дуже любите " Я люблю Україну". Цей предмет ми поєднаємо з українською мовою. Це заняття, яке узагальнює знання з української мови та предмету " Я люблю Україну".

- Пригадаємо звуко- буквений аналіз слова;

- Пригадаємо, як правильно наголошувати слова, тобто наголос;

- Пригадаємо про абзац;

- Пригадаємо, кому адресували листи, які нещодавно писали на уроці української мови;

- Згадаємо українські державні та народні символи;

- Продемонструємо, як сильно ми любимо нашу державу, рідну Україну.

 Нагадаю, як будемо працювати. Мікрофон вмикаєте тільки тоді, коли відповідаєте. Зайвий раз не викрикуємо, бо це створює  шум.

 Розпочнемо нашу роботу  із:

2. Усна розминка

а) Красивий, щедрий рідний край

І мова наша солов'їна

Люби, шануй, оберігай

Усе, що зветься Україна.

 

б) На землі великій є одна країна

Гарна, неповторна: наша Україна.

 

в) На бандурі грають і пісні складають

Про ліси, про гори, і про синє море,

Про людей, про квіти,

Що це за країна? Наша Україна.                           3.Звукова модель слова Україна.

 Відкрийте зошити з української мови. На попередньому уроці ми записали дату. У новому рядку, запишіть у зошит слово - Україна-.

Україна - 7букв, 8 звуків, наголос на літеру -і-.

- Чому 8 звуків ( бо -ї- має два звуки - й-, - і-).

4. Мовчазне читання тексту.

 Перед вами текст. Прочитайте його мовчки, не дивлячись у монітор.

              " Моя Україна".

Україна- це Карпати, Полісся, степи Херсону. Це чудові, працьовиті люди, які живуть у містах і селах. Це велика ріка Дніпро, безмежна широчінь голубих озер!

 Красива моя земля! Я люблю свою Україну!

 А зараз прочитаємо текст  уголос.

 Про що цей текст?

Про що та про кого розповідається у тексті? ( відповідають діти).

5. Списування з друкованої основи. ( Спишіть у зошити 2 останні  речення). Прочитайте їх. Прикріпіть роботу у класрум до сьогоднішньої теми.

6. Фізкультхвилинка ( Підійдіть до ближчого вікна. Подивіться, яка погода. Погода не буває поганою. Потрібно бачити у ній тільки хороші і яскраві фарби. А зараз заплющіть очі. Глибоко вдихніть повітря, потягніться вгору, видихніть. Зробіть так ще кілька разів. Поверніться до моніторів своїх комп'ютерів, планшет чи телефонів.

   Всі ми знаємо, що наша земля у великій небезпеці

. У нас війна. І нашу чудову землю доводиться оберігати. Спокій нам дарують наші воїни.

 Зовсім недавно на уроці української мови ми писали листи нашим  воїнам, щоб підтримати їх у цій важкій боротьбі.

 Щоб листи були цікавими і змістовними, пропоную на зворотньому боці зобразити символи нашої держави.

- Які символи держави ви знаєте? ( Гімн, герб, прапор).

- Які народні символи України? ( Калина, верба, солов'ї, лелека,дуб).

  Звільніть робоче місце від телефонів, планшетів. Прикрасьте ваші листи державними та народними символами.

 7.Хвилинка творчості. ( Діти розмальовують листи захисникам).

Вкладіть листи у файлики. Ви принесете їх до школи і я обов'язково передам їх військовим.

8. Перегляд відеоролика ( як сильно ми любимо нашу державу і вболіваємо за її майбутнє, переглянемо відеоролик, над яким ми  старанно працювали усі).

9. Самооцінка.

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
18 жовтня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку