Конспект відкритого уроку з англійської мови " The Laundry day"

Про матеріал

Відкритий урок з англійської мови "The Laundry day" допоможе краще засвоїти вивчений лексичний матеріал теми, закріпити ЛО в усному мовленні.Урок цікавий своїм змістом,різноманіттям завдань. Чудова презентація доповнює урок, робить його більш кольоровим,цікавим. Диференційований підхід до вивчення теми створює гарну атмосферу на уроці.

Перегляд файлу

 

Тема: Одяг.

Мета: to review lexical units on the topic “Clothes”, to teach children to speak about different clothes, to teach to work in a team, to sum up the materials on the topic; to train speaking, reading, writing and listening-comprehension skills; to educate desire to study English and to work in a team.

                                                      Хід уроку

     І Організаційний момент уроку

  1. Привітання.(Пісня Hello!)
  2. Повідомлення теми та мети уроку (Слайд 1)

Good morning pupils! Today we are going to do the laundry, a very big laundry. If we do the laundry,we’ll go to visit  London.Do you want to go to London? Yes,we do. Ok!  And our task  will be to pack the baggage:we’ll speak about different clothes, to teach to work in a team, to sum up the materials on the topic. Also we’ll make some exercises. Let’s go!  А полетим ми діти на літаку. Перший ряд летить 1 класом, другий ряд – 2 класом,трєтій-3 класом.На нас чекають білети до Лондону. Let’s go!

  1. Фонетична розминка.( Слайд 2)

Run,but,luck,rude,mug (rude)

Cow,start,now,house,found (start)

  1. Мовна розминка (Слайд 3)

(учні повторюють назви предметів)

     II  Основна частина уроку

  1. Listening( Слайд 4)

 (Першими ми виперемо і спакуємо у валізу  плаття та сорочку)

  • In a winter storm, I keep your neck warm. What am I? (Answer: SCARF)
  •  I start with the letter J, and keep you warm on a cold day. What am I? (Answer: JACKET)
  • Fingers think we’re very nice. What are we? (Answer: MITTENS)
  • If your head might freeze, put me on please. What am I? (Answer: HAT)
  • I start with the letter B, and your feet go inside of me. What am I? (Answer: BOOTS)

 

 2. Work in pairs.(Слайд 5)

            ( учні складають діалоги за зразком)

Hello!

Hi!

I want to buy a….

What size and what colour?

It’s…

Here it is!

Wow! It’s….How much is it?

It’s for….$!

Thank you very much!

Bye!

  1. Let’s play game! (Слайд 6)

Look at the blackboard.( На дошці намальована канатка з білизною, на якій розмістилися слова одягу.Завдання: розєднати слова та підвісити на них відповідні картинки)

  1.  Фізкультхвилинка(Слайд  7)

One nose,one mouth,one head,one neck….

 

5.  Speaking (Слайд 8)

 (Учням роздаються різні ситуації)

You are going to the party. It’s spring now.The weather is cold. It’s raining now. Dress yourself.

You are going to school. It’s autemn  now.The sun is shining. You have PE lesson . Dress yourself.

Інша група учнів  отримує картки з питаннями.

 ( Інші учні отримують картки з одягом та описують їх біля дошки)

ІІІ Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання.

Повторити лексику.

     2) Підведення підсумків уроку. 

  Thank you for your job I think that this lesson was productive for you.

 

 

D:\Ір.Вікт\Робота\English\giraffe Wednesday\tumblr_n2mbwdcbYC1s7dctmo1_500.jpg.  Rybarivka Secondary School

 

 

 

 

 

Clothes

5 form

 

 

 

Prepared by:

Lidia Soloviova

the teacher of

English

 

 

 

 

 

2017

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
9 квітня 2018
Переглядів
749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку