Конспект корекційного заняття з конструювання на тему: «Зоопарк. Паркан для тварин» для дітей раннього віку в ЗДО компенсую чого типу.
МЕТА: Удосконалювати вміння дітей порівнювати предмети за висотою, використовуючи прийоми прикладання, вживаючи слова: "вищий", "нижчий", "однакові за висотою". Вчити будувати загородку для звірів, розміщуючи цеглинки вертикально по колу, підбираючи їх за висотою. Вправляти у вживанні поняття "багато", "один". Розвивати у дітей уяву, мислення, збагатити їхній словник словами: "зоопарк", "високий", "низький” , “рівні за висотою".
Розвивати увагу, памˈять, мислення, уяву, мовлення, дрібну моторику пальців рук, творчі здібності дитини, інтерес до конструювання. Виховувати любов до диких тварин, бажання доводити справу до кінця, бережне ставлення до виробів створених власноруч.
МАТЕРІАЛ: іграшкові звірята, цеглинки синього та червоного кольору, різної висоти, (сині-високі, червоні-низькі).
ХІД ЗАНЯТТЯ:
ДЕФЕКТОЛОГ:Добрий день малята відгадайте загадку:
Я ходив кудись із татом,
Звірів бачив там багато:
Мавпу, тигра, крокодила,
А птахів там різних – сила.
Слон водою нас облив.
Де я був, куди ходив?....ЗООПАРК.
Дефектолог: Діти, хто з вас бував у зоопарку? Давайте розглянемо, які тварини живуть у зоопарку (Перегляд картинок із зображенням тварин) Які звірі живуть у зоопарку? Скільки звірів там живе (Багато). Сьогодні ми з вами будемо будівельниками. Зараз трошки пограємось:
Фізхвилинка.
Руки вгору, руки вниз.
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки.
Вище руки підніміть.
А тепер їх відпустіть.
Плигніть, діти, кілька раз.
За роботу, все гаразд.
Дефектолог: (Показує іграшкових звірят). Скільки у мене звірят?
Скільки у мене слонів? (один). Скільки ведмедиків? (один).
Скільки жираф? (один). Кожен з вас візьме собі тваринку і збудує їй загородку.
Дефектолог: Що я тримаю у руках? (цеглинки) Якого кольору у нас цеглинки? (синього та червоного).
Чи однакові вони за висотою? Як це перевірити? Якого кольору нижчі цеглинки? Для яких тварин ми збудуємо загородку з високих цеглин? (для жирафа, слона). Чому жирафу і слону потрібні високі загородки?
З високих цеглинок ми збудуємо також навколо "зоопарку".
Як ми будемо ставити цеглинки? Скільки у мене на столі іграшкових звірят? Дефектолог: Візьміть собі кожен по одній іграшці. Скільки звірят узяв собі Сашко? А скільки звірят у Юлі? Скільки у Максима? Діти, а скільки звірят залишилось на моєму столі? (немає жодного).
Малята будують загородки для своїх тварин: паркан навколо "зоопарку” та ворота "зоопарку” будує дефектолог.
Потім пропонує малятам посадити у “зоопарку" ялинки.
Дефектолог: Чи всі ялинки однакові за висотою? (ні). Яка з цих двох ялинок висока, яка низька? Біля високих кліток поставимо високі ялинки, а біля низьких низькі. Звірятам від них буде тінь.
Вірш:
В зоопарку різні звірі
І пухнасті і малі,
І великі і сміливі
І красиві й геть смішні.
Скільки звірят живе у нашому "зоопарку"?
Вам подобається наш "зоопарк"? Ми з вами будемо першими його відвідувачами.
Малята я сподіваюсь що вам дуже сподобалось.
Наше заняття закінчилося . До побачення.