Корекційне заняття з дітьми з ООП.
Для ЗДО компенсуючого типу. Конструювання:«Віночок».
МЕТА: Продовжувати вчити дітей порівнювати предмети за довжиною, розрізнювати круг, квадрат і трикутник, знаходити моделі цих фігур.
МАТЕРІАЛ: картки із зображенням лісу, річки, зайчиків, кубики, дощечки, лялька, вінок, стрічки, смужки паперу.
ХІД ЗАНЯТТЯ:
ПРИВІТАННЯ:
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
Дефектолог: Діти, сьогодні ми з вами будемо будівельниками. Давайте сядемо у велику машину і поїдемо в інше місто будувати красиві будинки .
Дефектолог: Давайте усі разом приготуємось до роботи.
ПАЛЬЧИКОВА ГРА
На роботу Великий палець – встав один,
Вказівний – услід за ним,
Середній безіменного підняв,
А потім і мізинчик встав.
Брати встали всі - «Ура!»
На роботу всі гайда.
Дефектолог: (показує картинки). Що це? (ліс) Як ви дізналися? (тут багато дерев, грибів).
А це хто? (зайчик). А от ще один, і ще! Скільки ми зустріли зайчиків? (багато).
Дефектолог:Ми під'їхали до річки. Як же нам переправитися на той берег? Так, треба будувати міст.
Який матеріал нам потрібен? (кубики, дощечки).
Розставимо опори (кубики) і підберемо перекриття (дощечки).
Малята разом з дефектологом з'ясовують, які дощечки їм потрібні за довжиною. Тепер можна поїхати по містку на другий берег.
Дефектолог:Поїдемо ми на машині.
Нам треба завести мотор у машини і мерщій вирушати в путь.
ПАЛЬЧИКОВА ГРА: «Машина»
Мчить машина за машинами. Шелестить машина шинами. |
|
( Пальці рук, крім великих, складаються в замок. Це мотор. Великими пальцям робимо обєртові рухи). Спочатку «мотор» працює швидко, потім поступово оберти сповільнюються.
Дефектолог: Кого ми зустріли тут? (ляльку Наталку). Вона збирала на галявині квіти і зробила з них що? (вінок).
Які квіти є у вінку, якого кольору? А чим ще прикрашений вінок? (стрічками). На столах багато стрічок і я вам даю стрічки.
Скільки стрічок у Катрусі? Оленки? Якого кольору?
А тепер ви виберіть стрічки такої самої довжини з тих що лежать на підносі. (Діти виконують завдання за допомогою накладання стрічок).
Дефектолог: Тепер цими стрічками прикрасимо віночки. На що вони схожі? Чи однакові ці віночки? Який менше? Якими стрічками ми його прикрасимо? (короткими)(Прикрашають віночки).
Дефектолог: Послухайте вірш про віночок:
«Оленка – українка».
До барвистого віночка
Вишиваночка сорочка,
Фартушок і чобітки,
Й різнокольорові стрічки.
Це Оленка – українка,
Як вона співає дзвінко!
Як сміються оченята,
Як танцюють ноженята!
Дефектолог:Які гарні вінки: красиві, чепурні.
Дефектолог пропонує малятам пригадати, які вони знають геометричні фігури. Діти відповідають.
Дефектолог:Молодці малята ви дуже гарно попрацювали.