Вересень
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Дата |
|||||||||||
|
|
|
||||||||||||
Класні справи |
||||||||||||||
1. |
Гра «Розкажи про себе» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. |
Колективна справа «Дерево дружби» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. |
Вправа «Комплімент» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. |
Рольова гра «Ми йдемо до їдальні» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5. |
Акція до дня миру «Ми за мир» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6. |
Рольова гра «Складаємо власні правила поведінки в класі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7. |
Вшанування героя України - кіборга Івана Вітишина. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Загальношкільні справи |
||||||||||||||
1 |
Перше вересня – День Знань. Перший урок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2 |
Тиждень Незалежності: арт – стріт «Мальовнича Україна» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Робота з батьками |
||||||||||||||
Настановчі збори. Обрання ініціативної групи батьків. Ознайомлення з режимом роботи школи. Анкети для батьків. |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Індивідуальна робота |
||||||||||||||
Бесіди з окремими учнями щодо поведінки під час перерв. |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Жовтень
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Дата |
|||||||||||
|
|
|
||||||||||||
Класні справи |
||||||||||||||
1. |
«Тиждень вдячності» до Міжнародного дня людей похилого віку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. |
Година спілкування «Тварини – наші друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. |
Тиждень протидії булінгу: «Скажемо булінгу – ні» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. |
Ранкові привітання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5. |
Обласний учнівський суспільно-патріотичний проект «Прапор України – цінність родини» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Загальношкільні справи |
||||||||||||||
1 |
Конкурс-виставка осінніх композицій «Барви осені» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2 |
Козацькі ігри та забави «ми роду козацького діти, землі української цвіт» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Робота з батьками |
||||||||||||||
Обстеження житлово-побутових умов сімей з метою надання допомоги у разі потреби. |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Індивідуальна робота |
||||||||||||||
Соціальний паспорт класу. Повторення правил для учнів. |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Листопад
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Дата |
|||||||||||
|
|
|
||||||||||||
Класні справи |
||||||||||||||
1. |
Рольова гра «Сходинки відповідальності» - роздача доручень в класі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. |
Бесіда « Здоровим бути модно» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. |
Фоточелендж «Моє щасливе дитинство» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. |
Уроки української звитяги «Герої завжди поміж нас» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5. |
Виготовлення годівничок для птахів. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Загальношкільні справи |
||||||||||||||
1 |
Акція «У суботу! У вікні! У серці!» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2 |
Кольоровий тиждень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Робота з батьками |
||||||||||||||
Використання відеоматеріалів в педагогічній освіті батьків. |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Індивідуальна робота |
||||||||||||||
Бесіда «Якщо ви безвідповідальні перед собою - інші будуть безвідповідальними поряд з вами» |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Грудень
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключові компетентності |
Дата |
|||||||||||
|
|
|
||||||||||||
Класні справи |
||||||||||||||
1. |
Виховна година « Родинне дерево – чи знаю я його?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. |
Всеукраїнський урок «Права дитини» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. |
Творча майстерня «Творимо красу разом». Прикрашання класної кімнати. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. |
Калейдоскоп: традиції зимових свят. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5. |
Свято «Зимова казка» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Загальношкільні справи |
||||||||||||||
1 |
Конкурс «Зимовий букет» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2 |
Новорічне свято |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Робота з батьками |
||||||||||||||
Пам'ятка безпечної поведінки на зимових канікулах. |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||
Індивідуальна робота |
||||||||||||||
Бесіди про успішність окремих учнів |
|
|||||||||||||
|
|
|||||||||||||