Конспект відкритого заняття гуртка «Веселі кружечки» (аплікація в техніці оригамі) для дітей із затримкою психічного розвитку на тему: «Веселі жабенята» (використання казки з мис

Про матеріал
Вчити дітей аплікувати жабенят, створюючи колективну композицію. Закріплювати технічні навички виконання роботи, вміння добирати кольори і гарно розміщувати на тлі.
Перегляд файлу

Конспект відкритого заняття

гуртка «Веселі кружечки» (аплікація в техніці оригамі)

для дітей із затримкою психічного розвитку

на тему: «Веселі жабенята»

(використання казки з мистецько-творчій діяльності дітей)

 

Мета: продовжувати вчити дітей уважно слухати художній твір, відповідаючи на запитання за його змістом.

Вчити дітей аплікувати жабенят, створюючи колективну композицію. Закріплювати технічні навички виконання роботи, вміння добирати кольори і гарно розміщувати на тлі.

Закріпити уявлення про узагальнюючі поняття: домашні, дикі, екзотичні тварини. Вдосконалювати вміння утворювати прикметники, відповідаючи на запитання «Яка?» (працьовита, співуча, голосиста, весела, добра, ледача, брудна, тощо). Дати малюкам енциклопедичні цікавинки про жаб.

Розвивати емоційну чутливість, асоціативно - образне мислення, творчу уяву, окомір, дрібну моторику рук, тембр, силу голосу.

Виховувати впевненість в собі, любов до навколишнього світу й турботу про нього.

C:\Users\Berdos\Desktop\11.jpgМатеріал : панно з домашніми, дикими та екзотичними тваринами, картинки «Обійманці»  Світлана Ройз (Юнісеф), зображення казок ( карта Пассаторі), казка  « Чому жабка зелена?», набірне полотно до зображення казки, смайлики (голосно - тихо), гучномовці для кожної дитини, запис голосів жабок, логоритмічна вправа «Веселі жабки», стаканчики - жабки, сенсорна коробка (наповнювач ставок), зелені кружечки (2 розміри), чорні, білі, латаття, клей, серветки.

 

 

 

 

Хід заняття :

  •          C:\Users\Berdos\Desktop\3.jpgДоброго ранку! Давайте, малюки ми привітаємось з гостями.
  •          C:\Users\Berdos\Desktop\1.jpgА ми один з одним привітаємось, як … (дивлячись у шкатулку, дістаємо картку і вітаємось як ведмедики – обійми, жирафа – кладемо голівку на плече другу, мишенята – мізинчиком, восьми ніжка – ніжка об ніжку, серденько – повітряний поцілунок).
  •          C:\Users\Berdos\Desktop\2.jpgМалята, а де можуть живуть тварини?
  •          Якщо тварини живуть вдома біля людей, то вони які? (домашні); якщо в лісі, вони які? (дикі); якщо в зоопарку, вони які?  (екзотичні).

А ще тварини живуть в казках. Хто пам’ятає казки, в яких живуть тварини? (відповіді дітей). А казки живуть у книгах і ось одна з них.

Дидактична вправа «Відгадай казку» ( діти впізнають та називають казки за картами Пассаторі, які частково приховують ілюстрації з відомих казок - казки «Троє порося», «Рукавичка», «Котик і півник», «Колосок»).

А моя казка живе ось тут (підходять до панно з зображенням ставка). Хочете дізнатися про кого вона? Тож сідайте зручненько та слухайте уважненько.

Розповідання казки «Чому Жаба зелена?»

Вихваляється Метелик перед Жабою: «Он який я барвистий , красивий! А ти вся зелена, тебе серед трави та листя зовсім не видно». Жаба відповіла: «То це й добре, що мене не видно. Я тому ношу все зелене, щоб не відрізнятися від рослин і зеленої води ставка. Якби я мала яскраве вбрання, лелека відразу помітив би мене і з’їв».

Запитання по змісту казки:

 - Із ким вела розмову Жабка?

– Де вона живе?

  •          Від кого ховається Жабка у зелене вбрання?

– Яку пісеньку щоденно співає Жабка?

Вправа «Голосно - тихо» ( діти звуконаслідують  «ква-ква» відповідно до позначення смайлика – голосно/тихо) .

C:\Users\Berdos\Desktop\6.jpgУ нашої Жабки є подружки, які полюбляють співати, давайте відгадаємо: «Якій Жабці підходить голос?» (вправа «Яка жабка заспівала?» діти з зображенням гучномовця слухають голос жаби та визначають, яка могла так заспівати; під час відгадування провожу вправу «Яка ?» ( підбір  прикметників).

 – Ця жабка весь час працює, вона яка? (працьовита)

– А ця, весь час співає, то вона  яка? ( співуча )

– А якщо жабка любить бруд,  то вона яка? (брудна)

 – А ця голосно співає, то вона яка)…                (голосиста)

 – А ця любить веселитися, то вона яка? (весела)

 – А ця любить робити добро, отже  вона яка?…(добра)

 – А ця любить ледарювати, то вона яка? …(ледача) .

  •                      А давайте і ми з вами заспіваємо та створимо хор.                                               

 Логоритмічна вправа  «Веселі жабки» (на степ-платформах стоять стаканчики – жабки, діти під такт музики виконують рухи, промовляючи  «ква – ква»).

  •                      Малята, прислухайтесь, якась дивна тиша, чуєте? Це ставок, він сумний, бо в ньому не чути ні співу, ні гомону. А давайте ми з вами заселимо сюди «жабок – веселушок».

Пальчикова вправа: Ми веселі жабенята – ква – ква, ква – ква

Ми стрибаємо завзято 1-2, 1-2.

Ловим мушок, комашок хап- хап, хап – хап,

C:\Users\Berdos\Desktop\7.jpgІ пірнаємо в ставок плюс- плюсь, ляп – ляп.

Аплікація жабки по техніці оригамі.

 Під час виконання завдання дітьми вихователь спілкується з дітьми, надаючи енциклопедичні цікавинки з життя жаб.

– Жабка водночас дивиться вгору, вперед , вбік ;

C:\Users\Berdos\Desktop\0.jpg - Вони дихають ротом, легенями та всією поверхнею тіла;

- Кращі стрибуни у тваринному світі, вони у стрибку можуть долати відстань, яка в 50 раз перевищує їх розмір; до 20 м/с швидкість.

Творча роботи дітей, індивідуальна допомога. Створення  «Ставок жабок - веселушок».   

                    

C:\Users\Berdos\Desktop\8.jpgC:\Users\Berdos\Desktop\9.jpg     

docx
Додано
20 жовтня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку