Конспект виховної години на ГПД на тему:"Якою буває вода в природі?Як вона мандрує?"

Про матеріал
Виховна година містить матеріал про ознайомлення з кругообігом води в природі, про існування трьох станів води, загадки, руханку, роботу в парах.
Перегляд файлу

Тема:                    «Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?»

Мета:     ознайомити дітей з кругообігом води в природі, з трьома її

станами; розвивати спостережливість, логічне мислення, естетичний смак; виховувати любов до природи.

  1. Вітання.

Ми веселі і завзяті,

Будем гарно працювати!

2. Обмін інформацією «Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?»

—Погляньте, у нас гості! Хто це?(показ малюнка краплинки води)

 -Це краплинка! Вона завітала до нас й принесла загадку, якщо відгадаємо, то дізнаємось, про що будемо говорити на занятті!

        ЗАГАДКА

Мене п’ють, мене ллють, усім потрібна я. Хто я така?

 Проблемне питання

— Звідки береться вода?

— А можливо, це краплинка роси з твору В. О. Сухомлинського?

3.Слухання й обговорення казки «Краплинка роси»

Рано-вранці на квіточці троянди прокинулась Краплинка роси. «Як я тут опинилась? — думає Краплинка.— Увечері я була високо в небі!» І захотілось їй знову в небо. Пригріло Сонечко. Випарувалась Краплинка, піднялась високо-високо в небо, до самого Сонечка. А там тисячі інших краплинок.

Зібрались усі в одну чорну хмару й затулили Сонечко.

— Чого це ви заховали мене від людей? — розгнівалось Сонечко та послало на хмару вогняну стрілу. Вдарила вогняна стріла, загримів грім. Злякалась чорна хмара й розійшлась. Пішов дощ. Упала Краплинка на землю.

— Дякую тобі, Краплинко,— промовила Земля.— Я так скучила за тобою.

За що Земля подякувала Краплинці?

— Яке добро зробила Краплинка?

— Як Краплинка опинилася на квіточці? Розкажіть, яку подорож вона здійснила.

-А зараз перегляньте відео та перевірте чи таку подорож пройшла краплинка роси.

ПЕРЕГЛЯД ВІДЕО «Подорож краплинки води»

-Так, що вміє робити водичка? (мандрувати)

Руханка «Кроком Руш»

4.Гра «Який стан води?»

— Вода — справжня чарівниця. Вона вміє перетворюватися та змінюватися.

А ще існує дуже багато цікавих фактів про воду. Про це вам розповість наш герой – єнотик Ед.

Перегляд відео « Цікаві факти про воду»

-В яких станах буває вода?

-Що цікавого ви дізнались про воду від єнотика Еда?

-А зараз давайте пограємо в гру «Який стан води?»

Я буду читати загадки, а ви відгадувати. Якщо відгадка буде відноситись до твердого стану-ви міцно тримаєте руки в замочку, якщо до рідкого- показуєте хвилькою, а якщо до газоподібного- робите «ліхтарики»

 

1. У вогні не горить,

У воді не тоне. (Лід — твердий.)

 

2. І не борошно, а білий,

І не вата, а м’який,

І, як дзеркало, блискучий,

Покриває гори-кручі,

Застеляє землю вкрай,

Щоб був гарний урожай,

Що це буде? Відгадай! (Сніг — твердий.)

 

3.Хмара сива увесь світ накрила. (Туман- газоподібний)

 

4. Влітку з неба, мов зернинки,

Впали білі горошинки. (Град — твердий.)

 

5. Снігуронька дихне, мереживо ясне

Простелить по землі, повісить на гіллі.

А сонечко погляне —

Мереживо й розтане. (Іній — твердий.)

 

6.Вночі спить на землі, а вранці тікає.(Роса- рідкий)

 

7.З високості, мов сльозинки,

Линуть вниз дрібні краплинки,

З льоту, навкіс, напрямки

Дзвінко б’ються об шибки.

Об’єднавшись у струмочки,

Заливають всі куточки.

Їх багато, не злічити.

Як краплинки звуться, діти? (Дощ — рідкий.)

 

-А давайте заспіваємо пісню про дощик.

Виконання пісні дітьми «Кап-кап» Н. Май.

5.Гра- медитація «Маленька краплинка»

-Зараз заплющте оченята, розслабтеся, уявіть себе маленькою краплинкою, яка відпочиває на листочку. Аж ось пригріло сонечко і краплинка почала підніматися вгору. Все вище і вище. Там вона потрапила до хмарки. Побачила подружок, покружляла, повеселилась та полетіла на землю дощиком. Потрапила на землю та утворила разом зі своїми подружками озерце.

 Відкриваємо очі. (плакат із зображенням озера )

  • Хто живе в озері?
  • Вірно, різні риби та жаби, бобри.
  • В наше озерце треба заселити різнокольорових рибок.

Ваше завдання розмалювати рибку в парах та відправити жити її в озеро.

  1. Робота в парах.
  2. Розмальовування рибки для озера.
    • Повторення правил розмальовування.
    • Прикріплення рибки до озерця.

ВИСНОВОК

-Що ж вміє робити вода? (мандрувати, перетворюватися, допомагає жити іншим живим істотам)

ВОДА-ПРЕКРАСНА РІДИНА,

ЖИТТЯ БЕЗ НЕЇ НЕМОЖЛИВЕ.

БЕЗ ЗАПАХУ Й СМАКУ ВОНА,

КОРИСНА І ЗАВЖДИ ВАЖЛИВА.

ТОЖ ЗБЕРІГАЙМО ВОДУ І ЖИТТЯ!

 

docx
Додано
2 січня 2022
Переглядів
515
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку