Конспект всеукраїнського уроку права

Про матеріал
Конспект позакласного заходу з правознавства. Всеукраїнський урок права.Можна використати як матеріал до уроків правознавства.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    Конспект

 

 

                                        Всеукраїнський  урок  права

 

                                                      5-7кл.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                   Підготувала

                                                                    вчитель  історії  ЗОШ І-ІІІступенів

                                                                               села  Городниця

                                                                                   Вецал  М . В .

 

 

 

 

 

 

 

                                     2018

 

 

 

  Мета : ознайомити  учні із  правами  людини, довести  їх  значення  в житті  кожної дитини ;  розвивати  навики  групової  роботи . уміння  аналізувати . робити висновки  ; виховувати  в  учнів інтерес  до  правових  знань

 

Обладнання : проектор , комп’ютер, роздатковий матеріал, олівці

Форма проведення : тренінг

                                       Хід  уроку

 

1 . Вступне слово  вчителя

-Мета  проведення  уроку  права

 

2 .Перегляд  презентації  «Конвенція  ООН про  права  дитини»

 

3.Впрва «Ланцюжок  прав дитини»

- Учні  спочатку  в  парах  пишуть  на картках  по  2  права,

 потім  об’єднуються  у  групи  і записують  ще  по  2  права . Після цього  пропонують  класові  свої  відповіді і формують  «живий ланцюжок» прав  дитини .

 

 

4.Перегляд  презентації  і  обговорення  в загальному  колі

- На  підставі  презентації  визначити:

 права і  свободи , важливі  для  вас  сьогодні ;

 права  і свободи , реалізація  яких  можлива  після  закінчення  школи .

 

 5.Робота  в групах «Розіграш ситуацій»

-Учні  самі  придумують  ситуації , розігрують  кожну і завершують  відповідним  висловом.

-Кожен громадянин  може жити  там , де  забажає.

-Усі  громадяни  мають  право  шукати  захисту  в суді.

-Усі громадяни  мають право ходити до  школи  і навчатися  безкоштовно .

-Кожен громадянин має право  володіти  майном.

 

 

6 .Вікторина «Які  права порушені  у дитячих  казках?»

-Казка «Вовк  і семеро козенят». Який  злочин  учинив  вовк ?

-Хто  з тварин  у  казці «Колобок» учинив  найнебезпечніший  злочин ?

- Чи  порушували права Колобка  Дід  та  Баба ?

-Який злочин  учинив  Кощій Безсмертний  проти Василини  Прекрасної?

- Що  зробила  Змія  з  Івасиком  Телесиком ?

 

7 .Перегляд  відеоролика  «Права дітей в мультиках»

 

8 . Розповідь  вчителя  про порушення  прав  дитини  в світі  та  Україні (Використання  дитячої  праці . сімейне  насильство , торгівля  дітьми)

9 . Творче  завдання  «Написання  листа  Президенту  України  стосовно  покращення  становища  дітей  в  Україні» (  учні  пропонують  свої  думки).

 

10 . Гра «Уявна  країна»

-Уявіть  що  ви  відкрили  нову  країну , де  ніхто  раніше не жив і  там  немає  ні законів  , ні  прав . Створіть  перелік  із  10  найнеобхідніших  прав.

 

11. Гра «Ситуація» ( учні  розігрують ситуації і  потім  їх  аналізують з  точки  зору права)

 

                                 Ситуація 1 .

1дівчина . Привіт , куди  йдеш ?

2 дівчина .Та от  із  мамою  були  на  ринку . купили мені  нові туфлі . Так багато  взуття  , що  важко  вибрати.

1 дівчинка .Гарні придбали ?

2 дівчинка .Так , гарні . зручні.

1 дічинка . Можна  подивитися ?

2 дівчинка .Можна .

1 дівчинка .Ой , вони  різні ! Треба ж , один лаковий , а другий ні…Що ж  тепер робити ?

 

                                   Ситуація 2.

Син. Тату , підпиши  щоденник ( ледве пересуваючи  ноги , підходить до  батька).

Батько .І що там знову ?

Син. Зауваження  і «2» з математики.

Батько.  Ах ти , негіднику  , я ж тебе  попереджав (дістає ремінь)

Син  . Та я вже більше не буду!Я виправлю ! ( тікає від батька)

Батько .  Я тобі  зараз  виправлю… ( наздоганяє сина )

 

12 . Перегляд  відеоролика  про булінг, його види.

 

13 .Бесіда  з  учнями

-Що , крім  прав , у  вас є ?

-Що  є  важливішим – здійснити  свої права  чи  виконати  свої  обов’язки ?

- Які  обов’язки  мають  учні ?

 -До кого  може звернутись людина для захисту  своїх  прав?

 

13 . Вправа «Чи знаю я закон?»

-До якого  віку особа  вважається дитиною ?

-Із  якого  віку учні можуть працювати  у вільний від  навчання час ?

-Чи  може  жінка  стати  Президентом  України ?

-Хто із  батьків – мати  чи  батько – можуть бути  головою  родини?

-Як  називається  Основний  Закон України ?

- Назвіть  дату  прийняття Конституції  Укпаїни .

14 . Підсумкове  слово  вчителя

doc
Додано
5 березня 2019
Переглядів
673
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку