КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ З СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ В ГРУПІ РАННЬОГО ВІКУ: " ВЕСНА В ГОСТЯХ У МАЛЮКІВ"

Про матеріал
Програмовий зміст: розвивати тактильні відчуття, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, інтерес до пізнавальної діяльності. Продовжувати вчити дітей виконувати прості дії з предметами, формувати уявлення про поняття «один, багато», працювати над умінням узгоджувати числівник «один» з іменниками. Закріпити вміння дітей групувати предмети за сенсорними ознаками: колір, розмір, орієнтування у властивостях предметів на дотик, пробуджувати у малят емоційний відгук: вчити співчувати, вміти радіти. Збагачувати словник дітей. Формувати уявлення дітей про весну, весняні явища в природі.
Перегляд файлу

КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ З СЕНСОРНОГО ВИХОВАННЯ В ГРУПІ РАННЬОГО ВІКУ

ВЕСНА В ГОСТЯХ У МАЛЮКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Програмовий зміст: розвивати тактильні відчуття, дрібну моторику пальців рук, координацію рухів, інтерес до пізнавальної діяльності. Продовжувати вчити дітей виконувати прості дії з предметами, формувати уявлення про поняття «один, багато», працювати над умінням узгоджувати числівник «один» з іменниками. Закріпити вміння дітей групувати предмети за сенсорними ознаками: колір, розмір, орієнтування у властивостях предметів на дотик, пробуджувати у малят емоційний відгук: вчити співчувати, вміти радіти. Збагачувати словник дітей. Формувати уявлення дітей про весну, весняні явища в природі.

Матеріал: іграшки-пташки, букет квітів, зображення сонечка, гнізд птахів, різноколірні квіти (середина й пелюстки).

Хід заняття

 

Прихід до дітей Весни.

 Діти, як ви гадаєте, хто я? Я-Весна. Прийшла до вас, щоб повідомити про те, що на нашу землю прийшла я, весна. Та прийшла я не одна. У мене є помічник. Як ви гадаєте, хто це? Це- сонечко. Воно допомагає мені розтоплювати сніжок, допомагає з’явитися квіточкам, повертає пташок із теплих країв. І воно передало вам свій портрет. Давайте  привітаємося із сонечком. Якого воно кольору? Погляньте, сонечко посміхається, давайте і ми посміхнемось йому. Воно говорить, що хоче пограти з вами. Гра «Погріємо долоньки».

Малята, разом із сонечко ми підготували вам сюрпризи. І перший- це букет квітів. Погляньте лише як їх багато. Які квітки різнокольорові, красиві. Якого вони кольору? Квітка в букеті одна чи їх багато? Правильно, квітів багато. Я хочу вам їх роздати. Ця квітка- тобі, ця- тобі. Скільки в тебе,…, квіточок? У тебе…?

Діти, у кожного з вас по одній квітці. Давайте, підійдіть до мене, утворимо букет. Погляньте, який він великий. Скільки тепер у нас квіточок- багато чи одна?

А зараз починаються дива. Присядьте на килим, закрийте оченята. Розкладаю на столі пелюстки квітів.

 Розкрийте оченята. Погляньте, яка у нас галявина квітів. Але, здається, тут чогось не вистачає. Як ви гадаєте, що не так? Коли я йшла до вас, вітер-пустунець налетів, квіточки порозкидав. Серединки залишив  мені, а пелюстки порозкидав по галявині. Давайте допоможемо серединкам знайти свої пелюстки. Гра «Склади квітку».

Діти, покажіть мені, де у нас квіти червоного кольору, жовтого, сині, зелені?

Малята , а хто прилітає до нас навесні? Правильно, це пташки. Роздати дітям іграшки-пташки. Погляньте, які вони гарні. Давайте погладимо їх. Які вони на дотик? Чим вкрите тільце пташок? Правильно, це пір’ячко. Яке воно на дотик? Покажіть, де у пташки голівка. Що у неї на голівці? Так, це оченята. Скільки їх? А це- дзьоб. Навіщо він пташці. Давайте покажемо, як вона клює зернятко. Скільки дзьобиків у пташки? Погляньте на крильця. Скільки їх?  Давайте покажемо як вона тріпоче крильцями. А що знаходиться у пташки позаду? Так- це хвостик. Який він на дотик, скільки хвостиків?

Навесні всі пташки в’ють гніздечка. Ось і наші звили, але поки літали-гралися, їхні гніздечка переплутались. Погляньте, ось вони. Ой, діти, як же нам віднайти де чиє гніздо? Що ж робити? Може підкажете? А ось і відгадка. У кожного птаха на шийці пов’язана стрічка. За її кольором ми можемо віднайти і гніздечко.

Якого кольору стрічка у тебе…, у тебе…?

Гра «Допоможи пташці знайти будиночок»

Малята, я- Весна, дуже люблю природу: дарую тепло, усмішку сонечка, повертаю пташок з вирію. А ще дуже люблю, коли пташок закликають із вирію. Колись дуже-дуже давно, пташок просили повернутися до рідного краю випікаючи пряники, які називали жайворонками. Закрийте оченята, зараз будуть відбуватися дива. Я принесла вам пряники-жайворонки. Погляньте, скільки їх у мене? Правильно, багато, і я хочу пригостити вас.

Жайворонків беріть,

На високу гору йдіть,

Пісеньок гарних співайте,

Весну-красну величайте!

Роздати дітям. Скільки жайворонків у вас в ручках? Скільки журавликів у тебе…?

Малята, чи сподобалась вам зустріч? Чи хотіли б ще зустрітися зі мною? Я з вами не прощаюсь, залишусь і буду зігрівати вас своїм теплом.

 

doc
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
1901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку