КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ З ПРЕДМЕТУ " Я ЛЮБЛЮ УКРАЇНУ. УКРАЇНСЬКА МОВА" 2Й клас. Дистанційна форма навчання.
Хід уроку.
І. ОРГАНІЗАЦІЙНА ЧАСТИНА.
1. Вступне слово.
Сьогодні до нас на урок доєдналися гості. Привітайтеся з ними.
Привітання.
Ми уже не малюки
Ми вже не малята.
Але справжні школярі
Знають мама й тато!
Любі наші гості
Маємо нагоду
І вам показати
Як ми вже навчилися
Читати й писати.
Весело нам було,
Як ходили в школу
А тепер навчатися
Мусимо із дому.
Та ми все здолаємо
Зникне чорна хмара
Слава нашим воїнам
Україні слава!
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА.
1. Бесіда.
Сьогодні ми проведемо інтегроване заняття з предмета, який ви дуже любите " Я люблю Україну". Цей предмет ми поєднаємо з українською мовою. Це заняття, яке узагальнює знання з української мови та предмету " Я люблю Україну".
- Пригадаємо звуко- буквений аналіз слова;
- Пригадаємо, як правильно наголошувати слова, тобто наголос;
- Пригадаємо про абзац;
- Пригадаємо, кому адресували листи, які нещодавно писали на уроці української мови;
- Згадаємо українські державні та народні символи;
- Продемонструємо, як сильно ми любимо нашу державу, рідну Україну.
Нагадаю, як будемо працювати. Мікрофон вмикаєте тільки тоді, коли відповідаєте. Зайвий раз не викрикуємо, бо це створює шум.
Розпочнемо нашу роботу із:
2. Усна розминка
а) Красивий, щедрий рідний край
І мова наша солов'їна
Люби, шануй, оберігай
Усе, що зветься Україна.
б) На землі великій є одна країна
Гарна, неповторна: наша Україна.
в) На бандурі грають і пісні складають
Про ліси, про гори, і про синє море,
Про людей, про квіти,
Що це за країна? Наша Україна. 3.Звукова модель слова Україна.
Відкрийте зошити з української мови. На попередньому уроці ми записали дату. У новому рядку, запишіть у зошит слово - Україна-.
Україна - 7букв, 8 звуків, наголос на літеру -і-.
- Чому 8 звуків ( бо -ї- має два звуки - й-, - і-).
4. Мовчазне читання тексту.
Перед вами текст. Прочитайте його мовчки, не дивлячись у монітор.
" Моя Україна".
Україна- це Карпати, Полісся, степи Херсону. Це чудові, працьовиті люди, які живуть у містах і селах. Це велика ріка Дніпро, безмежна широчінь голубих озер!
Красива моя земля! Я люблю свою Україну!
А зараз прочитаємо текст уголос.
Про що цей текст?
Про що та про кого розповідається у тексті? ( відповідають діти).
5. Списування з друкованої основи. ( Спишіть у зошити 2 останні речення). Прочитайте їх. Прикріпіть роботу у класрум до сьогоднішньої теми.
6. Фізкультхвилинка ( Підійдіть до ближчого вікна. Подивіться, яка погода. Погода не буває поганою. Потрібно бачити у ній тільки хороші і яскраві фарби. А зараз заплющіть очі. Глибоко вдихніть повітря, потягніться вгору, видихніть. Зробіть так ще кілька разів. Поверніться до моніторів своїх комп'ютерів, планшет чи телефонів.
Всі ми знаємо, що наша земля у великій небезпеці
. У нас війна. І нашу чудову землю доводиться оберігати. Спокій нам дарують наші воїни.
Зовсім недавно на уроці української мови ми писали листи нашим воїнам, щоб підтримати їх у цій важкій боротьбі.
Щоб листи були цікавими і змістовними, пропоную на зворотньому боці зобразити символи нашої держави.
- Які символи держави ви знаєте? ( Гімн, герб, прапор).
- Які народні символи України? ( Калина, верба, солов'ї, лелека,дуб).
Звільніть робоче місце від телефонів, планшетів. Прикрасьте ваші листи державними та народними символами.
7.Хвилинка творчості. ( Діти розмальовують листи захисникам).
Вкладіть листи у файлики. Ви принесете їх до школи і я обов'язково передам їх військовим.
8. Перегляд відеоролика ( як сильно ми любимо нашу державу і вболіваємо за її майбутнє, переглянемо відеоролик, над яким ми старанно працювали усі).
9. Самооцінка.