Інтегроване заняття « Подорож до паперової країни »
Мета: дати знання про виникнення паперу,дати уявлення про різноманітність паперу,закріпити знання про його властивості. Формувати турботливе ставлення до природи;розвивати силу , спритність, увагу, пізнавальну активність, орієнтування у просторі; виховувати допитливість, ощадливість, інтерес до навколишнього світу, вольові якості.
Обладнання: презентація, берест,фламостери(кольорові олівці) сюжетні картинки, 8 обручів ,мотузка ,2 стовбури, прищіпки , 3 корзини для сортування сміття , 2 тунелі , 10 аркушів паперу , музичний супровід.
Хід заняття
Діти заходять до зали . Шикуються у шеренгу.
Привітання з гостями.
Вихователь: « Малята сьогодні нам на пошту прийшов лист ,цікаво хто нам його прислав? Давайте глянемо ,що в тому листі.( презентація )
Доброго дня ,малята. Зла чаклунка ,вкрила темрявою все моє місто і тепер там завжди панує темрява . Допоможіть мені будь ласка розчаклувати моє місто.
З повагою Паперова Фея.
Вихователь: Діти, як ви вважаєте якщо це Паперова Фея ,то в якому місці вона живе ,з чого там все зроблено? Відповіді дітей.
Вихователь: Діти ,Ви згодні допомогти Паперовій Феї ?
Діти :Так.
Вихователь: ну що ж давайте вирушати ,на право в колону за направляючим кроком руш.
Ходьба звичайна.
По доріжці ми підемо сонечку привіт пошлем
(ходьба на носках,руки в горі 1к.)
Видно гості тут гуляли і сліди позалишали
(ходьба мішечках)
Щоби далі нам пройти треба трохи проповзти
(повзання на четвереньках в упорі на лікті 1 к.)
А щоб швидше нам дістатись треба трохи позмагатись
Та дивись не відставай швидше, швидше поспішай
( біг 1к.)
Вітерець допомогає та потроху вже стихає
( вправа на дихання 3р.)
Вихователь: Ось ми дібрались до Паперової Країни, погляньте все місто вкрито темрявою , зла чаклунка зачаклувала місто і чари будуть поступово зникати якщо ми виконаємо завдання від чаклунки. Всі готові .
Щоб виконати завдання , нам потрібно дізнатись дізнатися історію виникнення паперу. Зверніть увагу на екран. ( презентація)
Вихователь.
1.Давайте пригадаймо в яку країну ми прибули ?
2.Діти давайте поміркуємо якщо ми потрапили в паперову країни , то з чого ж вона зроблена?
3.Що тут трапилось ?
Відкривається друга частина міста.
Мета :вчити дітей знаходити і називати предмети виготовлені з паперу(книги,зошити ,серветки,гроші,картон.);розвивати мислення ,дрібну моторику кистей рук, швидкість,спритність. Виховувати допитливість, ощадливість.
Хід
Естафета на 2 команди. Діти стрибають з обруча в обруч , підбігають до стола беруть картинку того предмета який виготовлений з паперу і прикріплюють прищепкою до мотузки.
Вихователь: всі Ви діти молодці виконали завдання. Підведення підсумків гри,так що ж буває з паперу?
Відкривається друга частина міста.
Залишилось відкрити останню частину.
Вихователь: Ой, подивіться ,яке брудне місто . А що потрібно робити ,щоб було чисто і гарноДавайте допоможемо прибрати, але не просто прибрати ,а треба його посартувати .
Мета: вчити дітей сортувати сміття в залежності від матеріалу:виробляти звичку раціонально та правильно утилізувати відходи: розвивати мислення , мовлення ,памꞌять ; виховувати екосвідомість дітей ,любов до Батьківщини.
Хід гри: педагог розповідає дітям про те,що людство щосекундно засмідчує планету різними відходами ,які мають різний період розкладу. Наприклад,кинутий недопалок проплаває у морі від 1до 5років,а пакет з політелену від 10 до 20 років. Вироби з нейлону розкладаються через 30-40 років,консервна бляшанка – через 500,а стандартна скляна пляшка розкладеться лише через1000 років. Щоб сповільнти процес нагромадження відходів та засмічення нашої планети, треба навчитися правильно сортувати сміття- розділяти відходина різні елементи залежно від матеріалу виготовлення. Сортуючи сміття, ви даєте можливість повторно використати метал,папір ,деревину,пластик та скло. Педагог розповідає дітям,як правильно сортувати сміття,та щотуда можна класти. Пропанує посартувати сміття і розкласти його в різні баки
Естафета на 2 команди. Пролазять через тунель. Беруть сміття і кладуть у відповідну корзину.
Вихователь: всі Ви діти молодці виконали завдання. А знаєте , що в Паперовій країні є така традиція створювати музику та мелодію з паперу ,і ми зараз спробуємо створити також сою музику.
Вихователь: всі завдання ми виконали . а тепер нам вже час повертатися до садочка.
Хлопчики й дівчатка
Колону підрівняйте
Ось скінчилась наша прогулянка.
Все, прощатись нам пора.
Будемо завтра зустрічатись,
В нові ігри будемо гратись.
(Ходьба звичайна ,ходьба у повільному темпі по «звивистій доріжці»(30с.)
Підсумок заняття.
Вихователь:1.Діти вам сподобалась наша подорож?
2.Кому ми допомагали?
3.Які завдання виконували?
4. А що вам найбільше сподобалось?