Конспект відкритого музичного заняття "Чарівні нотки"

Про матеріал
Мета заходу: навчальна: ознайомити дітей з поняттям «ноти», їх назвами та призначенням; удосконалювати навички гри на музичних інструментах, вчити отримувати задоволення від спільних дій; розвивальна: розвивати здатність до імпровізацій, вміння виконувати творчі завдання, бажання імпровізувати та фантазувати, уміння емоційно відгукуватися на музику; виховна: виховувати у дітей почуття задоволення від спільної діяльності, радості від співу, танців, гри на музичних інструментах.
Перегляд файлу

13260510-3d-colorful-music-notes-background-Stock-Vector-music-choir-note.jpgМузичне заняття з розвитку мовлення

«Чарівні нотки»

Муз.керівник:

Добрий день мої малята,

Любі хлопчики й дівчата.

Я оце проходила повз садочка і чула як ви гарно співаєте! А мене навчите?

Діти: Так.

Муз керівник: А що для цього треба?

Діти: Знати всі ноти!

Муз.керівник: Які ще ноти?

Діти: Ноти- це такі звуки, із яких складається музика.

Муз.керівник: І багато цих звуків, тобто нот?

Дитина: Нот усього сім

Муз керівник: А де ж нам найти ці ноти? Може вони продаються в супермаркеті або в продуктовому магазині?

Дитина: Ні, ці ноти находяться на нотному стані!

Муз керівник: оце так, і ви знаєте усі ноти?

Діти: Так!

Муз.керівник: любі дітки, а ви мене навчите нотній грамоті, я так хочу навчитися співати!

Діти: так!

Муз керівник: що ж, почнімо наше заняття! Тільки підскажіть мені з чого потрібно почати?

Діти: треба спочатку намалювати нотний стан, він складається із п’яти лінійок на якому сидять нотки та скрипічного ключа?

Муз.керівник: скрипичного ключа? Він мабуть дуже старий тому і скрипить?

Дитина: ні! Скрипічний ключ стоїть на початку мелодії на тій самій лінійці що і нота СОЛЬ, він являється самим най поширеним ключом.

Дитина:  В скрипічном ключі пишуться ноти для скрипки, відсіль і назва його Скрипічний ключ.

Муз керівник: Зрозуміло! Усе що заперто треба відкрити ключем. Тоді і ми відкриваємо  наші нотки скрипічним  ключем (вішає скрипичний ключ на дошку)

Муз керівник: Усе готово! Ми відкрили наші нотки! А з якої ноти треба розпочати?

Дитина:

Хто сидить це скамійці

На добовочній лінійці?

Знаєм ноти ми давно

І ця нота буде ДО!

Муз керівник: А послухаємо як звучить нотка ДО та де вона знаходиться! (дивляться мультик про ноту ДО, і вішають на дошку нотку)

Муз керівник: так добре дітки, з ноткою До ми ознайомились, а яка наступна нотка?

Дитина:

Хтось зістрибнув зі скамійки

Опинився під лінійкой

Ми знайдем її завжди

Бо це нота –нота РЕ!

Муз керівник: ой як чудово у нас все ладиться, ви мене вже навчили другій нотці, а давай її теж послухаємо! (дивляться мультик про нотку Ре і вішають на дошку)

Муз керівник: мені так не терпиться дізнатися яка ж третя нота, напевно вона смачна?

Дитина: наступна нота – це нота Мі!

Муз керівник: Мі-мі- міска молока, м’яв! Я ж кажу вона така смачна!

Дитина: Та зовсім вона не смачна!

По лінієчкам носилась

І за першу зачепилась

Намалюй її візьми

І ця нота буде МІ!

Муз керівник: Так дітки, вона зовсім не смачна! Але вона напевно так мелодично звучить, давайте її послухаємо! (дивляться мультик і вішають на дошку)

Муз керівник: так дуже мелодична нотка, ми з вами мої любі вже знаємо три ноти, це ДО, РЕ, МІ, може вже можна і пісеньку заспівати, навіщо нам вчити усі сім?

Дитина: Ні, не можна, бо музика складається із семи нот. Треба кицюня вивчити усі. Так що наберися терпіння і продовжуємо навчання.

Муз керівник: ну добре, добре.

Дитина: наступна нота – нота ФА!

Як затишно їй одній

Поміж першою і другою.

Дві лінійки як софа

Бо це нота- нота Фа!

Муз керівник: яка музична нота, так і хочеться проспівати її як фасоль! Але ж як вона звучить? Давайте послухаємо цю нотку! (слухають та викладають на дошці цю ноту)

Муз керівник: так мої любі  малята, ця нота так співуча, як мої боби у животику які я їла з ранку! Щось я притомилася вчити ці ноти, може краще потанцюємо трохи?

Діти: так, якщо трошечки то можна!

Муз керівник: Тоді я оголошую фізкультхвилинку!

Муз керівник: Добре, трохи відпочили, тепер можна продовжувати, тим паче що у нас не так то й багато залишилось нот! А яка ж наступна нота?

Дитина:

На другій лінійці нота

Нам заспівать її охота

І вона ненагоня дрімоти

Бо це весела нота СОЛЬ!

Муз керівник: Добре, зараз послухаємо яка вона весела! (Слухають і вішають на дошці)

Муз керівник: так мої малятка, це дуже весела нота Соль, а як що поєднати дві нотки, то буде слово фасоль! Добре мої малятка, любі хлопчики й дівчатка, у нас залишилось усього дві нотки. І що ж це за нотки, хто знає?

Дитина:

Між другою і третьою

Ця нотка заспіває

Але вона крім ля-ля-ля

Більше нічого і не знає.

Бо це нота ЛЯ!

Муз керівник: оце так! Ля-ля-ля! А як же ш її співати? Може краще послухаємо? (слухають і вішають на дошці)

Муз керівник: Добре, із нотою Ля розібралися. Але ж у нас зосталася остання нота! Дітки, а що ж це за нота така цікава? Хто мені відповість?

Дитина:

На третій  лінійці ця нота

Ось і вся наша робота

Більше нот ти не проси

Бо це заключна нота СІ!

(Слухають ноту і вішають на дошці)

Муз керівник: оце так, Не проси, от візьму і не буду більше просити! Ви не хочете мене вчити?

Дитина: ні киця, не ображайся, хочемо! Але це остання нота!

Муз керівник: Як це остання? Невже все? Ми мабуть помилилися, треба всі нотки перерахувати: починають повторювати ноти: ДО, РЕ, МІ, ФА, СОЛЬ, ЛЯ, СІ.

Муз керівник: ні усе вірно! Усі сім нот. Тепер ми зможемо заспівати пісеньку?

Дитина: Так кицюню, ми вивчили усі сім нот, і тепер зможемо заспівати пісню!

Муз керівник: Ой яка ж я рада, що ви навчили мене нотній грамоті. Мої любі малята, у мене є бажання! Ви мені допоможете здійснити його?

Дитина: І яке ж бажання, кицюню?

Муз керівник: Я дуже хочу, щоб ви заспівали про мене пісеньку. Я вам зараз заграю і заспіваю, а потім і ви зі мною разом заспіваєте, добре?

Дитина: Так кицю, добре!

Виконується колискова «Сіра киця».

Муз керівник: От і збулося моє найжаданіше бажання, дякую мої любі малатка, що втілили мою мрію. Але мені пора прощатися із вами, мені пора до моїх діточок – сірих кошеняток!  Я їм буду розповідати про мої пригоди сьогодні, а пригадаєте будь ласочка, що ми сьогодні з вами вчили (Відповіді дітей). Так, освіжили ви мою пам'ять, бо я останнім часом така забудькувата. Дякую вам мої любі хлопчики й дівчатка. До нових зустрічів. До побачення!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу красивые ноты на прозрачном фоне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу черная кошка нарисованная

 

 

 

 

                              2017 рік

1

 

docx
Додано
13 серпня
Переглядів
524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку