Корекційне заняття з дітьми з ООП. Для ЗДО компенсуючого типу. Конструювання:«Віночок».

Про матеріал
Корекційне заняття з дітьми з ООП. Для ЗДО компенсуючого типу. Конструювання:«Віночок». МЕТА: Продовжувати вчити дітей порівнювати предмети за довжиною, розрізнювати круг, квадрат і трикутник, знаходити моделі цих фігур. МАТЕРІАЛ: картки із зображенням лісу, річки, зайчиків, кубики, дощечки, лялька, вінок, стрічки, смужки паперу.
Перегляд файлу

Корекційне  заняття з дітьми з ООП.

Для ЗДО компенсуючого типу. Конструювання:«Віночок».

 

 

МЕТА: Продовжувати вчити дітей порівнювати предмети за довжиною, розрізнювати круг, квадрат і трикутник, знаходити моделі цих фігур.

МАТЕРІАЛ: картки із зображенням лісу, річки, зайчиків, кубики, дощечки, лялька, вінок, стрічки, смужки паперу.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

ПРИВІТАННЯ:

 Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

Дефектолог: Діти, сьогодні ми з вами будемо будівельниками. Давайте сядемо у велику машину і поїдемо в інше місто будувати красиві будинки .

Дефектолог: Давайте усі разом приготуємось до роботи.

 

ПАЛЬЧИКОВА ГРА

 

На роботу Великий палець – встав один,

 Вказівний – услід за ним,

Середній безіменного підняв,

 А потім і мізинчик встав.

Брати встали всі - «Ура!»

 На роботу всі гайда.

    

Дефектолог: (показує картинки). Що це? (ліс) Як ви дізналися? (тут багато дерев, грибів).

А це хто? (зайчик). А от ще один, і ще! Скільки ми зустріли зайчиків? (багато).

Дефектолог:Ми під'їхали до річки. Як же нам переправитися на той берег? Так, треба будувати міст.

Який матеріал нам потрібен? (кубики, дощечки).

Розставимо опори (кубики) і підберемо перекриття (дощечки).

Малята разом з дефектологом з'ясовують, які дощечки їм потрібні за довжиною. Тепер можна поїхати по містку на другий берег.

Дефектолог:Поїдемо ми на машині.

    Нам треба завести мотор у

    машини і мерщій вирушати в путь.

   

     ПАЛЬЧИКОВА ГРА: «Машина»

 

    Мчить машина за машинами.

     Шелестить машина шинами.

   

( Пальці рук, крім великих, складаються в замок. Це мотор. Великими пальцям робимо обєртові рухи). Спочатку «мотор» працює швидко, потім  поступово оберти сповільнюються.

Дефектолог: Кого ми зустріли тут? (ляльку Наталку). Вона збирала на галявині квіти і зробила з них що? (вінок).

 Які квіти є у вінку, якого кольору? А чим ще прикрашений вінок? (стрічками). На столах багато стрічок і я вам даю стрічки.

Скільки стрічок у Катрусі? Оленки? Якого кольору?

 А тепер ви виберіть стрічки такої самої довжини з тих що лежать на підносі. (Діти виконують завдання за допомогою накладання стрічок).

Дефектолог: Тепер цими стрічками прикрасимо віночки. На що вони схожі? Чи однакові ці віночки? Який менше? Якими стрічками ми його прикрасимо? (короткими)(Прикрашають віночки).

 

Дефектолог: Послухайте вірш про віночок:

 «Оленка – українка».

 

До барвистого віночка

Вишиваночка сорочка,

Фартушок і чобітки,

Й різнокольорові стрічки.

Це Оленка – українка,

Як вона співає дзвінко!

Як сміються оченята,

Як танцюють ноженята!

 

Дефектолог:Які гарні вінки: красиві, чепурні.

 Дефектолог пропонує малятам пригадати, які вони знають геометричні фігури. Діти відповідають.

Дефектолог:Молодці малята ви дуже гарно попрацювали.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 жовтня
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку